Primeboots
Nu har jag gått och blivit förälskad i primeboots! :3
Jag kaaanske ska beställa, fast jag hittar inte någonstans där det finns mörkbruna!! >< vet någon vart jag kan kolla? :)
Och en till grej, jag har rätt smala ben, så jag är rädd för att dom skorna ska sitta fult på mig där uppe.. Alltså för stora där vid öppningen eller vad man säger.. Jag har rätt stora fötter så jag är rädd för att det ska se för fult ut där uppe.. Vet någon om det blir så?
Så konstiga frågor men..
Hittade dom här : primebootsröda som är jättefina fast det kommer inte passa resten av mina kläder.. Lol..
Jag är ingen som direkt bryr mig om jag ser jättevacker ut, men jag vill inte beställa skor som sitter fult på mig.. xD
Jag tycker du ska prova i affär innan du beställer dem, då vet du ju hur dem sitter. :) Jag har också rätt smala ben och jag ville köpa ett par Johnny Bulls fast tyckte det såg heltokigt ut så det blev inga sådana för mig, köpte Palladium istället.
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
#1 Funderade på det, jag gör nog så! :) Hehe jobbigt :/ fast palladium är superfina också :)
Ååh visst är primeboots fina!! Jag älskar också både primes och palladium! :) så fint.
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
Visste ni att Johnny Bulls bytt namn till The Urban project nu? :)
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Visste ni att Johnny Bulls bytt namn till The Urban project nu? :)
Jag har svarta mellanhöga Primeboots som jag har köpt på Raglady i Göteborg (om jag inte minns fel bor du nära gbg?). De har också mörkbruna, svara med "runda,platta" nitar, olika höga osv. Sen har Fiorucci också och de har också både svarta och bruna neutrala och även med guldiga och silvriga "spets" nitar också. Raglady har också ett par låga rosa med en "stjärna" på framdelen typ. De "neutrala" bruna och svarta, mellanhöga kostar 2900:- tror jag. :)
MVH Wilma
Tänk på att primebootsen blir ca en storlek störr efter ett tags anvädning så de ska vara riktigt tighta i början.
lovisa
#7 Ofta? Det visste inte jag haha, hur kommer det säg att dem blir större? Töjs dem ut?:)
Tackför alla svar!! #6 tack så mycket, ska kolla där :) ja jag bor en bit utanför så det blir mog bra! :F