God kväll 25/12
God kväll!
Vad händer hos er ikväll?
Någon social?
gokväll!
här äter vi glass.. hehe :3 och väntar på att tiden ska gå, så att det kan bli imorn!
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Go kväll!
Sitter & dricker coca cola, syndar lite så här dagen efter julafton, drick ju ingen läsk igår ;) (dricker ej julmust).
Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av kvällen, mår sådär…
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 - Vad händer för kul imorgon då?
#2 - Sitter och dricker pepsi jag. :p Krya.
#3 Gott det med :)
Tack <3 :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#3 jag får hit den här hunden :)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#5 - Aha, I see. Vad är det för ras?
Vi tar det bara lugnt, och jag försöker skriva här medans katten ska promt sitta i vägen. Sambon tecknar och jag försöker läsa lite, det var så himla länge sen jag läste skönlitteratur på riktigt :)
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
#7 - Typiskt katter det där… Härligt att ta det lugnt!
#8 Jodu, och speciellt våran katt. Hon är fortfarande kattunge och väldigt, väldigt kelig. Hon går runt och jamar hela tiden om hon inte får vara i någons knä.
Ja, det är lugnet som är det fina med julen tycker jag. Alltså, dagarna man har tid att ta det lugnt ;)
Vad gör du själv förresten, mer än dricker pepsi?
/Rebecca
#9 - Naw, vad mysigt med en kattunge! Haha ja, så kan man också se det… Jag har haft tid att ta det lugnt sen i typ juni… Inte varit i skolan på flera månader nu. Börjar äntligen känna mig rastlös!
Jag försöker komma fram till vilka raser jag vill hinna fota under MyDog :)
Godkväll :D
Hemma hos mig firar vi min födelsedag med en spelkväll framför Wii:et :D
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#10 ska du också till MyDog? :)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#10 Vet vad du menar, jag hoppade av gymnasiet någon gång under mars-april, två år i rad. Tillslut blir man riktigt trött på att inte göra något konstruktivt ;)
/Rebecca
#11 - Grattis på födelsedagen! :D Hur mycket fyller du? Låter som ett bra sätt att fira på!
#12 - Japp, jag ska dit alla dagar.
#13 - Ah.. Jag har inte hoppat av men jag är för deprimerad för att gå i skolan så jag har inte varit där alls mer än några enstaka lektioner. Däremot skötte jag praktiken på 3 veckor perfekt, så skolan funderar på att skicka ut mig på praktik hela vårterminen, för nu måste jag ändå gå om hela tvåan.
#14 :( Får du någon hjälp med depressionen? Jag har själv varit deprimerad, rätt många gånger. Och det är väll delvis därför jag aldrig gick ut gymnasiet. Du får jättegärna pma mig om du vill, eller så kan jag skicka ett pm till dig ^^ Man kan aldrig ha för många att prata med, och inte bara om ledsna saker :)
/Rebecca
Kom hem just från jobbet och är helt slut i huvudet. Försökte skriva lite på min gratis bloggdesign jag håller på med, men hjärnan vägrade samarbeta. Blir nog slötittande på TV och en kopp te innan läggdags.
En kopp kaffe och choklad framför Bond :)
I morgon ska jag dra igång pluggandet igen så nu vilar jag så mycket jag bara kan.
#14: Tack så mycket! Jag fyller 19 ^^
-' Malin Hultman
#15 - Ja, jag har börjat hos bup igen, men vi har inte riktigt kommit igång med samtalen ännu. Dessutom pratar jag med min skolkurator och är inne på andra veckan med medicinering nu, så medicinen borde börja verka i mitten av januari ungefär. Men just nu hjälper det inte mycket alls, gör så fruktansvärt ont… Att nästan aldrig kunna känna riktig glädje. :/ Jag håller med dig på den fronten, alltid bra att prata med någon även om positiva saker. Du får jättegärna skicka pm till mig, alltid kul med nya bekantskaper. :)
#16 - Mysigt! Såna kvällar är sköna ibland de också.
#17 - Det lät ju riktigt nice. Aha.. Vad är det du pluggar?
ikväll ska jag nog chatta lite med ett par kompisar :D
#11 grattis! :)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#11 Grattis! :D 19 är en bra ålder tycker jag, bävar för att jag fyller 20 nästa månad jag ;)
/Rebecca
#21: Tack ^^
#22: Tack :D Okej det låter bra iaf :3 20 är säkert en bra ålder de med :)
-' Malin Hultman
#19 Jag läser till religionsforskare och präst :)