(X) Måste skriva av mig
Här är klotterplanket för lite känsligare inlägg om allt mellan himmel och jord.
Bra att det kom ett sådant! :)
#1 Ja jag tyckte att det behövdes, framför allt då det har varit tjafs på vanliga klotterplanket angående känsligare inlägg. So here it is! :)
ibland känns det som jag vill göra som förut. skita i allt och sjunka in i min andra värld. det problemfria världen. tillsammans med mina fina vänner..
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
#3 When you feel like giving up, think of what made you hold on so long in the first place.
Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.
that moment when you're falling apart and nobody even fucking notices
"sadness is when you are feeling sad
depression is when you are feeling nothing"
helt tom
#5 men fina fina du.. har skrivit till dig på facebook.
önskar jag bodde nära dig, finaste du <3
#6 tack världens finaste vän. Du är bäst, och det önskar jag också <3
dagen lider mot sitt slut och jag känner allt slå emot mig. som att springa in i en vägg, och tusentals stenar ramlar över mig och sliter mig i småbitar.
inte nog med att jag vill ta livet av mig…nu vill min kompis det…
#9 Varför vill du göra det?
Biter och nyper hårt i kudden och borrar in ansiktet i den. Väntar på att trycket över bröstkorgen ska släppa, att jag ska sluta skaka och börja andas normalt igen.. Fy tusan.
hade en hemsk mardröm. fy, vaknade halv fyra inatt och insåg att jag hade legat o grätit i timmar säkert. hela kudden var genomblöt.
#10 jag mår skit….
känner mig extremt nere!!!!!!!!!! vill bara dö………………….
#14 Talat med någon vuxen eller så?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#15 jag kan inte prata med någon vuxen
min mamma: träffar henne aldrig
min pappa: gör intrång på mitt privatliv och jag litar inte på honom längre
kuratorn: litar inte på henne
#16 Be om att få byta kurator?
Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.
#17 tror inte det går…
#18 Prata med en lärare då, de kan också hjälpa till :) När jag blev utstött av mina kompisar (de tyckte att jag hade blivit för tråkig för jag inte ville på suparfester - vi var 14) och utfryst från alla tjejer i klassen i princip, så pratade jag med min handledare och hon hjälpte mig jättemycket! När alla andra så åt mig att ändras för 'kompisarna', så sa hon att "de förtjänar inte dig, du är så mycket bättre". 
#18 Finns fler personer man kan prata med, andra vuxna osv :)
#14 Du får gärna skriva till mig om du behöver snacka! Mig kan du lita på.
Har inte funnits mycket annat än skit på min hjärna de senaste dagarna.. Ibland undrar jag verkligen varför jag ens är kvar..
#16; Har med haft svårt att lita på kuratorer.. Byt, prata med något på socialen? ungdumsmotagningen?
Jag hittade en jag litade på men flyttade från den staden.. :(
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt

Usch ja, det där med att hitta någon som känns bra är sjukt svårt. Har nog bara haft en psykolog/terapeut/kurator hittills som kännts helt OK (är 27 nu, började hos kurator när jag var 10 eller så, kommer inte ihåg exakt), och hon var bara vikarie när min ordinarie var på mammaledighet, och sen var jag tvungen att flytta därifrån ändå.
Ungdomsmottagningen har jag haft bäst erfarenhet ifrån på alla plan, så börja där 
#22 Dock åker dem dit om dem skulle föra det vidare utan ditt tillstånd, alltså kan man lita på dem, för tror inte dem vill riska sina jobb direkt.
-------------------------------------------
För mycket just nu. Mycket skolarbete. Min mammas moster ligger på sjukhuset igen mm :(
Min barnmorska på UM är väldigt snäll och pålitlig, och terapeuten jag haft i 2 år nu är också väldigt bra, han förstod mig när ingen annan gjorde det. Så det går att hitta bra människor, men det är ganska svårt, och inte alltid så lätt att öppna sig för nya människor hela tiden.
Storstädar rummet och hittade en lapp jag antecknat i somras:
"_Min röst var gäll. Sprucken.
_Jag frös. Skakade i hela kroppen. Eller så kanske jag grät. Grät inuti, en gråt som var för stor för att hitta en öppning att ta sig ut genom. Jag försökte andas, återta kontollen över min kropp.
