Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1167 ggr
loviisa
0

Presentera pojkvän

Jag är på G med en kille, det känns som att vi är ihop då vi hänger men jag tycker att vi ska lära känna varandra bättre innan vi bestämmer oss för att bli ihop, det är han överrens om.
Vi går i samma skola, jag i ettan och han i tvåan.
Jag har haft killar förut men inget seriöst förhållande och undrar nu hur jag ska berätta för mamma och främst pappa som jag inte har så jätte bra kontakt med att vi blivit ihop.
Mamma blir det ju enkelt då hon förstår att det är något då jag jämt är med honom, pratar med han o såå..

jag vill inte bli utfrågad en massa om honom då jag säger det och det lär jag ju bli om jag bara '' jag har skaffat pojkvän'' haha..

nejmen tips??

lovisa

[NinaCrown]
0

Jag körde allt i ett svep med min pojkvän jag har nu Glad Frågade "Hej, vill du följa med och träffa min familj nästa vecka som min pojkvän?" och han svarade ja ^^'' Ingen aning om hur han vågade det, men måste ge han några poäng för det!

Dagen därpå ringde jag mina föräldrar (är ju vuxen numera så bor inte hemma XD) och tala om att jag kommer komma och hälsa på och att jag även har med mig min pojkvän.

[Airo]
3

Om det är någon släktträff eller så, där din pappa dyker upp också, så kan du ju bara fråga "är det okej om jag tar med mig min pojkvän?". Då får han ju chansen att träffa honom också, istället för att bara veta att du har en. Glad

loviisa
0

alltså jag bor hemma hos båda föräldrarna, alltid hos min mami och  varannan helg hospappa

lovisa

[NinaCrown]
1

#3 Du tror inte på att fråga din pappa och du kan bjuda över killen så de får träffas annars? Samma sak med din mamma, du kan ju höra om han kan komma över på middag eller något så att de får träffas ordentligt Glad