Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 2102 ggr
monstermash
0

Vad har du köpt för julklappar?

Vad har du köpt till alla i julklapp, om du ens köper julklappar till din familj? Glad

Utbyter ni julklappar i kompisgängen?

monstermash
0

Jag har ingen aning om vad mina syskon eller syskonbarn får utav mig i julklapp eftersom mamma har köpt de paketen ifrån mig istället. Jag vet dock att min bror får en dyr stekpanna. Tungan ute

Mormor får en mugg, och mamma får två tomtar, två förvaringslådor, choklad, två påsar med julgodis och en key-finder. Dessutom får hon en tomte & en snögubbe att hänga i julgranen lite senare, för det ligger kvar på skolan. Glad

Utbyter inte julklappar i kompisgänget, för det är bara jag som lyckas hålla i pengarna, dessutom köper vi saker till varandra lite närsomhelst iallafall.

Dipsie'n'Poo
1

Pappa (med hjälp av mamma) ska få ett par nya tofflor, benlindor (han tränar karate så han vrickar vister och handleder allt som allt) och en bok. :)

Mamma får lakrits-karameller, en Swatch (klocka), två nagellack och ett halsband. Glad Och juste, ett stort smyckeskrin som jag gjort på träslöjden!

Lillebror vet jag inte. Det är mamma & pappa som skaffar.

Och kompisar, vi brukar men det är bara när en kompis tar initiativ och hon var bortrest så vi fick av henne men ingen annan skaffade något. Vi funderar dock på att skaffa något när hon kommer tillbaka. Glad

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

Juliaskaniner
0

Köper inte till familjen, men till kompisar :) kan inte säga då en del finns på iFokus, skulle vara typiskt om de tittade in här ;)

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Ratzo
0

Vad är en key finder?

I can't drown my demons, they know how to swim.

Mimmi
0

Min pappa får en kollageram med bilder på honom, mig och min syster.

Min mamma får en Marimekko-skål och lite bilder hon med.

Till min mormor har jag framkallat ett par gruppbilder jag tog på hennes barn och barnbarn för ett tag sedan och helt glömt bort.

Till min syster har jag köpt ett halsband.

Vad min sambo får skriver jag inte här, för han sitter bredvid. Flört

Jesperlinden97
2

Jag har köpt EN julklapp, och det är till min mamma! 
En liten ask formad som ett hjärta, i den ligger en lapp där det står ''Jag älskar dig mamma <3'' Glad

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

Ratzo
0

Vad gulligt :).

I can't drown my demons, they know how to swim.

[MiniPim]
0

Jag har köpt två tvålar till mamma, en typ "krage" till min syster och en sånhär spade till pappa :3

[Virvel-Rex]
0

Jag har köpt ett mobilskal till syrran, och gjort ett mobilfodral till mamma för hon önskade sig det, i hennes favorit tyg. :D Jag har jobbat jätte hårt för att få den så proffsig som möjligt.

Resten av familjen får inget sper specielt. Djuren ska såklart få sina presenter med. Men jag vet iallafall vad ett av mina julklappar blir, tre marsvin. :D

Fridaaaa
1

Köpt till familjen mfl
Kan inte skriva ut allt här, då min syster & mamma har iFokus ;) hehe

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

nottheonly
0

Jag har bara köpt en julklapp och det är till mina katter och det är ett klösträd, men det har inte kommit än Glad fick pengar i fredags så har ej hunnit åkt iväg och köpt någonting till nå släkt eller vänner. Men de tycker ändå att jag ska spara mina pengar, men det känns ändå lite dumt..

monstermash
0

#4 Man fäster en bricka på nyckelknipparen med en sändare, och tappar du bort nycklarna så är det bara att aktivera sändaren så tjuter larmet på brickan och du hör vart nycklarna ligger någonstans. Tungan ute

evelinabieber
0

Mamma ska få en kastrull (köper på rean haha)
Pappa får en Green day skiva han ville ha
Min syrra fick en kavaj
sen mina kompisar fick lite olika saker, en fick 3 st halsband, en fick ett paket men några nagellack, en fick en ring, en fick en 1d skiva. lite blandat haha

the_flash
0

Vi var fyra kompisar som ville byta julklappar i år. Så vi gjorde en julklappscirkel :) köpte ett bidrag till djurens rätt till min kära vän. Familjen bestämde att vi skulle skära ner lite på klapparna i år så de flesta får hemmagjorda grejer. Haha, känner mig som nån fyraåring som pysslar julklappar ;) fast när jag räknade ut hur mkt jag köpt för hamnade jag på 500 kr :$ Hur mkt har ni handlat för?

[Tilde]
0

Till mamma har jag och syskonen köpt parfym och salvor (dyra sådana) och till pappa blev det en 12 år gammal whisky. Till min sambo tänkte jag köpa en dag på en skjutbana, men det var för dyrt :( Han blir nog bjuden på bio eller liknande och så tänkte jag baka peanut butter cups - vilket är det goaste han vet! Skrattande

Jojaton
0

Min bror får en ny iPhoneladdare och hörlurar, min syster får en One Directionbok, pappa får ett läderskärp och mamma ett iPhoneskal med en bild på oss syskon. Sen har vi en kompis till mig från Tyskland som firar jul här också - hon ska få den senaste Mando Diao-skivan (hennes favoritband). Vi köper inte så dyra och många julklappar, men det är saker som de har önskat sig/behöver.

Pojkvännen fick en bok och whiskyglas :)

Johanna - Instagram

[innebandybitchen]
0

Till Mamma köpte jag en mascara, en nagelfil, en fransk-manikyr penna, ett pannband som hon ska ha när hon åker skidor och ett par skidvantar. Sen har mormor fixa nått jättedyrt som jag är med i men vet inte vad det är xD 1700 kr

Till Pappa köpte jag en morgonrock och ett presentkort på en skidaffär. 2100 kr

Till Mormor köpte jag ett par fårskinnstofflor. 499 kr

Till Farmor & Farfar köte jag ett presentkort på 300 kr.

Resten av julklapparna har mamma och pappa köpt fast jag är med i dem ;)