Det måste ju bli så här, jag hade ju vetat det hela tiden, ändå lät jag det gå så långt att jag skulle trasas sönder nu, inte överleva, inte finnas mer på det sätt jag funnits förut."
you don't know how strong you are until being strong is the only choice you have never never never give up
#26 fina du!.. <3
Don't you worry, Don't you worry child,
See hell has a plan for me.
ojsan.
"Jag kommer alltid backa din rygg, 100% vad som än händer syster! <3"
Så var det med det. Tomma ord.
Lämnad i sticket, ensam och rädd. Det värsta är att han aldrig kommer tillbaka. Hur mycket tårarna än rinner, Jag skriker, Ber, Skakar. det kommer aldrig gå. det är över. allt är över.
Lite uppmuntrande ord… :)
Where there is desire there is gonna be a flame.
Where there is a flame someone's bound to get burned.
But just because it burns 'doesn't mean you're gonna die.
You've gotta get up and try, try, try.
PiNK - Try
#30 vännen? Jag finns alltid för dig. Hoppas du vet det fina du.
Allt känns så jobbigt just nu, vill inte ens t skolsn fast ja trivs oh så :((
Ibland skulle det vara bra om man hade en riktig vän.
PJUM
blir sjukt arg och ledsen… blev mobbad… AV MIN KOMPIS!!!!!!!!!!!!!! gud, vad jag hatar henne!!!!! hur fan kan hon komma fram till mig och säga att jag är fet, ful, jobbig, töntig, etc!!!!!!!! sköt dig själv för i helvete!!!!!!!!! visst, du har föräldrar som bråkar och blev "mobbad" när du var yngre… har du rätt att mobba mig för det?!! håll bara käften!!!!!!!!!! sluta vara på mig hela tiden, det var jag som räddade dig från att vara totaly alone, förtjänar jag inget bättre? och sedan sprider du ett rykte i skolan… jag bryr mig inte, du kan hålla på med mig men när man får samtal/sms om det, då har det gått för långt!!!!!!!!!! lägg ner, fattar inte du att du sårar mig? lägg ner!!!!!!!!!!!!
ursäkta det ovårdade språket men jag blir bara så arg på när det händer!!!!
Den värsta sortens smärta, är när man går i sönder. skriker, skriker och skriker, men ingen hör en. ingen ser en.
Jag är trött på min ena lärare.. han är helt.. pervers :(
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Om det är någon här som känner att dom behöver skriva till någon så kan ni pm:a mig om ni vill. Är ingen psykolog eller så, jag är bara en vanlig tjej men jag hoppas att jag kan hjälpa lite ändå!
Har själv varit med om väldigt mkt.
Kramar till alla <3
Äckliga dag..
Vad gör man när man känner sig helt tom? nät man mår skit dåligt utan anledning? när man börjar gråta utan anledning?
#40 Ångest? :( upplever du tryck över bröstet, skakningar osv? kan vara olika för alla..
#41 hmm men ångest för vad :( Nej det har jag inte.. :/ Väldigt jobbigt att inte veta vrf man mår dåligt för då kan man inte göra något åt det.. det är frustrerande.. :(
#42 Ibland kan man få ångest utan att veta varför. Behöver igentligen inte vara något orsak heller.
Fullständigt tom.
#44 vill du prata om det?
#45 nej, vill/vågar inte prata med någon alls längre.. tack ändå, kram!
#46 du är jätte fin… snälla prata med någon… orkar inte se dig ledsen…
kram på dig också
#47 du också, just nu är jag inte ledsen, jag är tom..
#48 hatar den känslan… när jag känner så, brukar jag lyssna på musik jag gillar (doom/black/death metal)…
#44 prata med mig vännen.
when people point at you and say: that girl, she's lost her mind
och kanske har dom rätt. Men det är väl så, _pain makes people change
_I hate this. I'm losing my mind and all I can do is keep quiet and smile
Trött på folk som är ute efter att bråka och som snackar skit baserat på egna felaktiga slutsatser. Tröttsamt!
#51 du är inte ensam
#52 Visst är det trist?
#53 ja…. blir sjukt trött på de!!!!!!!
