Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 2529 ggr
[Tilde]
0

Klotterplank #11

Dags för ett nytt klotterplank, gott folk! :)

[Tilde]
0

Så, då har jag beställt en till bh i rätt storlek.  Är fattig, så jag får successivt byta ut min bh-garderob! Har en vit från Change och beställde nu en svart :) Ska ner på Change här i Danmark på torsdag och kolla lite, men köper inget såvida det inte är storrea. Tungan ute Vit och svart klarar man sig bra på, fast det är bara jobbigt att behöva tvätta oftare… ><

Dipsie'n'Poo
0

Arinya, vad kul! Jag ser fram emot filmen faktiskt :)

Filar naglarna… ska sen ta bort smuts. Sedan klar ^^'

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

Arinya
0

Väntar på skjutsen till skolan och tänker på söte, som jag säkert aldrig kommer träffa igen.

Juliaskaniner
0

Tråkig Franskalektion..

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Lavèn
0

vill till skolan!
Men får vara sjuk iställe :(

Och öveleft på vatten och blåbärssoppa de 2 senaste dygnen ^^

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

:holmgreen:
0

Halloj :D

Jesperlinden97
0

Första skoldagen idag, massa skratt och trötthet, rå kyckling plus ett besök av ambulansen för att en städerska hade trillat, bår och hela köret i korridoren.

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

[Tilde]
3

#7 Låter som om ni har typ 80 åriga städerskor med benskörhet.. o.O

[rocklover]
0

:D  nu ska jag resa mig upp ur stolen o ta igen all träning jag missat medans jag var sjuk!!! yeahhhh!!! Engel (band) ger en alltid extra energi (iaf för mig ;))

Juliaskaniner
0

Sovit runt 10 timmar på nio/tio dygn. Kollapsar snart, så kan lika görna kägga mig nu..

0

#9 Åh, såg Engel på Rockstad Falun i sommras :D

Arinya
0

#9 Känner han som gjort en av Engels musikvideos. Har för mig de va Engel iaf.

Mina fötter dör nu. Har gått i högklackat hela dagen.

Duvethon
0

Skön dag, ovän med bästavännen så allt är fuckat i skolan.. sen när man kommer hem får man veta att ens vän och granne har dött. Känns ju sådär. Dessutom har man ju massa andra problem att ta itu med också, och så kommer dessa..

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

[Tilde]
0

#13 Usch nej vad hemskt och tråkigt! :(

Duvethon
0

#14 Ja, det kan man säga… :(

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

Arinya
0

Fransk manikyr på g.

[Tilde]
0

Tittade på Four lions - typ världens roligaste (brittiska) film! Skrattande Handlar om ett gäng muslimska män som vill bli terrorister, men misslyckas ganska rejält då de alla är idioter…. Så det är en parodi på extremister, kan man säga.. :P

nottheonly
0

Nu är det dags att gå och lägga sig.. upp vid halv 8 imorgon. Började folkhögskolan idag Glad

[MiniPim]
0

#7 hahaha aw :( xD En gång när jg och några va på fritids och väntade på läratna så skulle städerskan gå upp för trappan och hon ramla ner på rygg.. Jag och min kompis gick och frågade henne om det gick bra så kollade hon på mig jättelakt och sa att hon klarade sig själv typ.. O.o Städerskor är verkligen elaka! Har hänt massor med städerskor nu i högstadiet också x) borde finnas en städerska tråd

Arinya
0

Att det aldrig finns god frukost hemma.. gör väl en vitlöksbaguette istället då ._.

Fridaaaa
0

Hade missat denna totalt xD

Varit i skolan, men har huvudvärk nu, men måste bli klar med ett arbete till ikväll :(

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[MiniPim]
0

alltså är det bara jag som inte märker när jag har feber? mamma sov och pappa jobbade, jag satt vid datorn och mitt i allt så började jag må jätteilla.. så tar jag tempen så har jag 39.3 grader feber…

det va igår, och idag händer samma fast när jag kollar på film! irriterande

0

#17 Den har jag sett! Tyckte den var lite konstig dock xD

Arinya
0

Åh, skönt att löst allt med söte. Han har tänkt mkt på de jag sa och vill fortsätta träffa mig nästa månad när allt lugnat ner sig på jobbet och hans kompis flyttat ut.

