Klotterplank #9
Nytt klotterplank! :)
Vinterns första snö har fallt här i natt 
yay!!!!!!!! nytt klotterplank!!!!!!! wohoooooo!!!!!!!!
För kallt :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#3 söt kanin.

Handbollsmatch idag, hemmalaget LIF vann 28-26 blev resultatet 
Det mest oväntade var nog ändå att en av domarna fick en boll i huvet xD
nu orkar jag verkligen inte mer av den här förbannade matten, det är för svårt!
Underbar dag med massa snö och kaninerna!
Älskar verkligen att spendera tid med kaninerna, det får mig att inte tänka på allt skit som får en på dåligt humör ♥
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt

#8 Vilken gullig bild (och kanin såklart)
#9: Tack så mycket! :)
Det är han verkligen ^^
-' Malin Hultman
They say love is in the air, so I hold my breath until my face turn purple
är så himla sugen på att tatuera mig! :)))
har verkligen ingen lust att gå till skolan, men nu har hag varit skjuk 1 vecka så ah.. när jag kommer hem ska jag plugga och sen vara med kaninerna om jag hinner :) slutar halv 4 idag ..
Vill inte behöva köra till skolan, men samtidigt kan jag inte missa mera nu :S
usch, varmluftpumpen får kämpa på nu för att få upp värmen över iaf 20 grader jag fryser ihjäl snart!
Måset verkligen plugga, men orkar inte.
Helt seriöst, orkar verkligen inte, det fastnar liksom inte i huvet.
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
blir sjukt arg!!!!!!!!!!!!!!!!!!! varför kan inte folk respektera att jag är annorlunda!!!!!!!!!!!!!! jag orkar inte vara som alla andra!!!!!!!!!!! sköt er själva, för helvete!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har varit så extremt duktig idag! Har både hört av mig till husläkaren, utbildningsstället och så har jag diskat i över en timme, handlat mat och ska snart börja med middagen så den är klar i lagom tid till sambons hemkomst :D Har även städat lite och ska snart byta lakan. ^^
Åh jag får panik snart… har inte vart så här sugen på nånting på välidgt länge och jag måste ha de men ingen har de och de är långt till affären och kallt och snö och jag dampar snart sönder ._.
Lycka 
Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.
#17 Alla är unika :) Man ska vara sig själv, hälsa dem det :)
Yaaaay! Snökaos i morgon! Idag var varannat tåg inställt från mig, och det var inte ens så kallt eller såå mycket snö. I morgon ska det snöa massor och vara totalt kaos, greeeat! Får se om jag ens kan ta mig till skolan -.- Med den dagliga resan med buss, pendel samt tunnelbana kan man ju konstatera att chanserna att jag ens kommer till skolan är ytterst små..
Sitter och smeker min nya älskling som kom idag :)
tolka de hur ni vill, hon heter S3 mini <3 :)
#23 Hahahahah, i have a dirty mind 
- Darren Criss
Kaninerna fick fullt av halm i burarna, alldeles proppfullt. Kaninbebisar som gör glädjeskutt och gräver omkring måste ju vara det mest underbara som finns!, satt hur länge som helst, euforisk! <3
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Sitter och skriver uppsats efter uppsats…orkar inte mer! Nä nu gör jag iordning för raggmunkar och bacon!
Jag mår apa idag :( Huvudvärk, förkyld och har som ett tryck över bröstet.
Sen snöar det så mycket att jag inte kan städa min kanins bur! Får hoppas på att vädret blir bra nog att göra det imorgon.
#27 Krya på dig!
#28 Tack, Frida :)
#29 :)
#27 usch, krya!
Själv brände jag mig precis på stekpannan på nåt konsigt sätt! :S ont gör de iaf!!!!