#54 Ja jag med :S
Nej nu ska jag nog se lite film :) Få upp humöret lite :D
#55 bra det :)
Låg vaken jättelänge igår, kunde inte sova..tusen tankar som snurrar i huvudet och ångesten som rev i bröstet. Hatar det här och jag vet verkligen inte hur jag ska kunna fixa dethär. Åh allt är så jävla svårt ibland…
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
Låg vaken jättelänge igår, kunde inte sova..tusen tankar som snurrar i huvudet och ångesten som rev i bröstet. Hatar det här och jag vet verkligen inte hur jag ska kunna fixa dethär. Åh allt är så jävla svårt ibland…
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
Ligger hos min pojke . Oh vaknar oh är helförkyld :((
#58 hoppas du mår bättre snart :)
#59 jag hatar förkylningar!!!!!
Och så hann man inte ens blinka så rasade livet i tusen delar, igen. Förvånad? Nej alldeles för van..
there's no end to this pain
i'm drowning in my own fucking mind
BLIR SJUKT FUCKING ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! visst jag har en annan stil än alla andra, bör jag behandlas mindre bra för det? NEJ, speciellt inte av mina föräldrar!!!!!! det är en stil!!!!!!!! mdet förändrar mig inte som person!!!!!! visst jag har nitar och älskar metal, men hur förändrar det mig??? är sjukt fucking arg!!!!!!!!!!(angry)
ursäkta språket!:/
Har inte mått nånting på hela dagen. upptagen med bakningen.
Men nu känner jag hur allt kommer krypande. fy tusan.
Det gick så snabbt.
det tar lång tid att bygga upp, men det tar en knapp sekund att bryta ihop igen.
#65 Håller med.
Hur kan allt gå från så bra, till så dåligt, så fort? Verkligen allt?
#66 det är helt otroligt. förstår verkligen inte,.
#67 önskar att du vore här… känns inte bra av att läsa att du mår skit
varför finns det så mycket ont i världen?
Jag förstår inte varför jag ska ha så svårt att få känslor för någon.. visst jag trivs med att vara själv också, men det skulle vara mysigt att känna det där pirret i kroppen. Börjar undra om det är något fel på mig? det känns som jag stängt av någonting, nån slags känsloknapp ^^. Kanske är jag för rädd för att bli sårad som förut(?)..
Det känns verkligen som forever alone passar in på mig.. 

#70 Vet hur det känns, det är inget fel på dig, du väntar nog bara på den rätta 
jag är sjukt ledsen och arg just nu!!!!
min tyska lärare skulle äta lunch med vår klass och dagens samtalsämne blev om min ätstörning… så här såg vårt samtal ut (på ungefär):
hon: oj, vad lite du äter. äter du alltid så dar lite?
jag: men jag gillar inte att äta…
hon: men äter du hemma då?
jag: jag gillar inte att äta…
hon: hur kan du leva!!???
jag: men jag äter ibland….
hon: :O du måste äta!!!
jag:….
mina kompisar försökte byta samtalsämne (de vet att jag verkligen försöker bli av med den) men hon fortsatte…….
#72 Läraren är bara orolig för dig.
Du måste äta för att må bra :) Försöka att äta regelbundet, annars kommer kroppen inte må bra :)
#73 det var ändå jobbigt… jag verkligen kämpar för att få bort den och det blir inte bättre av att hon kommentarar att jag äter lite… jag äter iaf
#74 Ja huvudsaken är att du äter något. Bästa hade varit om du gjort iupp ett matschema :)
Tanken av att du vet att du inte kommer spendera tid med honom mer. Tanken av att det inte kommer vara mer kvälls samtal i telefon och bråka med personen du älskar mest.
Och vet du vad, idag,imorgon, nästa vecka, månader från nu; din telefon kommer att få SMS, du kommer automatiskt ta upp telefonen och hoppas att det är han som skriver och att han vill att ni ska försöka en gång till.
Men tro mig; han har för mycket stolthet. Även om han vill ha dig igen, han kommer inte säga något.
Du kommer snart att inse att han inte bryr sig mer om dig och han kommer inte vara den första som du ringer om du är arg.
Han kommer inte vara den som sätter ett leende på dina läppar.
Och ja det kommer göra ont. Jag ska inte ljuga för dig. Det kommer svida. Det svider hårt.
Men vet du vad du ska göra? Håll huvudet högt. Du ska visa att du är bättre än honom och du behöver inte honom i ditt liv.
Du ska bevisa det för honom.
Åh. jag fick vara glad i nästan en timme iallafall.
allt skiter sig.
denhär äckliga helgen kan ta sig i arlset.
