Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: måste-skriva-av-mig
Läst 682 ggr
[MiniPim]
6

Jag måste skriva av mig ;D

Jag vet inte varför men jag behöver verkligen det! Jag är så otroligt glad… o.o

Men jaa…

Det är så att jag trivs så sjukt bra i den nya klassen, det går superbra i skolan och allt. Jag har fått massa nya underbara vänner. Jag har fått världens bästa julklapp, ännu en kanin. Som jag velat ha, den blir leveransklar i februari och är dessutom min favorit färg, och jag ska köpa henne av en flicka.. som verkligen är bäst! Hon vill alla väl, och är så himla underbar!!

Jag kommer få ha henne inne, och det har jag velat ha sedan augusti typ.. och äntligen! I skolan gör jag ett awesome hus till den, som ska vara rosa och stå ''molly'' på då hon ska heta det. :)

Sen så har jag lärt känna massor här på iFokus också, jättesnälla kompisar.. ! <3 Ni är verkligen underbara!!

Sen har jag massa planer, jag känner att denna sommaren ska bli BÄST. Jag ska vara med kaninerna hela tiden, jag ska bada.. ramla i bäcken när det regnar. (tradition sen förra året (Y)) och tävla med kaninerna också!! Bygga massa saker också.

Efter jag går ut skolan så ska jag gå på ett naturbruksgymnasium. Läsa till veterinär och flytta till ett hus här i den byn vi bor i , eller till skåne. Föda upp kaniner och så. Ska bo i ett rooosa hus iallfall..

Denna sommaren ska jag  verkligen ha kul. VERKLIGEN HA KUL!!

Ni får gärna skriva era planer, och om ni är extra glada idag! :D