#31 Tack! Nej men aj!! :S Hoppas du inte får en blåsa eller nått! Hatar sånt! ><
#32 Ja usch, nej de hoppas jag verkligen inte, gör dock ont när jag tar på nu bara! :s
Ska försöka ta mig ut till kaninerna nu! Hoppas burarna inte är fulla med snö bara.. :/ Hörs sen om jag överlever stormen haha! ^^
Denna veckan har vi "bara" 2 prov och 3 inlämningar :)
Tycker det kan bli fredag nu 
-' Malin Hultman
tror jag blir playad a en kille jag är dökär i… yey fml
såå mysigt med vinter! slutade vid 1 idag och jag och mamma tog bussen in till stan, ska julshoppa efter jag ätit nu! ;D
såå mysigt med vinter! slutade vid 1 idag och jag och mamma tog bussen in till stan, ska julshoppa efter jag ätit nu! ;D
Brr alldeles för kallt för min smak :S
idag hade vi 2 prov och 2 inlämningar… yay!!!!!!!!! kommer att få F-!!!!!!!!!
Smart att sambon tar med källarnyckeln till jobbet fast jag måste tvätta! xD Så får jag gå till vår 90-åriga granne och be om att få låna hennes nyckel… lol
#43 Det borde väl låta såhär när hon pratar: blööschlasnigellöbösdadlasdfasdfå, inget staket….
- Darren Criss
#44 Eh…. VA??? xD Är det så 90-åriga danska tanter låter? xD
Eldar för fullt i karminen *mys*
Fick B som slutbetyg i bilden, är riktigt riktigt stolt. Jag väntade mig ett D eftersom jag verkligen tycker jag är dålig på bild men ett B var fantastiskt!! :D
Fick dock E på matteprovet, vilket är mycket dåligare.
#47 Tur att du har några år att förbättra matten eftersom den är viktig när man söker gymnasium :)
#48 Ja, men jag är inte jätteledsen. Våran lärare sa att om man får ett F (underkänt) nu i 6an så gör det inget. Alltså påverkar det inget. Men jag vill visa att jag kan ändå!! :D
Och nu mitt i allt kommer jag på att jag har en 10 sidors berättelse som jag måste renskriva tills imorgon, lyckat Aynaz.. <3
ÄNTLIGEN! fått E i fysiken. Har kämpat som tusan, slitit och allt. haft massor efter mig, många prov och maaaassor av inlämningar.. tillslut!
#50 grattis antar jag… :)
ÄR SÅ ARG!!!
Har en 10 sidorsberättelse att skriva klart tills imorgon, och ååhh våran lärare har kopierat fel.. är så förbannad!
#51 tack :)
När jag väl blivit av med personen och är riktigt glad över det. Så börjar denne besöka mig igen.. "Vad är det h*n vill?" >.<
-' Malin Hultman
Snöar :(
Det blev visst kärleksmums till frukost idag… 
#57 Dock är hon ju inte supersize :S
#58 Nej, jag vet.. Tänkte faktiskt också på det! :S Men tänkte ända stt budskapet med bilden var himla bra! Gav mig lite glädje när jag är halvt deppeimerad och sjuk.. ;)
Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård ♥
#59 Ja budskapet är ju bra :P Men blev nog lite feltänkt ändå av dem:)
#60 Ja, hahah! :P
usch har mycket uppsatser att skriva nu innan jul.. men orkar inte, bara tisdag kvar nästan vecka i skolan. ska bli skönt, dock praktik sen…
-20 här i morse, höll på att frysa ihjäl, ska nog spela lite nu :d
plugg, plugg och ännu mer plugg, är iallafall klar med hemkunskapen. 18 sidor på datorn blev det, så hoppas minst sagt på att det blev bra nu!
It's not you, it's me.
ÅH EDWARD DU ÄR SÅ DUM, LÄMNA INTE BELLA ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH
Åh fryser trots att det är varmt :S Ingen feber har jag…hmm…
Så himla kul att vara sjuk nu, precis innan ALLT skolarbete ska vara inlämnat, skit oxå.. -.- Dessutom så tror mamma att jag skolkar, yay..
PJUM
har precis sett the ring. den var "läskig"… den skulle kunna vara läskig om den var mer realistisk
#67 Riktigt bra film! :D Haha, var utklädd till Samara på halloween. xD
PJUM
#68 den äger!!!! ska se 2:an imorgon :)
#69 Har bara sätt början på 2an, måste se hela nån dag! :)
PJUM
#70 hoppas den är lika bra som 1an :)
ska nog lägga mig i sängen och kolla på nån film :)
#72 mysigt :)
Någon mer som är vaken? Jag ska ha utsläpp i stallet idag, asså ta ut alla hästarna i stallet till deras hagar.
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
#74 Jag är vaken nu ^^, Eller ja sedan kl 8 hehe :D
Haha, somnade vid typ halv elva medan jag packade upp filmen -.- känner mig som värsta nöten, både data och laptop va igång hela natten :p kollade på den nu i more istället för självklart vaknade jag klockan 8 -.-
har precis sett klart the ring 2!!!!! DEN ÄGDE!!!!!!!!!!!!!!!!
Min lilla kanin Adde vann Jultomten Vandringspris i krok elit x2
hur awesome är inte det`? är supernöjd :D
Kollar på House, säsong 7 :)
#78 fick han någon morot?
#80 Ohja! och banan
#81 gött!!!!
11 dagar kvar…
- Darren Criss
2 veckor kvar idag sen jävlar blire studentfest efter studentfest! :)
ORÄTTVIIIIST!! >.<
Mamma och pappa har åkt till ullared utan mig medans jag sitter och tråkar i skolan till halv 4.
Jaja fick typ någon slags bräda som man åker med på snön och troligen julklappar.. ;) så man får vara tacksam!
Sen så hände det en mystisk sak här i vårt hus igår. ._. hamstern bor uppe i badrummet i EN BUR och när vi ksulle mata den var den borta.. vi letade både på nedervåningen och uppevåningen (mest på uppe eftersom vi har en aplång trappa som den inte hade kunnat gå ner för) men vi tänkte att vååran katt hade ätit upp henne för han hade varit inne hela dagen osv.
Sen igår så ville min lillasyster sova hos mamma och pappa och det blev väldigt lite utrymme för dem så pappa gick ner till nedervåningaen och la sig på gästsängen. När vi vaknade sa han att han hade hört massa krafs och sånt från under hans säng, så mamma kollade där en gång till och där var hamstern..
Alltså hamstern måste ju ha slängt sig ner för varje trappsteg för att kunna komma ner.. HAHAHAH x'D
jag är riktigt lycklig just nu! ♥
-' Malin Hultman
Sjuk.. Men nice med Glee maraton 2 dagar i rad ^^
har haft filmkväll idag med ett par kompisar… vi såg the ring och äntligen fattar jag allt!!!!! jordens bästa dag!!!!!!
chattar med mina söta kompisar på fb. dom är helt störda <3
#85 haha stackars hamster!! Haha!! Har varit med om liknande med syrrans förra hamster. Då hade pappa dock hört flera dunsar i trappen, så han undrade såklart vad det var och gick och kollade, när han kom till trappen satt hamstern där nere på hallgolvet! Haha självmords hamstraräär vad de är! ^^
Två killar i min klass kom över med ett granat äpple för det är rikt med antioxidanter så jag kan bli frisk, gulligt va?? ^^
Just nu är jag glad!
städat klart rummet nästan, helt utmattad, så jag kommer nog sova hela natten. behövligt med tanke på mina 3 sömnlösa dygn.
gjort 7 prov idag, och klarat alla!!! alltså har jag numera godkänt i Idrott, Samhällskunskap, Religion, Geografi, Historia, Fysik, Franska (?) och antagligen Kemi, WIHO :D
sen har jag fått en ny vän idag! en underbar tjej! Så nu har jag 2 underbara kompisar att umgås med. Hon är så trevlig! <3
Tog tag i träningen idag & for på gymmet! Stolt! Och skönt att få tänka på annat än att bara sitta hemma och ha ångest dessutom 
Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.
