Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettjösses-vad-bra-jag-är
Läst 1192 ggr
Ztrawberries
5

Allmänt Glad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Nu kommer ett lite halv randomt inlägg ;) På senaste har jag varit väldigt deppad och känt mig HELT värdelös, inget har gått som jag velat. Bråkat mycket med mamma, pappa och en utav mina bästa vänner som ändrats TOTALT.. Men idag så vände det, har ingen aning om varför eller hur men jag känner mig PÅ TOPP igen! Redan på morgonen så vaknade jag innan klockan ringde, vilket aldrig händer! Sen så åt jag en ordentlig frukost umgicks lite med mina vänner innan jag åkte ut till stallet. Jag var i stallet i fem och en halv timme UTAN att äta något eller bli hungrig för den delen. Ridpasset gick SUPER bra! Min tränare berömde mig jätte mycket och tyckte jag gjort stora framsteg på EN dag! Jag känner till och med för att äta nyttigt, vad har hänt!? ;) Helt underbart att känna sig levande, att man faktiskt gör någon nytta i världen! Har ingen aning om detta kommer hålla i sig i morgon men jag struntar i att oroa mig, för jag är PÅ TOPP! :) Jag håller på att installera min mikrofon, vilket OCKSÅ går bra! ^^ Någon annan som känt/känner sig såhär helt plötsligt? Vad kan det bero på? :)

Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård

monstermash
0

Vad härligt att det känns bättre nu! Skrattande Hoppas det håller i sig!

Jojaton
0

Härligt med en upp-dag, hoppas det håller i sig!

Visst brukar jag också ha dåliga dagar, bra dagar och BRA dagar, men det var ett tag sen jag märkte så stor skillnad som du verkar gjort :)

Johanna - Instagram

Afturelding
0

Skönt att du känner dig så pigg! :) Men blir detta till ett mönster, med skov av deppighet och sedan skov av det du känner nu så skulle jag vara på min vakt, det skulle kunna vara bipolär sjukdom.

Men det behöver ju såklart inte vara det, du kan ju också må bra helt enelt, och det är ju jättebra! :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[MiniPim]
0

Vilken tur att du mår bra nu! :3 <3
Jag mår bra nästan hela tiden så jag vet inte. o.O

nottheonly
0

Det har varit precis samma för mig som det är för dig! har också vart deppig inprincip hela hösten och mått dåligt både psykiskt och fysiskt (mag- och tarm problem).. Men sedan för ca 1 månad sen så började jag jobba lite smått och slutade äta mina p-piller som jag ätit sen 2008, och POFF så blev mage och tarm bättre och mitt humör likaså! HOPPAS verkligen det håller i sig!!

Är som dig och ifrågasätter det hela lite.. men gör inte det Flört utan var glad istället Skrattande

Ztrawberries
0

Ja, det är super kul att må bra!
Tack alla! ^^

#3, Hmm, får försöka ha koll så det inte blir ett mönster.. :/

Idag mår jag fortfarande bra, inte sådär överlycklig som igår men det kan vara för att jag är lite halv sjuk..

Men eftersom jag börjat träna lite hårdare nu, kan det vara att jag känner mig glad på grund av alla endorphiner som åker omkring i kroppen?

[SelmaP]
0

lite OT, men sjunger du? :) (såg bilden)

Ztrawberries
1

#8 Ja, fast mest i duchen ;) Jag fick mickrofonen i julklapp och ska försöka spela in lite covers ^^

[SelmaP]
0

haha, jag sjunger överallt..

kul, hoppas du vill visa någon cover sen då :)!

Ztrawberries
1

9# Absolut ska jag göra det! ^^

Jesperlinden97
1

Lider av ångest och nu på lägret jag varit på, gick jag till föbön (Kristet läger) och jag bad dom att be för allt, kan man tänka sig? Har inte kännt ångest sen dess! 
Är superglad! :D 
Hallelujah!!

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

Ztrawberries
0

#11 Gud var roligt! Hoppas det fortsätter! :D

Zacinca
0

En dag för nån månad sen, var en sån dag för mig. Det började med att jag drömde en bra dröm, dock väldigt invecklad, (bra drömmar gör mig alltid på bra humör), och sen så kom bussen extra tidigt, så att jag slapp dtå ute och frysa. Normalt sett är jag utfryst i skolan, och så, men den gången så pratade väldigt många med mig, och vi hade roliga lektioner. Speciellt idrottslektionen som vi hade sist innan vi skulle hem. Vi spelade fotboll, hela lektionen, killarna mot tjejerna, och det var riktigt kul, fast jag brukar inte gilla fotboll, så just det var lite skumt.. Efter idrotten var jag jätteglad, och hade ingen aning om varför. Men i omklädningsrummet efter idrotten så började alla andra snacka om hur tråkigt och jobbigt det var, så det ändrade min syn på dagen helt, på väg hem från busshållplatsen var jag inte så jättelycklig längre..