[Tilde]
0

#23 Den är suuuperkonstig! Men det är det som gör den så kul xD haha

[rocklover]
0

:D tydligen så har jag blivit smalare under lovet (även fast jag inte tränat o åt massor av skräpmat :D) fick flera komplimanger om att jag blivit smalare o längre (tycker inte att jag blivt något av det :) ) :D

[rocklover]
0

puuuuuuuhhhhhhh!!!!!! jag har nu avslöjat min största hemlighet….:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D!!!!!!!!

Juliaskaniner
0

Mitt hjärta lättade ganska mycket när mitt älskade lilla hjärta åt igen. Utan adde är jag ingenting. Engens Shadrin

[MiniPim]
0

Kommer inte kunna prata idag, min hals svider och jag hostar bara jag andas via munnen. --

[Tilde]
0

Hormondag idag, börjar gråta åt typ allt. Obestämd Fick aldrig PMS när jag hade mens (får inte mens nu då jag äter Cerazette), så det är konstigt att jag får hormondagar ibland ändå, dumma piller..

Skulle egentligen på middag hos sambons föräldrar ikväll, men är så hyper på känslor att jag inte riktigt vill… så jag sa till honom att jag har ont i halsen (vilket jag har) och att han kunde gå utan mig. Så ringde han och sa att jag måååste med, han vill absolut ha med mig… och då var jag tvungen att berätta om min hormondag och då ringer han och säger att det är ok och att jag kan stanna hemma. Typiskt killar att vara så rädda för kvinnohormoner. Tungan uteOskyldig

MarHai
0

Samma för mig. Har aldrig haft PMS, men efter att jag satte i p-staven förra året så har jag fått det några gånger. Skitjobbigt :(

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Fridaaaa
0

Klarade ex5! Yes, lycklig! :D

[MiniPim]
0

Vad är pms? :o gör det ont?gw

Fridaaaa
0

#33 Här kan du läsa om PMS :) lättare än att försöka förklara xD :P

[Tilde]
0

#33 Det är i princip humörsvängningar på grund av hormoner. :P

Anonym
0

# 34 HAHAHAHAHAHAHAHAHA vågade du inte förklara lilla Fridaakesson? Är det pinsamt med mens!?

Arinya
1

#36 Hm? Tror du missuppfattat, det är ju lättare att visa än att förklara.

Fridaaaa
5

#36 Att du orkar? Läs istället vad jag skrev.
Skrev klart och tydligt "ENKLARE" än att förklara.

Fridaaaa
0

Nej nu ska jag se film :)

Arinya
0

Alltså, vart har min fantasi tagit vägen? Har jag bara tröttnat på allt kanske? :p hm, inget att göra.

Fridaaaa
0

#40 Har med dålig fantasi vissa dagar :/

Arinya
0

#41 Haha, jag har det varje dag nu. Vet inte vad som hänt. Det är nog för att jag knappt går i skolan längre ._.

Fridaaaa
0

#42 Vet hur det var när jag var arbetslös, fick brist på fantasi då ;)

Arinya
0

#43 Ja usch, längtar nästan tills jag får fullt upp! :p

Fridaaaa
0

#44 Ja det underlättar, i alla fall för mig :) Nu pluggar jag igen, och då går det lättare :D

Arinya
0

#45 Åh, ja jag är både arbetslös och går knappt i skolan. :p

Fridaaaa
0

#46 Varför går du knappt i skola? :)

Arinya
0

#47 Ska egentligen ha praktik och hålla på med projektarbete. Men har inte fåt nån praktikplats än och har precis beställt det jag behöver till projektarbetet. Alltså måste inte gå i skolan … :p bara typ svenska, religion och idrott typ.. :p

Fridaaaa
0

#48 Aha okej vad tråkigt. 
:P

Arinya
0
[MiniPim]
0

#36 HAHAHAHAHAHA det där va komiskt!! Jag avlider… Tack Frida, ska kolla där :)

Fridaaaa
0

#51 Ja gör det :)

Jag ser ingen rolighet alls i #36, eftersom det inte stämmer överhuvudtaget. Jag tror inte det är ironi eftersom personen visar sig anonym. Blir bara tråkig stämning med sånt.