Godnatt. Hoppas på min enda natt utan mardrömmar, kommer inte ihåg den senaste.
Mår bara så himla dåligt nu, ännu en dag från skolan, ännu en dag där jag sitter förtvivlad på mitt rum och gråter.. Ännu en dag när ingen bryr ett skit om hur jag mår.
PJUM
#78 jag finns här för dig om du vill prata :)…. orkar inte se dig ledsen mer
Sätter på hög musik och rymmer från verkligheten, för ett tag iallafall.
#80 SÖK HJÄLP!!! allt blir sjukt mycket bättre då!!! orkar inte se dig ledsen mer… <3
#81 Jag vill inte ha hjälp.
jag är inte ledsen, jag är tom tror jag..
#82 <3 chatta med en kompis eller gör något :P
FML!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Känns på någe sätt som att min kille undviker mig ..:/
i'm standing where you left me
i'm so fucking scared of getting hurt again
ingen orkar hänga med mig längre………. jag=forever alone!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0% kompisar
0%bryr sig
varför skriver jag ens detta??!!! ingen bryr sig ändå……………
smärtan sliter mig i småbitar.
Jag är så kär i en kille, men att se honom med någon annan gör så ont…
Blir så ledsen. Har slitit häcken av mig, de tre sista dagarna innan betygsättningen gjorde jag nästan 20 prov/inlämningar per dag.
sov inte en blund, pluggade hela tiden, ett under att jag inte fick magsår eller blev totalt utstressad.
så jag äntligen fick betyg, E, D, och C. Visade pappa, Men nej. det duger tydligen inte.
"Du kunde ha gjort bättre" "fick du ett F?!" "varför var det inte bättre, du kunde ha ansträngt dig istället!!"
inte ens ett "bra jobbat"
eller "vad roligt".
längtar inte efter att mamma ser det.
har ingen lust att anstränga mig nästa termin, med tanke på hur dom reagerade nu, när jag höll på att seriöst plugga ihjäl mig..
fyfan för allt. äckliga skola, äckliga betyg.
#90 D & C är väl inte dåligt ändå?
Jisses, såna kräv kan de ju inte ha på dig :S Så som du har kämpat.
Du har varit jätteduktig som jobbat upp mycket :)
#91 C är vg eller lite högre.
mjo.. åh, tack så mycket! :)
#92 Ja det är ju skitbra! Jag hade mest G på högstadiet, enstaka VG :)
Vg och uppåt är ju skitbra :)
#90 Vilken klass går du i?
#94, 8an
Betygen kan gå och ta sig någonstans..
Jag har helt okej betyg, men jag kunde haft sååå mycket bättre! Var typ 1-2 kunskapskrav ifrån de högre betygen.. :/
Gick ut med Majoriteten B, några C, två D och fyra A. Meriten låg på 272,5.. Visst det är bra och man ska inte jämföra sig med andra men nästan alla i min klass gick ut med 285 och högre.. Då känner jag mig himla dålig, även fast jag slitit som ett djur och alla andra kämpat på sjukt mycket och verkligen förkänar de betygen..
--------------------------------
Känner mig sviken och orkar inte bry mig längre..
Hade aldrig klarat mig om jag inte hade haft mina underbara djur. Grät och lät hästen trösta mig idag, känns mycket bättre när man pratat ut med djuren.. De förstår på något sätt.. 

Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård ♥
förjävligt att man inte kan välja vad man vill, bestämma över sitt liv. ändra på sitt förflutna osv.
all those sorrys, we can't go back to the start
you can't fix me, i'm torn apart
i'm breaking
take the pain away
Min kropp den sjönk ihop
Livet gav
Livet tog
Hör hjältars sorgerop.
#99 snälla, sök hjälp…… du klarar dig igenom det här, tro mig…. http://www.youtube.com/watch?v=qlVsSSPQf5M
#100 Jag vill inte ha hjälp! Jag har inte tänkt ta mitt liv heller!
Vill inget annat än att springa ut. barfota, i linne och kortbyxor, rätt ut i skogen. så långt mina ben orkar bära mig.
Kul att bästa vännen säger till mig att hon är sjuk och inte kan träffas för att sedan åka till stallet och umgås med några andra..
