Vet inte vad jag vill
Okej, så jag har börjat prata med en ny kille, som jag fr.o.m igår har träffat 2 gånger. Innan vi träffades den andra gången så smsade lite för att vara säkra på vad båda ville ha, jag sa direkt att jag söker ett förhållande. Han själv sa att han också söker nån men att han även tycker att mys,sex och hångel är casual, men att han gärna ville testa sambo-grejen.
Ok, nu vet ni det. Då börjar jag; jag är 18, han är 23 (så ni vet).
Jag sa att vi skulle träffas för att se om de ens kommer bli nåt, så då gjorde vi de. Vi kollade på film, åt popcorn och lite så. Men skulle vi gå och lägga oss, vi låg och myste jättelänge och han viskade fina saker till mig och de va så himla skönt och fint. Vi hade dock inte sex för jag sa att jag inte gör de så tidigt. Hur som helst, han kysste mig i nacken och tog lätt på mig, så som jag sa att jag ville.
(Och, en ganska viktig grej, jag vågar inte gå på toa hos killar jag tycker om, men jag gjorde de hos honom och de kändes så skönt att jag vågade.)
Vi somnade till lite och vaknade några timmar senare och myste och kysstes lite, sen somnade vi igen och sen ringde klockan och vi myste nån timme till. Sen fick jag frukost på sängen.
Pointen är då, han är jätterolig, gullig, snäll osv men jag vet inte riktigt vad jag tycker om honom.
Jag trivs med honom, jag blir glad när han skriver och så men jag kan inte tänka att jag har känslor för honom.
Ändå så skrev jag igår (för jag lovade att säga hur jag tänkte efter den andra gången) jag sa så här "Kommer du ihåg när jag sa att jag inte visste vad jag ville för att vi bara träffats en gång? Kan "tyvärr" inte hjälpa att jag tycker om dig hehe. Du är mysig, rolig, snäll, gullig osv osv… lika bra att säga de med en gång så du vet hehe. Visste nästan att de skulle bli så :p"
På tal om de smset, han tyckte från början inte att de verkade som en bra idé att sova ihop och mysa, ifall jag hade råkat falla för honom och han inte kände likadant, men vi vet ju inte riktigt hur vi känner varken han eller jag.
50minuter senare skrev han "Eheheheeheh, spelar, är off. ;*"
Jag skickade 2 sms till efter de men han har inte svarat.
Han är en väldigt ärlig kille som säger hur han tänker, så det känns jättejobbigt att han inte svarat.
Spontant kan jag tycka att vet man inte vad man vill så är man inte riktigt kär men alla är vi olika.
/Maria
#1 Ja så tycker jag med, men jag kin inte hjälpa att jag tänker på honom, och blir smått avis när jag tänker att han skulle träffa nån annan.
Men jag känner inte (än iaf) åh jag är så kär.
Kärlek kan växa fram, fortsätt träffas och se hur det går. Känner också att är man inte säker, nej då är det inte kärlek. Men det gäller inte förrän senare, ingen är säker i början! Man känner ju inte varandra :)
Ta det bara lugnt och fortsätt ses som ni gör och se vad som händer, försök bara ta det som det kommer.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#3 Tack för ett bra svar! :) Ja svarar han så! Blir utkastad hela dagen imon och hela natten för att det kommer besök hit. Så kanske kan smita hem till honom då! :) Han är så fin, men ja förhoppningsvis växer de fram nåt hos båda! :)
För mig tar det lite tid att veta hur jag känner, haha. Särskilt om man inte setts så jätteofta :)
Prova att ge det lite tid så kanske du får ett hum om det sen :) Kärlek kan ju växa fram över en tid ^^
#5 Ja de verkar som det. Har aldrig vart med om detta utan jag har alltid blivit kär första gången av nån anledning, så detta känns jättekonstigt för mig :p
Han har iaf svarat nu och sa
"Jag är ju lite svår på den punkten.
Sedan jag blev dumpad 2010 så känner jag inte "kärlek".
Jag faller för respekt, trygghet och öppna sinnen.
Så även om jag tycker det är fint med förhoppningar och sådär, så är jag även mån om att vara den tråkiga realisten och mest hålla det på en enkel, spontan nivå."
Allt känns så fel och konstigt nu på nåt sätt, jag vill va med honom men känns som jag skrämt bort honom lite.
Låter mest som att han är ute efter någon typ av KK/närhets relation och inte ett förhållande tycker jag :/
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#8 Tänkte med så, men han har ju själv sagt att han söker någon och att han vill testa sambo-grejen :s