konstig fråga
hej jag är en 14 årig tjej som undrar en konstig fråga
vilken ålder tycker ni att man får börja andvända stringtrosor?
för jag har betsällt 10 stycken.
Jag tycker att det är okej när man är redo för det och för att det är för att man själv vill och inte för att man har det för att ens pojkvän vill eller för att ens vänner har det. Dock tycker jag kanske att man borde vara över 10 åtminstone. Jag tycker även att ens mamma ska tycka att det är okej innan man ska köpa ett par. Men om man kommit in i tonåren så tycker jag att det är ens eget val. :)
Jag använder det och jag är 14år, köpte mina första när jag började i åttan detta året, det finns ingen ålder enligt mej, när man vill ha det så kan man väl ha det typ 
Det gör man väl när man vill och om man vill :p är ju som vilka trosor som helst, bara lite obekvämare men man får snyggare rumpa i jeans oftast :)
När man känner för det stort sätt. Dock tycker inte jag det är lämpligt på för unga som är typ 11-12 år. Men det är såklart upp till en själv :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
jag kommer ju inte andvända dem helda tiden men jag har ju också beställt ett par byxor som kom idag som skall vara stora men dem får bara tvättas i 40 grader så jag tvättar dem jus nu i 95 grader för dem skall krympa lite
#5 Risken är att de krymper för mycket istället eller inte alls :)
Jag hade skickat tillbaka och bytt i så fall ^^
jag har blvit så stor att jag inte kan ha minde storlek av dem eller större så det är nog ingen bara ide
Men tvätta de helst inte så hårt, de kan förstöras :/
#7 Kan du inte ha skärp då? För risken är att de krymper för mycket eller inte alls ^^
Är det i tum eller storlek som t.ex S?
För tum finns ju så det passar alla stort sätt, om det finns kvar i den storleken vill säga :)
det är storlek 38 och dem är skit stora om benen
#10 Kan du länka till byxorna? :)
Tänkte, ifall det är sådan modell? Jag har någon sådan modell hemma nämligen :)
Då borde du absolut kunna ha 36, skicka tillbaka och beställ nya :)
det är såna byxor som är köpta på gina och dem heter anna boyfriend jeans och dem skall vara stora och jag kan inte ha mindre det är 99 cm runt midjan alltså 20 cm nedanför midjan och det är det jag har jag kan inte ha mindre
#13 Men om du försöker krympa dem i tvätten, är risken väldigt stor att de krymper i midjan med.
jaja men och liksom jag kan ändå ha dem
#15 Hur vet du det? De kan ju krympa en hel del i midjan och då blir dem ju mindre än st 36 som du inte kunde ha? Det kan man ju inte veta i förväg ^^, Men det är ditt beslut om du vill testa eller inte, men det är bra om du tänker på riskerna som finns med att höra det :)
Såna byxor är det meningen att dem ska vara stora i benen ^^
b.l..a
#18 Hur menar du nu? :)