Vad gör du när ingen ser?
Ja, som rubriken säger - vad gör du när ingen kan se dig? :)
/Isa
Haha jadu, senast igår gick jag runt i lägenheten i bara underkläder och laga mat xD bara för jag var ensam hehehe ;)
provar olika klädstilar och klär mig annors ut för skojs skull xD för några dagar sen "lånade" jag min syrras skjol och voilá, så lekte jag lolita ^^
en gång provade jag också på att klä ut mig som beduin från öknen, och en gång var jag en fransman(jo, jag körde på samma gång med dragking), det är jättekul :P
oftast gör jag sånt här när jag är ensam i huset, xD
Make Pasta not War, Vee~
Hahaha! xD själv sätter jag på superhög musik och sjunger och dansar runt i hela huset, inte en vacker syn vill jag lova ;)
/Isa
Är också ensam ofta och ser inget speciellt med det…
Hm… Jadu jag duschar nog O.o
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
allt som jag gör även om jag inte är ensam, dansar och sjunger gör jag ändå, haha!
// Ellinor Rasmusson
medarbetare på engelskt fullblod ifokus

Sjunger och dansar ;)
Jag är ofta hemma själv, då sjunger jag o dansar som en galning :D Plus att jag brukar för skojs skull klä ut mig :P Haha, låter kanske löjlogt, men jag brukar prova pappas kostymer o slipsar osv xD Haha :P
Jag är alltid ensam hemma bortsett från att min syster är hemma men jag gör inget speciellt just för jag är ensam hemma. Om jag har lägenheten för mig själv en helg (om syrran ex. är hos mamma och pappa) drar jag dit mina kompisar eller killen :)

tycker det är skitjobbaigt att vara själv så jag blir lite hyper :P brukar sätta på musik och städa lite. brukar dra igång långkok och bakning också så när sambon kommer hem brukar det finnas muffins och kallops i hela köket :P
När jag är ensam hemma och vet att min mamma inte kommer att komma hem på länge, så brukar jag antingen sätta på musik på datan/tv/radio på fullt ös, sen slänger jag massor av saker :D
typ kläder, skolpapper, teckningar, sånt man inte använder längre.
är mamma hemma så låter det; "nej, det där vill du ha som minne när du blir stor" - jag är stor >,<
När jag var mindre tog jag med mig katten ut :D
Sjunger ;D
Emma
jag gör det vanliga - sitter vid datorn,hehe 

Sjunger högt och falsk =)

Jag gör det vanliga ungefär.. Tycker inte det är så roligt att vara hemma ensam, det är ganska tråkigt.
Sjunger gör jag högt när alla i familjen är hemma ändå :)
Dansar :)
Springer runt i skogen som en indian. 
haha jag är väll med mina kaniner? om dom kan räknas att ingen ser? brukar inte vara ngn som kollar på mej då, hahha
Annars vet ja inte(a)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Jag bor ju ensam, så det är sällan någon som ser mig, men jag dansar sjukt mycket… och sällan med kläder på. :P
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Sjunger och dansar. 
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "
En till sak som jag gör… Det är att gråta, eftersom jag vägrar att någon ska se att jag är ledsen. Det är något från när jag var liten: Aldrig visa känslor
Va lycklig och gör andra lyckliga<3

#21 Gråter inte heller när ngn ser mig, men när jag är själv kan jag passa på att tycka synd om mig sj :)
Jag är ofta sj. Sitter vid datan o tv:n (liv), är med hästarna.. Hm, pysslar med håret.. Inget sånt som behövs (motionerar eller städar).

