Små snabba klick stötar i huvudet
Har hört sedan jag var liten små klick stötar i huvudet. Dem kommer lite av och till både när jag vilar, sitter, står och går. Jag vet inte hur jag ska förklara dem, med det låter som ett elstängsel. Dem är korta, snabba och kommer ofta två-fyra stycken efter varandra.
När jag sökte på internet om detta så står det att dessa stötar kommer till folk som minskat ner sin dos på antidepp.
Jag tar inte antidepp och har aldrig tagit tagit varken antidepp eller någon annan form av medicin.
Vad kan då stötarna bero på? Hör ni också sånna?
Hmm… ingen aning faktiskt. Du kanske borde ringa och rådfråga på vårdcentralen? Kanske vill de att du kommer dit så din husläkare kan prata med dig. :)
Nej jag har rört på nacke, käke osv men stötarna kommer från huvudet. Igår fick jag så när jag var ute och gick och det har aldrig varit så många som kommit på samma gång, det gör inte ont eller så och jag märker inget annat som händer med kroppen :)
som #1 skrev så tycker jag också att du borde kontakta vårdcentral eller nåt. även om det inte gör ont så vet man ju aldrig vad det kan vara..
så du borde kolla upp det :)
Vill inte skrämma dig, min mamma är utbildad psykolog och säger att det kan bero på begynnande av epilepsi, men det behöver inte vara det, det kan bero på tusen olika saker och man måste gå till doktor för att få ett korrekt svar ingen här kan ge dig det