#90 HAHAHA.. hamstrar xD så himla kul… Idag har vi pyjamas dag i skolan, alltså ska vi ha på oss pyjamas + tofflor och bara göra roliga saker! :D
#93 Gött! Jag skulle ha gjort det igår eller idag men fick "tjejveckan" så får vänta några dagar tills den är över :(
Filma SM i konståkning idag *uff* 14-22, no rest for the wicked.
Kollar på Hamilton 2 :)
känner mig extremt tjock och ful just nu!!!!!!!!!
#98 Varför? du är inte ful eller tjock :)
#100 Du får jobba på det :) Du är absolut inte ful och tjock i alla fall :P
#100 men du får allt begripa att du inte är tjock eller ful alls. :)Om du säger att du känner dig tjock så behöver du ta dig en titt på tjocka människor. ;)
#101 gör det :P
#102 :P
#102 Varför ska man göra det? Något fel på tjocka människor? Lät lite så :)
usch, äntligen hemma från jobbet, ska chilla intensivt nu
Tror jag fattat det här med Jesus och Gud nu..
- Darren Criss
#104 Du verkar tolka nästan alla mina saker på ett "annat" sätt,. hon är inte tjock, och om hon tycker det så bhöver hon SE hur en tjock människa ser ut för att förstå att hon inte är tjock. och det är ingen fel alls med tjocka människor.
#107 Äh nej. Det där var extremt elakt sagt! Så där säger man inte.
Nej det gör jag inte. Vem är det som tolkar på annat sätt nu?
#108 äh, vad var det för fel med det jag skrev då? känns som att du lägger dig i allt jag skriver. förlåt men det är sant!
Trött jag är på allt just nu känns det som, även skolan.
Vad ska man göra denna skitdag?
#109 Nej jag ställde en FRÅGA! Alltså VARFÖR du skrev så. Alltså lade jag inte mig inte i ett smack, jag ställde en FRÅGA.
#110 Då stället jg en FRÅGA till dig. Vad är det för fel med det jag skrev? Du blir alltid så arg över pyttesmå saker, allvarligt.
#111 Du svarade inte på min fråga ;)
Jag är inte arg? Har itne ens skrivit på ett argt sätt, inte heller på ett irriterat sätt? :) Så vart har du fått det ifrån?
jobb vid 12:30-16.30… äta snart och kolla på supernatural :)
Någon som har förslag på vad man kan göra? :D
#12 jag tror du själv vet väldigt väl att du skrev på ett argt sätt om man jämför med det du skrev nu. Jag ställde dig en fråga först oc istället för att svara började du skälla på mig.
#115 Äh nej snälla lyssna! Jag skrev inte på ett argt sätt, det vet jag liksom bäst själv om jag är arg eller sur och om jag skrev surt eller inte :) jag skrev inte på argt eller surt sätt.
Nej jag ställde frågan först, kolla själv ^^,
Och jag har itne skällt ut dig, jag har bara ifrågasatt det du skrev och det var du som skrev elakt först, innan du tog reda på fakta :)
#116 "äh nej" tolkar jag som att du är arg eller något.. det har du visst det, det vet jag bäst själv.
#117 Det är inget arg eller irriterande att skriva det.
Va? Jag har inte skrivit arg, jag skriver inte arg eller irriterat om jag inte är det, och jag är itne det och har inte varit på hela dagen. Så kan du släppa det nu? Du har uppfattat det fel i så fall, för jag är inte arg eller irriterad och har inte varit på hela tiden :)
Det är JAG som har skrivit alltså vet jag om jag har skrivit det arg eller inte :) Eftersom det är jag som har skrivit det :)
#118 orkar inte diskutera, vi får ta det via Pm.
Jag är blir alldeles knäsvag för snygga hockeykillar, speciellt när dom ler mot en, och typ hälsar o börjar prata.