#21 Jag vill inte heller att någon ska se mig när jag gråter men jag brukar inte ta tillfället i akt att gråta när jag är ensam. Det kommer när det kommer men det är bara när jag är ensam som jag låter det välla fram.
Som de flesta andra, sätter på musik och dansar och sjunger. 
(fick föresten en medalj nu)
PJUM
Lägger mig på golvet och låtsas att jag är en morot
elr jag har bara gjort det en gång och det var jättetråkigt ;P
Jag går på toaletten med dörren öppen! XD
#25 Trodde att jag var ensam om det, men jag låtsades att jag var en Gurka! ;P
Ja, jag brukar städa, annars gör jag inte det när någon är hemma! :P
Går och hämtar isbitar och suger på de, annars kommer de bara fråga vad jag gör om de är hemma..
Tittar på Tv, läser (brukar endån göra det) Tar ett baseboll trä och smyger och springer runt som en galning och låssas att jag är en inbrottstjuv, lite ärr då och då (dåliga val!), är med gerbilerna och tränar på badminton (haha, står där och svingar i luften för mig själv XD)
//Johanna
#26 Hahaha xD
#27 Du har rätt, det var as tråkigt! XD
Jag dampar loss totalt när jag har alldeles för tråkigt och är ensam hemma. Jag kopplar i högtalarna, sätter igång spotify och sjunger, dansar som en..jag vet inte vad! xD Sjukt roligt i alla fall och man blir jätte flummig xD
Annars brukar jag lägga mig på golvet i hallen och lyssna på sjukt hög musik.
Allt blir sååå mycket roligare om man ligger på golvet, speciellt om man ligger på mage! Haha det är faktiskt sant! :D
Brukar leka apa och säl, när man leker apa så hoppar man runt i möblerna och gör weirdiga ljud. Och när man leker säl så lägger man sig på golvet eller i soffan eller något annat ställe och hasar sig fram som en säl! :D
PJUM
#28 ;P
sjunger, hih :) när familjen är hemma så kommer de in i mitt rum och stör mig var femte minut, så det känns skönare när man är ensam hemma
Petar näsan typ :D
#33 ??!?
#34 Hahahaha! Ja men, why not. Menar ju självfallet inte att jag äter det, haha.
När ingen ser så sjunger jag halsen av mig!
och dansar ibland undertiden, hihi
När ingen ser så är jag inne på 4chan.com och tittar på /gif/ och /b/ :)
Någon som hänger på 4chan förutom mig ?
Snackar med mig själv, hela tiden, förutom när jag sjunger men då höjer jag musiken så jag inte hör mig själv sjunga för det är ingen som vill göra mig sjunga. låter väl ungefär som en gräsklippare, om inte värre! (:
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
För det mesta går jag omkring i underkläder och chillar vid datorn. Men jag har förvana att prata med mig själv oxå.. som typ "HÄÄÄJ KYLSKÅPET. HAR DU NÅGOT GOTTILIGOTT TILL MIG IDAG? FÖR DET TROR JAG NOG" osv.
Man är inte lika ensam! men hände en gång att mamma såg mig när jag prata med stolen.. shit hon måste tro jag är dum i huvudet xd
Varje chans är en risk. Varje risk är en chans..
ja men erkänn!
jag brukar stå och snacka med spisen när jag "lagar" mat.
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
#40 haha coolingar på hög nivå är vi asså! ;)
så himla forever alone så vi pratar med oss själva!
Varje chans är en risk. Varje risk är en chans..
Tycker det är smått läskigt att vara ensam hemma, känns som jag är iakttagen.. Sen är det så tyst. Brukar sitta vid datorn och försöka gömma mig i spelen, funkar oftast. Haha ni kanske tycker det är töntigt men så är det..
Dansa och sjunga kan jag göra när alla andra är hemma 
jag brukar gå runt i underkläder och dansa.. haha, aaashög musik, och om föräldrarna är borta nån/några dagar bjuder jag hem vänner och hittar på massa skit, haha!
då går jag dock inte runt i underkläder.. haha ;)
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Om jag är hemma: duschar, sjunger och går runt naken i lägenheten! XD
hahahh.. Snackar också med mig själv, ALLTId! men jag kan göra det på lektionerna med : JASÅ, så du kom på mig, min svagalänk, MATEMATIK, DIN LOSER! sÅ TROR LÄRARNA ATT JAG PRATAR MED DE! ;)