Zorro_Tiger
0

Längtar så himmla mycket till på lördag nästa vecka då jag, mina 2 bästisar och 2 killar, Var av en jag är kär i, Ska komma hem till mig på lite "fest/spel kväll" :D

Just nu har jag krypit ner i sängen igen efter att jag varit uppe i ca 3 timmar, Gör alltid så :P

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

[Tilde]
0

Är inne i en målarperiod! Vad ska jag måla härnäst? Skrattande

Fridaaaa
1

Störigt att det är reklam trots att jag har reklamfritt :S

Lavèn
0

GAHAHAHA! Satt och skrev med en kompis på kik och så skrev jag, '' JAG VILL TILL BARNMORSKAN'' för jag blir sjuk varje gång jag får mensen.

Men råka skriva det till en killkompis istället! Fast han hade inte läst så skynda mig och skriva: oj, nej, var till en annan!

Han kommer nog fundera när han läser det xD

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

Dipsie'n'Poo
0

Måste ta mig till Arken Zoo i helgen och fråga om jag får praoa där…

Juliaskaniner
0

#57 här är det väldigt svårt att få prao på djuraffärer.. dom sa till mig att jag måste ha läst minst ett år på handels eller liknande, även om jag sa att jag bara kunde hjälpa till att packa upp och sådant, tyvärr :(
men hoppas du får praoa där! :)

Dipsie'n'Poo
0

#58 ajdå :/ jag får hoppas…! :)

Anonym
1

OHNEJ JAG HAR FÅTT MENS.

[MiniPim]
0

#60 är det läskigt? :o

Fridaaaa
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Våran busiga vovve, som är glad att det kommit lite snö igen ;)

Zorro_Tiger
0

Fiiin hund :O !

Jag står inför ett jätte svårt val, Det är svårt att förklara men såhär är det:

Den 19 Januari kommer mina två bästakompisar och 2 killar, var av en jag är kär i, hem till mig och vi ska lyssna på musik och spela spel och lite så. Den ena bästisen har träffat de  killarna 1 gång men den andra bästisen aldrig. Men killen jag är kär i verkade gilla hon tjejen som träffat dem en gång som kompis då. Men jag är rädd att det ska bli något mer och att hon ska få all uppmärksamhet från honom. Jag vet inte om jag ska ljuga och typ ställa in eller snacka med min bästis (Käknns som jag kan förlora henne då) Klarar inte av att se han lägga all sin uppmärksamhet på henne. Kommer börja gråta och sånt då :( …

[MiniPim]
1

Vart är vägen på väg egentligen?

Alltså det är en unge i min systers klass (1an) han svär jämt, jag skulle gå för att hämta min syster från fritids här om dagen så kommer han pojken springandes och slår mig rakt i magen. När jag håller fast honom och säger åt honom att lägga ner säger han massa fula ord som en 8 åring INTE ska kunna.

Han var nära på att slå ner en 2 åring med en pinne och när jag går fram får jag ännu massa äckelsvar. Sen är det en unge som håller på också, han lekte med min syster och min kompis bror och jag och min kompis va tillsammans.. Så kommer han och klär av sig och börjar äcklar sig? Alltså HERREGUD, en 8 åring ska inte hålla på så.

