Tjock..
Känner mig tjock, är 13 år och väger 43 kg och är 160 cm lång.
Vågar inte ha tighta kläder, det känns som att alla kollar på mig och ba "guud vilken tjock tjej". Önskar att jag inte brydde mig så jag kunde vara mig själv men det gååår inte. :(
Har blivit kallad tjock av min mamma och syster.
Du är verkligen inte tjock! Vad är det för slags familj som säger så? :S
Nej! Lägg av!!
Du är vacker! Och du är INTE TJOCK!
Din mamma och syster är mobbare om de kallar dig tjock! Håll huvudet högt, du är värd SÅ mycket bättre!
Du är absolut inte tjock! Du ligger på den nedre skalan av normalvikt - du skulle alltså till och med kunna gå upp många kilon innan du faktiskt var överviktig över huvud taget. Prata med din mamma och syster om det här, de kanske bara skämtar och inte inser hur mycket det påverkar dig. De behöver få höra att det inte är okej att säga så och att du blir ledsen av att höra sådant. Jag lovar dig, ingen ser dig och tänker "Vilken tjock tjej!".
Finns det någon annan du känner att du kan prata med om det här? Tror du behöver prata ut och få höra från en "riktig" människa att du har en bra vikt och att du inte alls behöver oroa dig över ditt utseende. Jag skulle rekommendera att du tog kontakt med skolkuratorn om det känns bra för dig, så att du får prata med någon! Försök prata med andra annars - kompisar, släktingar och så vidare.
Tjock? Känn dig inte tjock, och otroligt lågt av speciellt din mamma att säga så.
Säker på att det inte är på skoj de säger det? Typ "Kom igen nu tjockis". Även om det inte är roligt, så menar de kanske inget illa med det.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Du tjock?! Är det nån som är tjock är det ja :) Jag är 11 år, 165-168 cm och väger 75 kg (!!!!!)
Lågt av din mamma att kalla dej tjock -.-
Nej, nej, nej, du är lååångt ifrån tjock! Jämför med mig som är 7cm längre och väger nästan 30kg mer, jag däremot är småfet ;P
Jag själv har en vansinnigt ful ovana att på skoj kalla min syster tjock, och det ska man absolut inte göra, kan ju vara så med din mamma och syster med. Prata med dem och berätta hur du känner. Det är aldrig okej att kalla någon tjock om man inte måste prata allvar med en som är så överviktig att det är en hälsofara, men inte ens då ska det användas nedvärderande.
Du är inte tjock, ta inte åt dig bara :)
jag är 160 cm lång och väger 59 - 60 kg, så skulle du vara tjock..? långt ifrån! jag är bara pyttelite mullig så hur ska du då kunna vara tjock om jag är lika lång och väger flera kilo mer?
Jag e 160 och väger 46 kilo. Jag är inte supersmal men verkligen inte tjock! ;P
Tycker inte att du ska ta åt dig av vad din syster och mamma säger. För du är verkligen INTE tjock!
Du är inte tjock, du är säkert otroligt vacker och din syster & mamma kanske är avundsjuka för dom inte ser/såg lika bra ut som du!
Menar du allvar eller? För jag är 13 år och jag väger 53 kg och jag är bara mullig, jag tycker inte att någon är tjock och jag fattar inte hur din mamma kan kalla dig det 
Du ör absolut inte tjock!
Lyssna inte på dem som säger det, avundsjuka människor.
#12 Hur lång är du då? För är du 160 cm tror inte jag du direkt är mulligt men du har kanske börjat få former? :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
# 13 Jag är ca170 cm lång :)
#14 Då tror jag inte att du är mullig :) mer att du har börjat få former vilket är naturligt :D
#15 Min mammma är rättså stor och jag har tagit efter det så jag har alltid varit lite mullig men ja jag har också börjat få former :D
#17 Tack :) Men jag tror att alla ser sig själv mulligare än vad man är eller har jag fel? :)
#18 Vissa gör det ja :) Men man ska trivas med sin kropp och försöka se hur man verkligen ser ut inte hur man tror man ser ut om du förstår vad jag menar? :)
#19 Ja jag förstår :) Och jag änskar att alla såg på sig själva så det gör iaf jag :)
#12 Vi ligger på exakt samma nivå, och jag är inte tjock
Så då skulle inte du heller kunna vara det. :3
Blir ju dock 16 nu i februari..
Väger 53-54kg och är 170-171cm lång.
Till TS: Du är absolut inte tjock om du är 160cm lång och väger 43kg, det är lagom tycker jag. 
#21 Jag tycker inte att jag är tjock men lite hull har jag iaf men det är bara bra 
Du är inte tjock. Men måste bara fråga varför det är så fel att vara lite tjock? Låter som att det är katastrof att ha lite hull på kroppen.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack alla! Det värmer. Jag tycker fortfarande att jag är tjock men vem bryr sig egentligen, folk får acceptera mig som jag är! Jag tänker inte ändra mig för någon annans skull. Ville bara dela med mig av en video, hon är min förebild. Tycker hon är en av de vackraste människor som finns. ♥
#24 Låter bra det! Man ska alltid vara sig själv och inte som alla andra vill eller förväntar sig att man ska vara eller se ut :D
Du låter inte tjock, nästan mer åt andra hållet..