Tycker också att det kan va sm,åttläskigt iblnad, därför brukar jag låtsas att jag är inbrottstjuven.. Men blir facktist rädd nar jag ser min egen skugga, det ser ut asom en gammal gubbe är bakom mg, så jag svignar alltid till basebollträet (Vapen ;P) bakom mig, för det känns om om någon är där, och det ser säkert såmhimla töntigt ut! ;PP
Im goning craaazy.
Dansar och sjunger, inte vackert må jag säga.
Klagomål från grannar har kommit. yaaaay! :D
Bacon, svaret är bacon.
Häller ut diskmedel på mina händer och leker att jag är en rymdvarelse xD Så himla kul att känna sig slajmig! Men annars dampar jag loss och typ kastar ut leksaker med fallskärm :P Är lite weird xD
Klart att laxen ska ha en jolle
gör väldigt weid saker…. T.EX: sätta på trolololo song på högsta volym och springa runt som en galning, lägger mig ner på golvet och låtsas att jag är en morot, sjunger (falsk) opera, går ut på balkongen och skriker något konstigt (T.EX "jag är en morotsälskande alien, som äter kaniner klockan 16.00")…… väldigt weird…….. nej, jag är INTE störd!!!!!!!!!!!
Äter godis samtidigt som jag sitter på toaletten och stickar.
Snor kakor.. typ. Och precis innan dom kommer hem försöker jag se död ut så att dom ska tro att jag är död när dom kommer in :/
#39 JAG MED! Hahahahahah! Man får så himla bra svar! ;D När jag är ensam hemma så blir jag en professionell oprasångerska! :D En gång så sjöng jag opera i duchen och pappa kommer hem, vilket jag inte hörde pga att jag sjunger så högt! Efter ett tag kommer han och knackar på och säger: "Linda, jag har en alvedon här, vart har du ont någon stans?" Han drev med mig för det lät som jag skrek.. ;))) Med vänlig hälsning, Linda
Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård ♥
Gör olika saker! :) Sjunga opera är alltid kul ;)
Är jag i affären och igen ser mig brukar jag ha som vana att gå till den delen av affären där de säljer skagenröra, räkröra etc. och peta på de!
Vaddå, det står ju röra?! ;) Då rör jag!
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
Jag gör oftast inget speciellt, sitter med datorn i knät och lyssnar på väldigt hög musik som vanligt ;)
Förr sjöng jag så fort jag var ensam hemma men numera vågar jag inte då jag aldrig vet när någon kommer hem igen.. x)
#52 hahaa du gjorde min dag. Räk-röra HAHHA! :D
Har djupa konversationer med min hund. ;)
Jag brukar prata med mina djur, sen sjunger jag högt speciellt när jag är på toa! ;)
Sen så brukar jag hoppa i mamma och pappas säng och göra typ egna tävlingar som att göra det finaste tricket på sängen och låtsas att jag har värsta publiken och massa..
Typ sjunger inför djuren och dansar med en av katterna, jag ärannars väldigt hyper osv. men jag när jag är ensam hemma ser jag till att göra mig av med lite av enregin på ett sätt som jag aldrig skulle vilja att någon såg…:) Som t.ex. att ha små konserter med djuren..-_- ^^
// jennifer
Pratar med mig själv. Jag brukar oxå sjunga
alltid när jag går ute ensam när det är mörkt så sätter jag på Spotify och sjunger, annars är det mycket läskigare att gå ensam i mörkret. (jag är mörkrädd)
Jag brukar hoppa runt som en dyrasellkanin, dansa, sjunga jääää*ligt högt och falskt och typ ophra, Sitta och gråta medans jag lyssnar på ledsen musik och dricker kall oboy eller äter ibland glass (IBLAND, vi har fasiken ALDRIG glass hemma!) och sen brukar jag bli glag iben och typ dansa ballet, Prata med min kanin typ ''Hej lilla turee hur måår duuu idaaaag? jo jag mår suuuuueeeppppeer ♥ älskar dig lilla beeebiiz hejjsvejjs!'' Sen så brukar jag ju gömma mig för 'monsterbilen'! en bil som spelar skit hög typ mördar musik vid mitt område… o.O uueesch skräämmer mig!
Jag leker matlagningsprogram, varje dag. Sen kan det förekomma en del pausunderhållning i form av sång och dans..
Kopplar in högtalarna i mobilen och lyssnar på äckligt hög musik, går runt i bara trosor om jag ska byta om, duscha etc. ibland kanske en liten fin dans halvnaken framför spegeln
Dansar framför spegeln… Pratar med mig själv.