När jag va 8 var ''fan'' världens fulaste ord och om någon sa det skulle alla säga till fröken. Nu svär jag med, jag har blivit van vid det och håller på att sluta. Men nu är det ju vanligt för små skitungar att äckla sig och svära…  Min syster sitter vid datorn med sin kompis hela tiden, vi har 7 kaniner och 4 är egentligen hennes men som om hon bryr sig. Man kan äga kaniner på datorn och allting.

Himla skitvärld håller det på att bli :(

Smullis
0

Jag har så tråkigt :(

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Juliaskaniner
0

#63 känner igen dedär. Har vart kär, sådär upp över äronen, en hång. (Är fortfarande) och det visste min bästis, när vi blev osams så började hon snacka med honom, dom blev tillsammans o har vart i över ett år. Det plågar mig varje dag, och jag nästan hoppas att det ska ta slut snart, omogna och elaka tankar, men tja.. O när de tar slut kommer jag inte kunna stötta henne, det känns ocks förjävligt.. :( men jag tycker att du ska dra in inbjudan för dendär tjejen..

Zorro_Tiger
0

#66 Det kan jag inte, Hon är min alldra bästa vänn, Nej syster, Nej andra halva. Hon kommer aldrig förlåta mig för att jag gjort något sådär själviskt. Det går bara inte…

Men borde jag prata om det med henne? Alltså det med all uppmärksamheten?

Arinya
0

#67 Tycker att du borde prata med henne, hon förstår nog. Om hon verkligen är din vän!

nottheonly
0

#67 Jag tycker du borde berätta för henne hur du känner, för ni verkar vara ganska nära varandra och då ska man även kunna prata om såna här saker Glad

Zorro_Tiger
0

68 & 69: Har snackat med henne nu och jag behövd inte ens säga det, Hon förstod vad jag menade när jag börjad "Ähh umm asså" och hon sa att hon inte skulle ta emot all hanns uppmärksamhet, Gud vad lättad jag är!

Arinya
0

#70 Så ska en bästa vän va! :)

Zorro_Tiger
0

#71 Ja hon är verkligen bäst, Finns alltid där för mig och ställer upp i alla lägen <3

[MiniPim]
4

Gossssiii

Zorro_Tiger
0

Fin kanin, Det rimmade till och med Skrattande !

Nu håller jag på och fixar med min blogg och så, Super kul! ( www.juliajanzon.blogg.se )

[MiniPim]
0

#74 Tack, visst är han! :D  Hahah ja xD

Fridaaaa
0

Mums med bladpersilja tycker Enzo Flört

Sugen på att baka! Men pallar inte diska :P

Arinya
0

Kommit igång och börjat spela wow igen. Som en redig boss sitter jag.

Spelar på tvn med skön musik i högtalarna. Yes.

Arinya
0

Åh, ibland har man världens sötaste killkompisar!
Killkompis om kille som jag vart deppig över:
"Lite förvånad att han ens kan få en tjej som du"

Så himla söt!

Smullis
0

#78 Åh sådana killkompisar vill jag också ha c:

Arinya
0

#79 Ja, dom är för söta! :))

Zorro_Tiger
0

Nu ska vi snart iväg och handla så snart ska jag skriva handlelista. Ikväll ska jag göra ett videoinlägg på bloggen så vi får hoppas att det blir bra med det ^^ !

0

#64 Världen är sne!! :/

Mimmi
0

Försöker döda lite tid. Jobbar natt imorgon så borde hålla mig vaken ett tag till. Men har himlarns tråkigt och är trött.

Zorro_Tiger
0

82 & 64: Dom sa att världen skulle gå under 2012 men det behövde vininte oroa oss för, världen har gått under för länge sedan.

Zorro_Tiger
0

#85 Haha! Tungan ute

Juliaskaniner
0

Har precis avlat fram min drömkanin, värsta dreamcombo!
och nu är min andra drömkanin snart påväg!, GT CH Izor och Lovis, waow..

[MiniPim]
0

ALLTSÅÅÅ.. min syster är så himla elak!!