Kul att bästa vännen säger till mig att hon är sjuk och inte kan träffas för att sedan åka till stallet och umgås med några andra..
Head up, stay strong, fake a smile and move on.
skjut mig…..
vrf kan inte någon bara komma och rädda en när livet är som värst?
I'm fucking hurt, and don't act like you care.
Because if you did, you wouldn't have done what you did.
När du ändå tänkt dra mig till botten, gör det fort. Det gör så fruktansvärt ont när du drar ut på det. Lämna mig snabbt. Kom inte tillbaka. Om du inte planerar att stanna. Snälla, jag ber dig. Krossa mig inte helt..
han är så jävla korkad!!!! fattar han inte att det är en stil???!!!!!!!!!!! hade lust att kasta en bok i huvudet på honom, så fucking arg var jag!!!!!!!!!!!!!!!
Broken. Totally broken. But I'll try to be strong, I'll be waiting here for you, some day, we are together again. Some day. I'll be waiting all the time, even if it's for nothing. All my life. Fuck the world, äckliga äckliga äckligaste vidrigaste världen..
But I guess, it's better than the drugs.
Ett litet snesteg, en spårad kväll, en bjuden drink, en liten sak.
det kan förstöra hela ditt fucking liv. Jag har sett många liv förstöras, så snälla du
var försiktig för helvete..
Hur mycket psykisk smärta tål en människa egentligen..?
åh.
ännu en dag, en dag då jag sitter ensam och gråter….
Jag sätte på mig masken och spelade ball, men efter snart ett år, Identitet Iskall.
Vem var jag nu jag kände mig så rädd
jag kände hela tiden hur skuggorna fick mig sedd
Alla ni bakom galler, kärlek och frid!
Ingenting är värt att dö för ett sånt liv
På andra sidan finner ni familjen i kris
fallande bit för bit ingenting blir som vanligt
va fan hände med barnet som bara såg på
när domaren slog klubban å sa två år
är du tuff nu bakom betong å galler
är du man nu när fängelsedomen faller
alla ser hur du försöker hålla inne
tårarna som inuti bara rinner.
Gillar den texten starkt.
Känner mig tjock …
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
är det normalt att ens kompisar gör en deppad?
#117 Nej, skulle jag säga. kompisar ska peppa en, stötta en osv
Trött, mår inte så dåligt idag, igår var värre. Vem ska man lita på när jag svikit alla?
Fukka livet, innan livet fukkar dig. Gör saker du inte vågar, gör saker du inte får. Gör saker du aldrig glömmer, saker som aldrig nån glömmer. Det är så jag lever, det är så jag kommer leva.
Jag vet att jag inte är normal. känner mig bara så ensam. kAn ingen komma och rädda mig? Jag är för kär i en underbar kille
#121 Finns ingen som är "normal". Alla är vi unika :D
#121 om du känner för att prata så finns jag här
Dissad IGEN! :/ Men imorgon ska jag umgås med mina andra vänner och ha en lite minijulafton, de sviker aldrig iaf
jag har kompisar men känner mig sjukt ensam!!!!!!!! vad är det för fel på mig?
När tröjan är blodig, armbågarna och knäskålarna sönderskrapade, kroppen är helt trasig och pengarna är slut, då. Då vill jag ha hjälp. Inte annars. Jag klarar mig, så svårt är det väl onte att förstå? Jag klarar mig, och jag måste göra det ensam.
vill bara flika in här och säga till alla er, ge inte upp! när det väl är som mörkast, då kommer alltid ljuset, hur litet det än är <3
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
fuuuuuuuuuuuuuuuuu….. känner mig så jävligt nere just nu!!!! orkar fan inte snacka med någon!!!!!!!!!!!!! folk tror att om man är populär så är livet perfekt…nej, fan det är det inte!!!!visst folk vill vara med en men de bryr sig fan inte om en!!!!!!!!!!!!!!
Jobbat fruktansvärt hårt i 12-14 timmar.
skulle ha fått 750:- i lön, men nej.. 300. lite irriterade med tanke på att jag inte kan köpa det jag skulle köpa nu, åh..
