Drömjobb
Vilket drömjobb strävar ni efter? Eller vad skulle ni vilja jobba som? 
Förskollärare, läser till det nu :)
Vill även ha egen bra djuraffär eller hunddagis men lär nog förbli drömmar :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag vill bli frilandsfotograf! :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Universitetslektor i Religionspsykologi
BONDE!
nej men vet ine antingen lantdjurs vet eller lokförare
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
Usch, jag står precis inför valet vad jag ska bli. 20 år gammal och kan inte för mitt liv bestämma vad jag ska bli.
Funderar starkt på att bli lågstadielärare och läsa till bild så att jag både får jobba med en rolig åldersgrupp men även med äldre barn, och dessutom med bild.
Men allra helst skulle jag väll vilja kunna försörja mig på sömnaden.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Jag vill/ska bli mäklare
Fast drömmen kanske vore att kunna leva på att föda upp djur, hihi. Är väldigt intresserad av hus och sånt dock, så det blir nog kul :)
Psykolog, ressigör, fysiker, mattelärare men allra helst musikproducent:D
Just nu har jag siktet på att utbilda mig till interaktionsdesigner. Känns som något jag kommer trivas riktigt bra som. Det ultimata vore om jag i slutändan kunde få jobba med projektledning på något vis!
Antingen djurvårdare, veterinärassistent eller hundpolis 

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
jobba på ett tillridning/försäjningsstall eller bli nagelteknolog :)
Läkare!
/Kram Jennifer
Justin biebers hemmafru, utan betalt. Bra de (:
#12 Satsar på samma sak som dig haha
Annars så vill jag starta hunddagis eller på något sätt jobba med hästar :D
Att kunna försörja sig som dokumentärfilmare vore drömmen! Dock är inte den chansen så superstor!
När jag var liten så drömmde jag alltid om att äga en egen gård och kunna försörja mig på den.
Det är något som jag mer och mer börjar vilja igen!
Så en kombination mellan att vara bonne och dokumentärfilmare, det vore nog drömmen! Hehe
http://isabellarun.weebly.com/
#14 Du kan dokumentera ditt liv som gårdsägare/bonde 
Veterinär och äga ett eget konditori.
Sångerska
Frisör! Går även frisörlinjen så är väll på god väg till att bli det också 
Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.
Skulle helst vilja bli djurvårdare på djurpark/tropikhus. :)
PJUM
#15 Hehe ja det kan ju vara en idè ;)
http://isabellarun.weebly.com/
Jag vill bli gymnasielärare! Läser just nu media vilket ger en bred behörighet när man ska söka till högskolan. Eller reseledare hade också varit kul men det får bli längre fram när man fått barn och de är stora och så vidare! :)
Djurvårdare/bonde (: Eller fotograf.
Jag vill bli hundfrisör ^^ Som jag kommer vara klar i vår som äntligen! :D går gymnasieutbildningen djurvård inriktning hundfrisör. Är så himla roligt :)
// Michis
Alltså för ca 1 år sedan hade jag panik för jag visste inte vad jag ville bli fast jag ändå bara var 11 då, Hehehe
Men för ca 8 månader sedan så visste jag exatx vad jag ville bli, Svårt att förklara då jag förmodligen inte kommer andvända de rätta orden men jaja here we go: Ni vet sådana hemm som fd/nuvarande knarkare eller alkolister kommer in på där de får bo ett tag för att friskna till eller så, Där vill jag jobba! Tänk så fantastiskt att få ge tillbaka en annan mäninska dennes liv.
Jag har verkligen bestämmt mig då jag på något underligt sätt tycker att det är vackert (Visst låter det hemskt och jag vill inte upmuntra detta på något sätt) alltså det är svårt att förklara men jag tycker återvändsgränder fulla med flaskor och skräp och med en uteliggare som sover bakom en soptunna är vackert. Vackrare än en äng med blommor och en rosa balettkjol, Haha nej men ni fattar ;)
Men sedan har jag ju inget luktsinne och kommer förmodligen aldrig ha så jag har ju fått andvända syn känsle coh annat istället för lukten som kanske kan förhindra mitt utval av jobb. Men jaja, Det löser sig det med :)
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
#24 Du vill bli socionom med andra ord :P Min mamma jobbar med precis med det du vill jobba med och trivs bra! :)
Själv vill jag bli ortopedingenjör och håller alla tummar och tår att jag kan påbörja utbildningen direkt efter jag tagit studenten, altså till hösten. Men eftersom jag är "under behandling" och kommer behöva opereras osv. är jag antagligen bunden till skåne (om jag inte vill börja om hela proceduren igen)..
Hälsningar Emma! :)
Vill bli så mycket! Men drömyrkena är kryptozoolog och skådespelerska/röstdkådespelerska!
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Ha en lyxig häst anläggning med inackorderingar och tävlingar mums! Sen vill jag och bo på gården. Men lite avgränsat och en egen uppfart. Min trädgård ska vara mysig så man kommer bort från allt lyxigt med krattade gångar osv och bor lite mer gammalt och enkelt! :D
Jag vill bli en konditor! :)
“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth
Veterinär är mitt drömyrke.
Skådespelare! Vilken dröm att vara med i en riktigt bra actionfilm, gå på röda mattan i Hollywood, bli känd över hela världen osv!
Dock bara en dröm 
Vill bli vetrinär eller djurskötare, men om det inte går så ska jag i alla fall jobba inom djur. :)
// jennifer
Musikproducent!
† Min portfolio: http://ebphotography.portfoliobox.me/ †
Drömyrket är något inom astronomi / astrologi. Dock är det bara en dröm, inget jag siktar på. :)
#33 Låter som intressant yrkesval :D
#34 Tycker jag med ^^ Människan är så liten i förhållande till "vårt" universum, vi vet fruktansvärt lite om hur allt fungerar och det fascinerar mig verkligen! :)
#35 Ja det finns mycket vi inte vet om det :D