Jag bara '' vill du gå ut med mig och åka pulka? och va med kaninerna?'' 
Hon '' MEN NEEJ AYNAZ!!! ''MAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMAAAA AYNAZ TJATAR OCH KALLAR MIG FÖR JÄVLA UNGE''

Har lust att sätta henne i en barnstol och hålla fast henne, sen säga att hon är elak och att hon inte får bete sig så!! Om jag får ett barn - då jävlar ska det inte bli som henne…

mitt barn ska gilla kaniner

[Tilde]
0

#88 Hahaha Aynaz då <3

Arinya
0

Smakade latte första gången idag, vaniljlatte. Fyfan, de va inte alls gott! :3 Vuxenpoäng! :)

[rocklover]
0

vrf kan jag bara inte säga som det är??? vrf är jag så feg???!!!!!!!!

Zorro_Tiger
1

Shoppat upp ca 250 kr idag och igår, Riktigt nöjd då det blev ett linne som jär är totalt kääär i <333(Se bilden nedan) och ett "dry schampoo" från proffs och ett läppstift i hudton, Exacct sånt läppstift som jag letat efter i 2 år!!! Därför gjorde det inget att det kostade 100 kr, Hehe…

Men jaja, Här är linnet jag köpte:

+ Det är en mörkkoppar färgad dragkedja som går från nacken till slutet av svanken, Jag är så kär i tröjan <3 !

Fridaaaa
1

#92 Sött linne :)

Arinya
0

#91 Behöver du prata? Du vet att jag finns här, du har mitt nummer om det är nåt.

Smullis
0

#91 Känner mig också feg och idiotisk. Varför kan jag inte vara 'normal' som alla andra? Varför krånglar jag alltid till det så hemskt :( Kram ♥

[rocklover]
0

#94 mm…känner inte precis för att prata när min katt precis dött (kan den här dagen bli värre??)men tack ändå <3 :)

#95 kram på dig också <3

Arinya
0

#96 Beklagar, men du vet vart jag finns annars!

Smullis
0

Nån liten kul person som vill PM'a? :D Vem som helst, har trookigt :S

[MiniPim]
0

Alltså NEJ….. Simprov på tisdag nästa vecka och jag kommer dö!! För se här det är 250 meter man ska simma, och jag verkligen ÄLSKAr att simma!! Men, bara 50 meter ska vara ryggsim :"( jag blir ju trött om jag ska köra så myclet bröstsim!! Hela livet är förstört nu för jag kommer säkert inte klara det.. Men ja försöker ändå! ;D Fast jag kommer simma under vattnet i smyg t, tänkte att nifår veta det alla goa.. Korv med korv = en stor korv jaghartråkigt

Fridaaaa
0

#99 Jodå kommer gå bra ska du se :D
Jag hatar att simma ryggsim :P

Zorro_Tiger
0

#93 tack! ^^ Har haft idominsalva på läpparna hela kvällen för de är "spruckna" sp jag har känt mig som en jäkla fjortis, haha! :P

Arinya
0

#101 Oooooooh, fjortisvarning hahahha!  :p Har också spruckna läppar dock ._. :p

Smullis
0

#101 & #102 Har också spruckna läppar.. ._.

Arinya
0

#103 Det är galet jobbigt….:/

Fridaaaa
1

Spruckna läppar är vanligt nu på vintern, jobbigt värre! :/

nottheonly
0

Jag är beroende av lypsyl så jag har aldrig spruckna läppar eller liknande, men det är jäkligt drygt att vara så beroende som jag är.. Tungan ute

Juliaskaniner
0

Musik <3

Arinya
0

#106 Var också de jättelänge innan, vänjde dock bort de! :D

Smullis
0

#106 Det där vill jag ta efter ;)

Smullis
3

Vissa människor borde verkligen få en istapp uppstoppad i anus.. -.- http://touch.metro.se/djur/betalar-for-att-skjuta-prick-pa-levande-hons/EVHmao!qpRfVracbfJ3k/

Anonym
0

Aynaz jag älskar dig! / hemlig

[MiniPim]
1

#111 jag dog en aning där ;o vem är du?

