Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkropp-och-själ
Läst 1214 ggr
Chese
0

Misslyckad

Någon mer än jag som känner sig misslyckad?

menokej
0

ja, det är jättemånga som känner sig misslyckade vad jag hört iaf. Bl.a. jag, se om du inte kan prata med någon om det… Tro det eller ej, men det kan kännas bättre då!

Chese
0

mjo det har ja gjort men de gör ingen skillnad

deleteduser
4

Allt blir värre på kvällen, en god natts sömn och det kommer kännas bättre :) Du får gärna skicka ett pm om du behöver lite pepptalk :)

Hellgrim
0

Ja det är relativt vanligt att känna sig misslyckad men försök se de från ett annat håll och försök fokusera på något så att du slutar tänka på de

Chese
0

De känns som ingen annan kan va misslyckad :(

Hellgrim
0

De ska du inte känna, jag bruckar känna de själv men försöker tänka på något annat då

Chese
0

ok :( synd att du också känner så, ingen annan e värd att känna så

Geru
1

Yep, indeed, jag känner mig så.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Chese
0

8# synd att jag inte e ensam om känslan

Hellgrim
0

Varför är de synd? om fler har känslan så kan man få förståelse av varandra medan om bara en kan känna så so vet dom andra inte vad det är vad man pratar om. även om de inte är roligt att känna så

Chese
0

tycker ingen är värd att känna sig så än mig

Hellgrim
0

försök hitta grunden till varför du känner som du gör och arbeta utifrån de. Alla mår dåligt någon gång i livet en del har fler bekymmer än andra

Geru
0

#9 Så det är i livet ibland.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking