Har inga planer, men skulle tro att jag festar med vänner. Har gjort de senaste 2 åren, så skulle inte förvåna mig om det blir så detta året 
Förmodligen vara hos svärmor och sedan smälla raketer.
Kan inte lämna hunden för länge :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Finns redan en tråd om detta :)
Fest med kompisar :)
eller fest o fest, först supa, sen glida runt i staden med bas och raggarbil! :)
Vi ska vara hemma, så kommer vår släkt hit och i gör lite lekar och sånt innan 12 slaget. ^^ :3
#3 Haha förlåt, det visste jag inte!
Vet faktiskt inte ännu, har världens beslutsångest. Antingen så stannar jag hemma med min 4månaders valp och firar nyår med henne, eller så fixar jag hundvakt åt henne och festar. Men får se hur det blir 
Laga god mat (och efterrätter), äta och bara ta det lugnt :) och häpna över det faktum att vi varit förlovade i två år. Helt sjukt, snart har vi varit tillsammans i fem år. En fjärdedel av mitt liv liksom.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Vi ska vara hemma och så kommer det 2 andra familjer hit. Förhoppningsvis så blir det inte så mycket smällande i år. -.-
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Är arg att vissa redan har börjat smälla, Noll respekt alls :S
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Haha, min mamma jobbbar och jag får inte vara ensam hemma så ska sitta hos min farmor som opererat knät… :/ men jaja vi taggar nästa år istället haha! :D
Kommer sitta instängd på mitt rum och käka snacks och dricka läsk och spela ScribbleNauts typ. Kul liksom.
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_
Önskar jag skulle få vara hemma och fira som vanligt- vi åker till ett berg i göteborg och ser på fina raketer, åker hem och äter oxfile med potatisgratäng och sedan smäller några raketer själva.
Men nej, imorgon åker vi till Finland och firar jul hos min moster.. Wey, kul.. Naaee, kommer säkert bli svintråkigt! Desutom har hon katt och jag är allergisk mot katter, och vi ska sova hos dem! :/ Men de säger att katten bara är på övervåningen, så får stanna på undervåningen, ta tabletter och hoppas på det bästa..
Men jag ska proppa i mig allt godis jag behöver i 9 månader nästa år, då jag inte ska äta någonting då ;)
FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST!
Har dock beslutsångest, 4 ställen jag vill vara på samtidigt..
Simon Lindbäck
SimonLindback.se