Ett smeknamn sen jag va liten :) heter ju Sofia, kallas Fia, och det utvecklades till en halv-blandning ^^
min förra blogg hette menokej så jag tog samma namn som på bloggen :D
Jag heter Elsa och jag är född -98, inga konstigheter :)
Tirin är mitt "internetnamn"… Tilde är riktigt svårt för utländska (speciellt japaner och amerikaner) att uttala… Har fått höra olika varianter så som Tildee, Tilday och Chirude xD Tänkte att Tirin var lättare, haha
Ztrawberries är ifrån min kaninuppfödning, Ztrawberries Kaningård :)
Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård ♥
Gaiezza är efter min älskade häst som inte finns kvar längre.
Bacon, svaret är bacon.
Mitt konto hette "Wilma98" innan, men jag hatar siffror i användarnamn (skapade kontot för över ett år sen) så jag bad snällt iFokus om att få ändra namn & de var så snälla och lät mig göra det! Och jag heter då Wilma och mitt efternamn börjar på P.
MVH Wilma
HUMAN0ID kommer från låten Humanoid med ett av mina favorit band, Tokio Hotel som jag älskar!
För&efternamn i princip :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
**LosGinos.
**Är väl egentligen en del 2 av mitt första smeknamn som var "GinieMusic". Något jag hette överallt när jag gjorde min musik. Men kände att ha med "music" inte är så fint kanske. Så bytte till LosGinos, och det är också så dom flesta känner till mig, så man hittar mig på internet osv. Andra smeknamn är också "Los" "Ginos" eller bara "Ginie".
Boring history, I know.. ;)
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
Beccatilda Jag och min kompis undrade över några saker, och man kunde ju inte skriva inlägg utan att bli medlem.. Komma överens om vem som skulle skapa kontot kunde vi inte heller så vi gjorde halva var: Rebecca min kompis, Matilda jag :) och så kortade vi ner namnen ;)
Är lite av en appel nörd + mitt smeknamn =iJennie
/Kram Jennifer
Ganska enkelt, började på ponnytrav.ifokus och nästan alla hette sina hästars namn där, så jag hakade på trenden och gjorde detsamma.
Har haft en del hästar & har en massa ifokus-konton med de namnen, HAHA.
Simon Lindbäck
SimonLindback.se
Monstermash är min expojkväns användarnamn egentligen. Jag blev uthängd med mitt förra användarnamn som jag hade på internet och det var väldigt mycket lögner om mig, så jag fick "ta över" monstermash på några sidor bla iFokus. 
Jag kallas för Mike och mitt efternamn börjar på W :P MikeW.
Fast brukar använda mitt 'internet namn' YxtreaM för det mesta. Ville ha något namn på internet när jag var typ 9 - 11 år och så tänkte jag att jag ville ha något extreme (eng) så jag gjorde om extreme och fick fram YxtreaM. YxtreaM är typ mitt andra namn nu känns det som :P
Mitt förnamn och den första bokstaven i mitt efternamn bildar mitt nick.
Jag skulle bli medlem på ett annat forum för några år sedan, och jag satt och funderade ett bra tag. Sen tänkte jag att men jag tar något som passar mig.. Och Slarvig lät ju lite tråkigt så jag la till ett Z istället för S.
Sen har det på något vis utvecklats till Zlarviig med två "i", och nu heter jag det nästan överallt. Annars heter jag ZlarviigMixa eftersom min hund heter Mixa. 
Började på Kanin.ifokus och kaninerna jag hade då heter/hette Poo och Dipsie. Dock är Dipsie död, men Poo är kvar så… 
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se

Intressanta historer ni har :) Kreativt tänkande måste jag säja :)
Har faktiskt ingen aning! c:
Men tyckte väll att sallad var gott eller något sådant.. :3
-Rasmus 🌈
jag tog det jag älskar, rock (och metal men det lät bättre med rock)
Jag har det överallt, det är isländska för dimma :) Jag tycker att isländskan är så himla fin.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Hade en "fetish" för bokstaven Z ett tag och bytte ut R:en i mitt smeknamn till Z.. Har 'Cazzo/Cazzos' som användarnamn på flera ställen och fick senare veta att "cazzo" på italienska är kn*lla, vilket är ju trevligt haha :$
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mitt namn kommer från denna låt.. jag lyssnade mycket på den 2009 typ ^^ men jag kom inte på vad den hette förens nu, var så länge sen! Nottheonly har bara hängt med sen dess på olika sajter
fick leta flera timmar för att hitta låten nu.. för jag kom bara ihåg en del av texten inte vem som sjöng 
Från det bästa jag någonsin haft/har i mitt liv. Min fina kanin!
Lite såhär fulsöt på bilden men ändå :3 <333 
Mitt kommer från mitt älskade efter namn Lavén, fast gjorde ''flugskiten'' (é) åt fel håll!
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
Blev medlem i iFokus när jag gick i 6an och har varit medlem i tre år nu. När jag blev medlem hade jag haft flera hamstrar och en kull hamsterungar så kände mig rätt duktig på dvärghamstrar. så där av namnet.
Men nu vill jag helst byta namn.. det dåliga är att det typ inte går och jag vill inte ta bort min användare heller eftersom jag använt den när jag skrivit flera inlägg o då vet ju folk på iFokus liksom lite vem jag är.
Men här är iaf en bild på en av mina hemuppfödda dvärghamstrar som kom när jag gick 5an. Saknar Lollo så sjukt mycket!!
Helt ärligt… Jag tittade på Let's Dance när jag skapade kontot. xD
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
För & efternamn plus året jag föddes ;)
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#29 dermot clemenger x)
alver är helt fantastiskt intressanta tycker jag därav "arinya" som är quenya för "tidigt"
Cuz I'm gay and Zeus is my biological father so that makes me a Gay God :)
Vet inte riktigt hur jag kom på mitt, jag ville ha något lite annorlunda med ovanliga bokstäver och så blev det Quenzi :P
PJUM
Jag satt och funderade ett tag när jag skulle bli medlem här. Kommer ifrån Island och min morbror brukar kalla sig själv för Ice. Var lite sugen på att sno det ifrån honom, men kände sedan att det inte passade.
Så istället tog jag hela ordet, Iceland.
På internet hittar man mig nu för tiden oftast under Iceland i olika former eller Kick ass i olika former :P Haha
http://isabellarun.weebly.com/
# hej Bella :D
#36 Haha hej på dig Sofia! :D
http://isabellarun.weebly.com/
#29 HAHA :D
Tja.. Mitt kreativa, *host*, användarnamn kommer från skolan faktikst. Vi fick alla en sifferkod till sin mail, min var då 134643. Man var tvungen att lära sig det, så det fastanade, och tja, kreativiteten tog slut och mitt användarnnamn är nu 134643 överallt :3
Mitt kommer helt enkelt för de tre mest älskade i mitt liv, mina tre marsvin (lufsen finns tyvärr inte längre men dom andra gör det)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)