Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1315 ggr
[TosaMi]
0

Sämsta jullovet!

Jag måste bara skriva av mig. Detta jullovet har varit så fruktansvärt. Min näsa värker hela tiden för jag opererade den i början av December, men det kunde jag leva med, även om det är jobbigt. Sedan så fick jag magkatarr på julafton och det varade i 8-9 dagar, alltså fram till för två dagar sedan. Skönt va? FAST NEJ!!! Igår började jag må lite halvkasst, hade haft lite rethosta men det hade börjat gå över, men tji fick jag. På natten bara sjönk jag ihop, fick 39 graders feber, har hosta så jag kräks, har ledvärk så jag inte kan böja knäna. Har ont i lungorna och så sa min mamma att infulensan kommit nu. Jaha! Typiskt. Varje. Jäkla. År. Får. Jag. Infulensa. Det är ju inget skonsamt heller för jag brukar ha det minst 2 veckor. Och ja, jag vill ha sympati. Det är faktiskt synd om mig. Inte kunnat sova en hel natt alls detta jullovet. Det högsta jag sovit är 4 timmar på en natt. 

Och min nyopererade näsa börjar blöda varje gång jag nyser och hostar. Så jag hostar - kräks och börjar blöda näsblod. Love life.

Hanna
0

Usch, jag har börjat hosta nu igen. Rädd att det kan vara mykoplasma :( Förra året när jag fick det hostade jag i 8-9 månader. Obestämd

Hoppas det blir bättre snart, krya på dig!

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[TosaMi]
0

#1, Usch.. Ja hosta är ju verkligen inget kul. Förlåt om jag frågar men vad är mykoplasma? Aldrig hört om det Förvånad Och 8-9 månader!??! Usch vad hemskt!! Hoppas verkligen, VERKLIGEN att det blir bättre snabbare denna gången. Hosta är absolut inte kul alls. 

Tack, och detsamma och "hoppas" att du bara fått vanlig rethosta som går över snart.

Hanna
0

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Anonym
Anonym
4

Det kunde varit värre. Krya! :)

Ratzo
0

Jobbigt. Jag har också någon sorts influensa, ögoninflammation, öroninflammation och magsjuka. Men krya på dig :).

I can't drown my demons, they know how to swim.

[Hamster 4 ever]
0

mm. fattar hur det känns. förra året fick jag vattkoppor den 22 och hade 40 ggr feber på julafton och juldagen, och jag har 36 i vanliga fall så jag mår dåligt om jag har typ 37,5. hade till på köpet svullen hals så det var tillochmed svårt att ta ljupa andetag, julmat och godis var bara att glömma

[TosaMi]
0

#4, klart det kunde varit värre! Och det blev det med, min mormor som varit sjuk i lungcancer gick bort igår.

loviisa
0

krya på dig <3

lovisa