Hur var er nyårsafton?
Så alla fina människor, hur var er nyårsafton? Vad gjorde ni och blev det som ni hade tänkt?
Släng gärna upp en bild om ni vill!
Själv firade jag med min sambo och hans syster och hennes flickvän. De lagade got mat och sedan drack vi en hel del (jag kom på en supergod drink som smakar precis som ice cream soda - karamellikör och coca cola! Ska endast testas av folk över 18
) och dansade och hade roliga samtal. Sambons systers flickvän tålde inte alkohol så bra, men förutom den lilla incidenten så hade vi jättekul! Vi skjöt raketer lite efter tolvslaget och sedan sov vi över där.
Såhär såg jag och älskling ut:

Av någon anledning ser det alltid ut som om jag har ett minihuvud
Min Avatar är förresten från när vi skulle skjuta raketer och tog på oss supersnygga skyddsglasögon, hihi
Blir irriterad på att sambons ögonfransar är snyggare än mina, trots att jag har mascara!
Sen vill jag tillägga att jag absolut inte förespråkar alkohol! Jag började inte dricka förrän i mina sena tonår och har aldrig druckig mig redlös! Jag dricker måttligt och slipper därmed både illamående och baksmälla. :) Har aldrig känt mig pressad till att dricka och det ska inte ni heller!
Vi firade hos min svärmor,hennes man, Sebbes två minsta småsyskon och min sambos storasyster & hennes 3 barn.
Livat men det gick.
Firar inte nyår på något speciellt sätt. Åt lite god mat och smällde några raketer vid 12 slaget, inte mer :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Min nyårsafton firades med en massa fina vänner! Kul hade vi!
@feliciahanssen
Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.
Firar inte nyår, men vår förlovningsdag är samma dag. Vi åt god mat och key lime paj till efterrätt, och tittade på Some like it Hot med Marilyn Monroe.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Mitt nyår var väldigt oplanerat eftersom mitt liv förändras så pass mycket för ett tag sedan.
Men jag festade med mina vänner och träffade en hel del nya härliga människor!
Vi planerade kvällen vart eftersom och det tog oss runt i Eskilstuna på olika fester och i rondeller! Väldigt spontant och härligt :D
Riktig toppen kväll!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Firade hemma med släkten, det var rätt kul för vi körde charader och ja alla skrattade ihjäl sig xD Fast jag var sjuk.. Så det gjorde saken dålig
Vi firade i Indien. Dock blev det inte så speciellet, men vi käkade god mat och sen vid tolvslaget gick vi längs "drottningens halsband" i bombay. Där kollade vi när folk smällde raketer osv. :) Mysigt var det!
Suddig bild, men det var lite svårt att fotgrafera med min mobilkamera ^^
("drottningens halsband" är en typ 3km lång "gata" vid kusten, gatan går längs gatubeslysningen som man ser på bilden.) :)
Haha blev sjuk på nyår. Men hade kul med mina bröder.
Den var hemsk
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Så här var min nyårskväll hahah :')
Medarbetare på bildredigering! :)
Min kväll blev inte alls som jag tänkt mig haha, men var iallafall en bra kväll med fina vänner! Avslutade ett kapitel i mitt liv och påbörjade ett nytt hehe