Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1087 ggr
NinjaMajsi
0

föräldrar som slåss..

Mina föräldrar slår mig, ja misshandlar mig inpirinsip varje dag.

De säger att jag är onödig, misslyckad och så vidare, jag är deprimerad, skär mig, min bästa vän tog livet av sig för ett år sedan i februari, aspergers,  ja listan fortsätter men ja,

Jag har varit ppå bup massor med gånger, både själv och med mina föräldrar, men allt de sagt är att det kommer lösa sig, de kommer sluta och vi kommer bli en normal familj. Men det har inte hänt och jag står inte ut. Har försökt på självmord ett antal gånger men självklart aldrig lyckats.

Soc säger samma sak. De vill inte hjälpa mig, men tänker gärna flytta på min kompis till fosterfamilj bara för att hennes kille knarkar. Liksom va? Hur går det ens ihop? Finns det inte någon lag som stödjer att jag har rätt att flytta när jag verkligen mår skit hemma? Jag står inte ut och alla vägrar hjälpa..

Vad ska jag göra? Hjälp?

[Tilde]
14

Om det var jag hade jag ringt polisen. Föräldrar som slår sitt barn borde inte ens ha barn…

fanniiiiie
0

Måste bara säga, att soc skulle flytta mig till fosterfamilj när jag var tillsammans med en drogande kille, det var som inget snack om saken. Medans min kompis som var hemlös, 16år, nä han kunde dom inte hjälpa. Usch man blir så arg ibland..!

Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.

www.fanniieliasson.blogg.se

[MiniPim]
0

#2 Lite OT, förlåt men varför skulle dom flytta dig till fosterfamilj då? Du kunde ju inte hjälpa att du gillade honom och så :o

fanniiiiie
0

#3 Jadu, för att jag var tillsammans med just den killen. Ändå gjorde ju inte jag någonting själv, och det visste dom för dom tvingade som mig att gå på pissprov osv. Dom ville ha iväg mig från den här staden för att få bort mig från killen typ. Sen direkt det tog slut mellan oss, slutade soc höra av sig haha. Sen när dom väl hörde av sig, så sa dom bara "Ja vi tycker du har skött dig på senaste tiden, så du behöver inte fortsätta komma hit för vi har inget mer att utreda angående dig", och jag visste inte ens själv vad jag skött mig med haha Tungan ute

Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.

www.fanniieliasson.blogg.se

[MiniPim]
0

#4 Jaha, men då borde dom göra något åt den killen och inte dig.. Tycker jag iallfall! >< 
Vad konstigt.. men vilken tur att du slapp flytta :)