Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1688 ggr
[djurens_vän]
0

byta skola?

jag vill byta skola men min mamma säger att jag inte får men jag trivs inte i den skolan jag går i nu jag har bara en kompis som heter Junior men han åker till Brasilien och jag vill byta skola!!! alla andra bara lämnar mig jag är ensam hela tiden och en tjej som heter Noor som går i min klass är taskig och en Kille i 9.an.

om jag vill och jag mår inte bra i den skolan mamma skriker åt mig att jag inte är mitt gammla jag, jag tar inte hand om mig själv längre och att det är något med mig men jag vet inte vad? jag vet inte varför jag är ledsen (inte bara för att simon gjorde slut idag för jag är ledsen)

Idag den 14 dec så gjorde Simon slut för att jag är ledsen han försökte inte hjälpa mig så jag tycker det är bra men jag tycker det ändå inte är bra för nu kommer jag bli ännu mer forever alone och jag kommer att göra mer dumma saker och sånt som jag gjorde innan som (gammla killen) Adam gjorde mot mig sista veckan han var hos mig så slog han mig hårt men jag brydde mig inte och sen när han bor i Sundsvall nu så har han sakt en jävla massa skit om mig mot mig och startat flera rykten men ja skit de samma orka bry sig mer

kom tillbaka till ämnet

JAG VILL BYTA SKOLA!!!! tack för hjälp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Simon jag kommer alltid att älska dig fast att du har gjort slut!!! det kommer att kännas konstigt att inte kunna få tänka på dig på det sättet att aldrig röra dig på det sättet att aldirg få kyssa dig mer!!!!GråterGråter