gymnasieval
Ska du välja gymnasie snart? Hur känns det?
**Vilken linje ska du gå?
Vart ska du gå?
Är du nervös över att inte komma in?
Vet du forfarande inte vad du ska välja?
m.m.
**Jag ska gå i Skövde på barn- och fritids programmet tror jag iaf.
Jag tror att jag ska välja antingen sam-sam eller sam-beteende, är inte nervös alls utan ganska säker på att jag kommer in. :)
Jag går redan på August Kobbs gymnasium i Göteborg. Det är Naturbruk med inriktning djurens hälso och sjukvård… Världens bästa skola! så till er som bor nära gbg och vill gå naturbruk: SÖK DIIIIT! Alla kommer in, lärarna är översnälla och massa annat ;) skrev allt i ett annat forum så orkar inte skriva det här ;) <3 skicka pm isf
MVH en djur o kramgalen Ida 
lifewithapaw.blogg.se - Bloggar om djur, natur, fotografering och mitt iv
Medarbetare på Bortskänkes och Chihuahua
Jag ska gå natur i Skövde. Jag är inte så rädd för att inte komma in då jag har bra betyg och inga "anmärkningar";-)
/Kram Jennifer

**Vilken linje ska du gå?
**Natur, sam eller humanist-språk, tror jag… Lutar väl mest åt natur just nu.
**Vart ska du gå?
**Någonstans i Göteborg :P
**Är du nervös över att inte komma in?
**Njae, kanske lite om jag väljer natur - de skolor jag tittat på har haft ganska hög antagningspoäng, jag klarar det men inte med överdrivet stor marginal. Dock så satsar jag på att höja mig med minst 10 poäng till nästa termin, så jag ligger runt 290. Dessutom tror jag antagningspoängen kommer vara lite lägre än vanligt, med tanke på att det är nytt betygssystem och dessutom är 97:orna en ganska liten kull. Så det är nog lugnt.
Ingen aning XD. Sam, hum-kultur(eller språk), estet- bild och formgivning, IB eller hantverk- textil design. Mina föräldrar har mer panik än jag…