åååh herreguuuuud.. <3
Gaaaa vill bli pigg xD
#121 du kan få lite av min pigghet. är helt galen :D
#122 Skicka hit hihi :D
*sending pigghet to frida*
#124 *thank you* :P
bra födelsedag igår! Och bästa presenten, min skuld på 5000kr är betald och jag slipper gå och tänka på det. Skööönt 
#126 Grattis i efterkott :D
#126 GRATTIS I EFTERSKOTT! :D
#127-128 tack!! 

Magsjuk 
Vann NightFlight i år med bästa klassen! ;)
Blir lite chockad när man får ett meddelande på fb där det står " STÖRD?" 
// jennifer
har spillt stearin över hela bordet (igen)… hur ska jag lyckas få bort detta?
#133 Låt det torka oh skrapa bort sen
#34 har gjort det nu :P
strömavbrott i 3h nu då! det här börjar bli tråkigt! undra hur länge till detta kommer pågå -_______-
Kollar på ishockey, eller ja, sambon och jag sitter här haha :D
äntligen slutat jobba, borde sätta igång med psykologiskiten nu :c
Köpt bh och en tröja till avslutningen. Men hittar verkligen inte en billig skjorta med pärlor på kragen! 
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
JAG HAR TRÅKIGT!!!!!!!!!!!!
Har tråkigt, så nu går jag och lägger mig så jag orkar upp imorgon. :)

Ska på mitt livs första dop imorgon (som gäst då förstås xD)
noʎ ʞɔnɟ ´no
någon som vill kika?
Börjat skriva på en bok/novell, dock så är den rätt tråkig än så länge så orkade inte skriva mer så nu lyssnar jag bara på min väldigt mycket awsome musik. c:
PJUM
jobb nu, sista dagen. skönt!
Sitter och dreglar. vill ha en Belgisk Hare.. åh <3
#139 på vissa ställen kan man köpa kragar löst. tex nelly.com hade det för inte alls för länge sen. Alltså att man köper en skjorta och kan välja mellan massor av olika kragar som det bara är att klicka på. :)
#147 Du är inte ensam, hihi! ^^ Har varit hos min "syster" Amanda i tre dagar, vi har skit kul som vanligt! ÄLSKA JULLOVET ❤
#149 REDAN?? orättvist :"( ❤ vi slutar på torsdag.. ____ sitter här i slöjdsalen och har tråkigt ._. har redan gjort klart min sak!!
#150 Vad har du gjort för något? :)
Sitter och funderar på vad jag ska göra hmm.
#151 kaninhinder :)
#152 Aha, det du visade på FB? =)
#153 Ja :)
#154 Snyggt :)
#155 Tack :D p
#156 Önskar att mina kaniner ville hoppa. Ella hoppar enbart i hagen haha :D
Fick inte hämta mitt smyckeskrin från träslöjden som jag gjort klart på förmiddagen fast han sa att jag kunde komma in och hämta det på eftermiddagen… aja får väl hämta det imorn. ^^''
#148 Joo, det skulle man kunna göra! Men jag fattar inte hur man sätter på kragen på skjortan… Får ta redan på det. 
Till våren flyttar förhoppningsvis en hare hit, åh :D
har velat ha en i över 2 år nu, dags att göra nått åt saken ;) när jag dessutom har en bur på 240x85 blir det ju bra :) Min lille hare får antagligen tillgång till hage hela tiden, gud vad härligt :D
#159 Kul! :D
#160 hihi jaa :D
#161 Avis ;)
#150 Japp! Fick lov i fredags och börjar 9de :)
Träningsvärk i lår och rumpa - härligt! 
massa att göra innan julfesten!
duscha, fixa, städa, slå in paket till julklappsleken, snagga min kompis, blanda dricka! oj oj oj har nog glömt nåt!
Jätte chill det är nu på lektionerna i skolan, alla vill ha lov! :D
Så jävla ledsen…sa till killen jag är helt dökär i att jag inte orkar vänta mer och att jag inte vill bli playad. Att jag vill veta hur han vill ha de så att jag kan släppa taget och falla för nån annan.
Jaja, ledsen idag är bättre än ledsen hela julen :/