Tjejsnack
Jag söker en kompis att ha tjejsnack med :) Känner att jag är konstant omgiven av för mycket testosteron, med sambon och hans bästa vänner som jag ibland är med, haha
Mina tjejkompisar finns ju "hemma i Sverige" och är väldigt upptagna med skola/jobb/bäbisar… därför behöver jag fler! hihi
Om dig:
Du kan vara vem som helst, men gärna i min ålder (17-25). Dina intressen kan vara lite vadsom, då jag själv gillar väldigt många olika saker. Du ska dock gilla att hålla konversationer om allt mellan himmel och jord
Och du ska vara glad och ha humor!
Om mig:
Jag är 21 år gammal och älskar mode och smink, djur, resor, samt att måla/rita och natur. Jag har även börjat träna och pratar ibland om det, höhö. Jag är bosatt i Danmark med min sambo Mads, men kommer ursprungligen från Västerås. Mads och jag har en hel del reptiler, samt två ursöta kaniner! Vi bor utanför Köpenhamn :)
Jag pluggade många språk på gymnasiet; spanska, franska, japanska och latin. Nu är jag väl inte flytande i mer än svenska, engelska och danska dock. Jag har rest väldigt mycket under mitt liv, men har fortfarande massa länder jag vill se och uppleva!
Jag är ingen direkt partymänniska, men älskar att festa med goda vänner! Nattklubbar är nog inte riktigt min grej, men det kan vara kul ibland.
Jag är ganska happy-go-lucky, men kan självklart vara seriös/allvarlig om situationen så kräver. Du får själv gärna vara lite "woohooo" du med. 
Vad jag vill få ut:
Vill bara ha en go tjejkompis att prata med, om lite allt möjligt. Mail, skype, facebook eller Viber, spelar inte så stor roll. Blir vi bra vänner får du gärna komma och bo hos mig och Mads i en helg eller en vecka någon gång. 
Hoppas någon är intresserad! Det är bara att skicka PM i så fall! :D
Åh det hade jag med gärna velat skriva med någon så, så om någon e intresserad kan ni skriva till mig med! hehe :)
Skickar ett dirr ;)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Synd att jag nästintill är pojk-flicka ;D
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Vill tacka alla fina människor som har skrivit till mig :D Jag har varit lite "off" denna helg, men svarar imorgon på alla meddelanden. ^^ Bara så ni inte tror att jag ignorerar er!