Jesperlinden97
0

Nu gick strömmen, igen….

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

Anonym
0

Det får du inte veta.. Men du känner mig!

Arinya
0
[rocklover]
0

Äntligen klar med läxan!!!!!!!!!!! yay!!!!!!

[MiniPim]
0

#114 o____O

Arinya
0

Skola snart då. :) Solen skiner på snön och allt ser bara allmänt fint ut. :3

[MiniPim]
0

MEEN.. ayli kommer hem nu, så kommer hennes kompis där brevid och bara ''AYNNAAAAAZZZ du är sååå lat… du kommer ens inte för att öppna dörren!!!''

DUMMAUNGE.

Smullis
0

#119 Åh, nämen det påminner ju om min brorsa xd Tvättade nyss ur hårinpackningen. Nu är mitt hår lent c: Är såå sugen på att pierca tungan! Det enda som stoppar mig är vad tandläkaren kommer säga ._. fuuu

Fridaaaa
0

#120 Är tandläkaren rädd att du ska förstöra tänderna? 
Om man har inte så lång stav och håller koll på sig själv så att man inte slår mot tänderna, är det ingen fara, vet många som har det  ^^

Smullis
0

#121 Ja :s Jo du har helt rätt, om man sköter det behöver inte tänderna skadas. Men jag är fortfarande orolig för vad hon ska säga :c Jag vill inte få en utskällning, men samtidigt vill jag inte att hon ska bestämma om jag ska ta eller inte.. :P Det är ju inte hennes val. Men vet du hur andra gjort när de gått till tandläkaren? Alltså om man tar röntgenbilder, då får man väl inte ha något i munnen? Eller kan man ha plast :3

Fridaaaa
0

#122 Ja finns ju alltid en risk att man gör det omedvetet med tyvärr om man väl börjat slå det mot tänderna :/
Nej det kan inte hon bestömma, bara komma med råd ^^,

Inte en aning faktiskt hur dem gjort :)

Smullis
0

#123 Ja olyckor han alltid hända, men det 'går' väl inte att slå den mot tänderna om staven är kortkort? c: Precis ^^ Hmm, okej. Ska fråga på bodyart :P

Fridaaaa
0

#124 Borde inte gå nej hehe :)

Ja gör det, de borde veta :D

Smullis
0

#125 Förresten! Skickade en vänförfrågan på Facebook, men du accepterade aldrig :c Du kanske inte visste att det var jag, har ju ingen profilbild :p

Fridaaaa
0

#126 Skicka igen, har inte fått någon ^^ FB krånglar ibland :P

[rocklover]
0

gaaaaaaahhh!!får panik!!!!!!!!

Fridaaaa
1

Hur tänker människan i Lyxfällan, köpa katt med hjälp av SMS-lån, så ska man jäddra inte ha katt heller om man inte har råd att köpa den, och sedan ger verkligen skitmat till dem :S

[Tilde]
0

Ikväll ska jag hem till sambons föräldrar och äta sushi Glad Imorgon ska jag på bh-jakt! Sedan ska jag para mina leopardgeckos också. ^^

[MiniPim]
0

Himlans människa. Är en tjej som har dyselexi (är såklart synd om henne) men hon tror hon kna vara hur elak som helst!! Frt är ju att man typ skriver fel… Hon bara "näää du gör fel och din kanin kommer inte få plats där i!! Ha den såhär istället" -.- läs jordbruksverkets regler så fattar du likaom

Smullis
0

Åh vad duktig jag är, sprang på bandet 30 min och förbrände 227 kcal :D Nu ska jag äta godis höhö

Juliaskaniner
0

OLW Cheez heartz

Arinya
0

Druckit så mkt cola att jag inte är trött nånstans ._.

Fridaaaa
0

Ska på "smådjursträff", snart, träffa lite nya människor :D

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.