(X) varför kan jag inte komma?
Hejsan, jag har ett problem som ja mår dpligt av, jag kan inte komma , eller asså ja har fått orgasm 2gånger , men de va dom två första gångerna ja onanerade själv, sen kan ja inte .. Jag får som ryckningar , men såfort man slutar att antingen stöta i mig eller när man slutar att göra klitorisstimulans, så slutar även rycckningarna/krampaktiga , Dom är lixom typ kontrollbara.. Däremot , så får ja ibland som stickningar runt tinningen oh i händerna ,, kan de va själva orgasmen för mig? Asså oh.. Någon som kan hjälpa mig? Eller har likadant?
Det är väldigt vanligt att tjejer har svårt att komma av bara vaginalsex. För många krävs det en kombination av både vaginalt och klitorisstimulans.
Jag tycker det låter rätt normalt att ryckningarna slutar när stimulansen slutar. Det gäller bara att fortsätta lite till, så att du får chansen att komma! Jag hade själv svårt att komma ganska länge, och då handlade det mycket om att jag hade en mental spärr och inte "lät" mig själv komma. Ofta upplevde jag att jag ville sluta innan själva orgasmen, för att det redan kändes väldigt intensivt. Det gäller bara att "hålla ut"!
Tror inte att stickningarna är själva orgasmen. Det kan vara en reaktion till stimulans, det låter inte så konstigt. Men jag tror inte att det är själva orgasmen.
Det handlar också om att hitta rätt metoder och utforska vad man tänder på. Det är vitkigt att lära känna sig själv och vad man tycker är skönt för att sedan kunna förmedla det till någon annan när man har sex. Det är ju i princip omöjligt för ens partner att veta vad man tycker är skönt om man inte själv vet det! Så ett tips från mig är att onanera och prova på olika saker - dubbel stimulans, duschmunstycke, sexleksaker och så vidare.
Fundera även över vad just du tänder på. Vad fantiserar du om när du är kåt? Försök sedan föra in det i ditt sexliv! Det kan vara vad som helst! Kanske vill du att din partner är mer bestämd med dig i sängen, eller att du får bestämma mer. Kanske är rollspel något för dig? Fundera och prova på!
Asså hrejen är ju den att bäde jag oh min kille vet vad ja gillar, men kngenting tycka hjälpa , vi har testat men kondom, utan kondom, med dubbelstimulans .. Ja vet ju att min kille vill luckas få mig att komma , men de går ändå inte , vi föraöker verkligen.. Oh ändå är de inte någe j tänker på speciellt under samlaget ..:/
Det kan vara väldigt svårt att komma under sex, även med jättemycket klitorisstimulans. Det blir så mycket som händer så det kan vara svårt att koncentrera sig.
Jag skulle säga att du borde onanera helt ensam fler gånger, det har du ju kommit av 2 gånger. Var helt ensam så det inte finns någon som stör och gör det du tycker är skönast. När du blivit bra på att komma på egen hand kan han få vara med och så försöker ni tillsammans!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Ja gör de ofta , regelbundet .. Oh detta var när ja gick i typ 7klass.. Sen dess har de inte gått :/
#4: Försök något nytt! I badet, duschet, med en vibrator.. :) Men jag tror inte att tillsammans är the way to go när man har svårt att komma, då måste man börja själv och sen gör man tillsammans först när det funkar för en själv!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Okej, ah ja får väl fortsätta oh kämpa:/
Brukar din kille gå ner något på dig? Om inte så kan det vara värt att testa :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Ja, de brukar han..
Då tror jag du bara ska försöka slappna av, han också för den delen :) Är du stressad och känner att du måste komma så kommer det garanterat inte gå.
Försök bara slappna av och njuta så ska de gå lättare och om/när du känner att det kanske är på gång kan du fokusera på den känslan ordentligt utan att du känner någon press.
Eftersom du upplevt det kan du ju komma, inte alla som kan det. Så glöm allt tvång eller press och bara var så ska det nog bli lättare :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Men ja känner inget tvång eller press. Jag är helt avslappnad ohså, men de går ändå inte :/
#10 Du kanske gör det omedvetet? Ibland gör man det tyvärr.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Antagligen gör ja de då, hur får ja bort de?
Äter du nån speciell medicin just nu?
Nepp.. De gör ja inte ,
Om det enda sättet för dig att komma under vaginalsex m.h.a. klitorisstimulans, fortsätt med det. Berätta för din partner vad som funkar bäst för dig just nu och sen så kan ni testa nya sätt 
Jag kan inte heller komma, du har iaf gjort det två gånger. Jag har aldrig :S jätte svårt för det. Att ligga och onanera ensam är inget för mig. Nu senaste tid har jag haft det svårt att ens bli upphetsad/kåt för det känns som att sexet inte "ger mig något" eller vad man ska säga. Sorry att jag snor din tråd :)