Of all the things I should've said that I never said
All the things we should've done that we never did
All the things I should've given but I didn't
Sunny days wouldn't be special if it wasn't for the rain. Joy wouldn't feel so good if it wasn't for the pain. Death gotta be easy, 'cause life is hard. It leaves you physically, mentally and emotionally scarred.
and i just want to tell you,
it takes everything in me
not to call you.
and i wish i could run to you,
and i hope you know that
*skrev i fel klotterplank* 
Fattar ingenting.. Killen gjorde slut igår kväll.. Är helt förstörd..hejdåvärlden.. Ja bara skakar oh gråter..3
I guess I just lost my balance. I think that the worst part of it all wasn't losing him. It was losing me.
jag är så jävla värdelös! så jävla ful o tjock.
#137 Nej det är du absolut inte! Alla är fina på sina sätt :)
#137 Säg inte så om dig själv. DU ÄR INTE TJOCK ELLER FUL.
Då tror andra att dem kan säga att du är ful och tjock utan att du blir ledsen.

#137 Du är varken tjock elr ful, det är faktiskt tvärtom
Drama, lies and tears Cheers to the fucking teenageyears.
Hej solnaaa
Känns kul att vara snäll mot någon som snackar skit. Väx upp.
är sjukt rädd just nu, min hund är VÄLDIGT sjukt…:c vill inte att hon ska dö……………. ;(
#146 Jobbigt :( Vad säger veterinären? :(
#147 hon hade lite problem med ryggen (var nog mest orolig efter att hon hade hög feber o är VÄLDIGT gammal :) )
#148 Okej, är hon bättre nu?
#149 ja, lite iaf :)
#150 Skönt :)
När kniven är uppe så sätter jag på låten Kartellen - ställ dig upp. Den får mig alltid att må bättre, så prova det alla. Låtar kanske inte brukar förhindra ärr, men dem första raderna i låten betyder verkligen något, för mig.
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Bryter ihop.
#153 Vill du snacka? Bara att skicka ett meddelande. ♥
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Hatar det här. Så kär, mitt hjärta brister snart. Och nervös nå så sjukt, jag kanske är död om 4 timmar, eller iaf någorlunda blåslagen..
#152 Det är en underbart bra låt! gåshud på hög nivå när jag lyssnar på den!
#156 visst är den! Superbra :)
Och alla vänder sig mot mig ännu en gång. det är sånt som får en att inte vilja fortsätta.
Ibland vill man bara lägga sig ner och gråta. All oro som jag har inom mig är så fruktansvärt jobbig att gå runt och bära på dygnet runt, från det att jag vaknar tills jag somnar. Smärtan att veta att kaninen inte har långt kvar i livet och att ena katten dog 24 november lär inte gå över på länge, och att det är så tätt inpå lär inte göra saken bättre - men så är det väl att ha djur ibland.
Sedan att jag är den jag är, är inte heller något jag vill behöva stå ut med. Ingen mobbar mig för det, men jag vill inte vara så som jag är helt enkelt, det är jättejobbigt.
Ja, ibland är livet bara jobbigt trots att man har en fin familj som stöttar och aldrig sviker.
Jag är så olyckligt kär…..
**Facebook status:
***Hon skärde sig så att blodet droppade överallt, i hela korridoren..*
Kommentarer;
"Usch, vilken vidrig människa"
"mår ju fan illa"
"vilket jävla mongo, äckel."
Och hur tror du att det känns att se detdär… ?
#161 Herregud.. Vilka idiotiska människor det finns. Dom måste verkligen vara osäkra på sig själv, dom som skrivit dom där kommentarerna. Och vem skriver ens en sån där status?!…
Om det är dig det handlar om, så var stark! Du är säkert en jätte fin människa, låt inte ett par idioter ta det ifrån dig. Låt idioterna skriva sådär, om dom tror att dom blir nå större människor av att trycka ner andra så bevisar det ju bara hur svaga/osäkra dom själv är. Tillslut kommer alla dom där att ångra sig. Karma.
#161 Tusen kramar hjärtat.
Jahopp, ska tydligen simma med klasserna senare i vår. Vill inte, vill inte visa mig. Känner mig så tjock.
