Hur ser du ut på julafton?
På julafton klär dom flesta upp sig, vore kul att se hur ala snyggingar här på TiF ser ut idag! Om någon är som jag och hänger inne här på julafton hehe.. 
God jul alla! 
Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.
Firar inte jul. Så har inte fixat mig. Men måste bara säga guud vad du är vacker!
#1 Åh, tack så mycket! :)
Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.
Jag har på mig en stickad tröja, inget mer :D Eller jo, trosor och en bandeau under :) Haha årets bästa juloutfit ;p
Jag har på mig svarta tights och en t-shirt. Klär inte upp mig mer på julafton än vad jag gör annars för jag är bara hemma/hos släkten ändå. :P
Jag tog på mig en röd skjorta, svarta leggings och röda strumpor ^^
Mjukis, linne och en stickad tröja över
Är ändå bara med familjen (mamma, pappa, syskon) så då är det myskläder som gäller när man tittar på kalle anka och öppnar julklappar. 
Jag hade en svart långklänning, rött nagellack, rött läppstift, smink, halsring + lockat hår
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
#0 Snygg du är :) Snygga kläder med.
#5 Din bild vill inte synas på min dator av någon anledning :(
Jag hade en svart klänning med silverdetaljer och en längre "kappa" på mig :) Håret uppsatt i hästsvans.
Har ingen bild på det dock.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#9 Tack så mycket! 
Hade en tajt kjol med dragkedja bak, tights, en T-shirt med stenar på axlarna, kofta med stenar som knappar och en halsring :)
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
TS du är verkligen otroligt vacker!! :3
Ni andra med!
Jag har ingen bild, men jag hade typ plattat hår och en klänning och strumpbyxor xD
#13 Åh tack så mycket! Vad glad jag blir!!