#164 Man ska vara sig själv. Inget fel med att vara mullig osv. Man ska vara den man är inget annat! :)
#165 Jo jag vet… :( men egentligen är jag inte ens mullig, bara kurvor 
#166 Snyggt med kurvor :) Har själv det ^^, Jag tycker det är himla snyggt :) Naturligt med ;)
#167 Jo de förstås, men inte för överdrivna bara :p :)
#168 Beror på vad man själv tycker är överdrivet eller inte ^^,
#169 Självklart :)
Kommer inte klara nästa vecka, alla i min klass är idioter, förutom möjligtvis två som man hör ett hej från ibland. Pallar inte, men jag skulle aldrig skolka, jag är inte den typen av person.. Tur att jag har en kompis som lyssnar som jag kan berätta allt för, men hon är den enda.. Jag förstår mig inte på dem, de snackar skit och är taskiga, det enda de vet om mig är mitt namn, och att jag brukar hänga med "desombytade skolaförattdevarmobbade". Är så jävla trött på att folk inte kan acceptera personer som de är. -.-
vill bara ta upp mobilen och skriva hur mycket jag saknar honom, hur mycket jag vill vara hos honom och att jag inte är arg på honom.
vill bara se honom le, kolla in i hans bruna ögon och pussa honom.
Varför? Gjorde jag något fel? var det hur jag ser ut? Var det åldern? åtta år är rätt stor skillnad. Men kärlek hade ingen ålder, eller?
alla säger åt en att glömma, men att glömma den första kärleken, den som fick en att känna sig fin för en gångs skull, det är jävligt svårt.
Vill inte förlora dig men du måste förstå, Jag älskar honom OCH dig.
Kommer du ihåg i höstas när vi bråkat och nästan hamnat i slagsmäl och vi båda två låg hemma och inte gick till skolan på 2 dagar. Vi åt inte något och vi låg bara och grät och de få timmar vi sov, Så dåligt har vi aldrig sovit, Kommer du ihåg när vi mådde så dåligt för att vi var ifrån varandra? Jag spydde upp allt vatten jag drack och vägrade äta, Så dåligt mådde jag. Att vi bråkat för en sådan skit sak gjorde oss båda så ont. Kommer du ihåg när vi båda två kom tillbaka till skolan och när vi såg varandra rusade vi fram och kramade om varandra länge,länge…De där 2 dagarna, Usch!
Men jag vet inte vad jag ska göra, Du måste ju förstå att han är killen jag vill leva resetn av mitt liv med, Den jag vill skaffa familj med och den jag vill vara gift med tills döden skiljer oss åt. Jag har aldrig känt kärlek på detta sättet förut och jag älskar honom verkligen, Jag som sagt att jag aldrig skulle gifta mig…
Du är lång, Söt och ditt leende får alla andra att le. Din utstrålning och dina färgglada kläder borde få varenda kille att falla men nej, Bara han som är MIN (Han har bara inte förstått det ännu) och jag skulle aldrig klara av att förlora dig, Jag skulle dö inombords och aldrig bli den samma igen, Aldrig skratta åt vår sjuka humor eller säga något roligt citat som du sagt. Aldrig Aldrig Aldrig…
Jag klarar inte av att ha det såhär! Ska jag ringa dig och be dig att inte ta emot all hanns uppmärksamhet, Eller kommer det vara droppen som får vattnet att svämma över? Ska jag ljuga och ställa in festen den 19? Så slipper jag se er 2 tillsammans, Jag kommer inte klara det förstår du…
Helvete Helvete Helvete
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
Är så extremt jävla arg!! Ja kommer slå ihjäl han i verkstan imorn! Jag bokstavligen hatar honom , så jävla dum i helahuvudet , äcklig . Störd, ja kommer slå ihjäl honom!!!
Var kär i en kille, allt var perfekt, var nästan säker på att han gillade mej tillbaka och sen igår så blev han ihop med en annan. why??
Om du inte kommer tillbaka dör jag, Jag tar livet av mig. Jag kommer inte klara att du försvinner! Älskade, Älskade katt, Nätterna är kalla. Jag ropar och ropar men ingen kattunge syns till. Mitt allt är borta, Jag kommer aldrig bli den samma om du inte kommer tillbaka, Aldrig.
Jag har gråtit, ropat och gått hela kvällen, Jag är i 1000 bitar och utan dig kommer jag aldrig bli hel igen, inte utan dig. Jag klarar mig inte utan dig. Det är du som får mig att fortsätta kämpa när jag vill ställa mig framför tåget, Men om du inte finns där då?
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
i'm happy, but sad
i want to die, but i don't
i love you, but i hate you
i'm tired, but i'm not
i'm fine, but not really
i can't talk to you,
but i can't not talk to you