Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: kärlek-och-förälskelser
Läst 2051 ggr
Wickis
0

Gillar han mej? HJÄLP SNABBT! :S

Joo, jag har gillat en kille sen oktober, vi har inte pratat och så men jag har fallit för honom ändå. Jappjapp, men det är en annan historia xD

Iaaaf, det jag undrar:

Våra blickar har mötts osv vid ganska många tillfällen, vissa gånger har han visat et smile också. Igår så gick jag ut från lektionen och satte mej på en bänk, då öppnar han dörren rätt så långsamt och typ 'smyger ut', han ler mot mej och hans ögon lyser upp lite typ - jag ler tillbaka. Han gick mot sitt skåp och sen fick vi lite ögonkontakt igen och han gick tillbaka till sin lektion. När hans lektion slutade så var han först ut, han gick snabbt ur dörren och typ vinkade till lite snabbt och gestikulerade att jag skulle vara tyst för han skulle skrämma sin kompis. Han log, vi fick ögonkontakt - jag log tillbaka osv.. Sen skrämmde han sin kompis, vi fick ögonkontakt igen och han gick iväg till maten..

När jag skulle gå till busshållsplatsen (han åker med en buss åt ett håll mot stan och jag åker med bussen åt andra hållet, min busshållsplats och hans busshållsplatsär mittemot varandra) Iaf, när jag gick så såg jag dom och hans kompis (som han skrämde) viskade till honom och sen vände han sig om och kollade på mej och vi fick ögonkontakt - troligen så sa ju hans kompis att det var jag som kom. Min buss var full och åkte förbi så jag tog hans buss till stora resecentrum för att ta min buss därifrån och hem. Vi går på bussen och åker till stan, min buss står där så jag får typ springa över dit, han går också av bussen för att byta till en annan. Hans buss hade inte kommit än då.. Min buss åker iväg och han typ följde den med blicken tills den inte syntes längre..

Idag så fick vi ögonkontakt och så men det verkade som att han tyckte att det var lite pinsamt… Juste! Vi var ensamma i korridoren då igår när allt det hände!!

Sååå japp. Min fråga är. Tror ni att han är intresserad av mej?

…och  hur ska jag bete mig imorgon? :s

[Tilde]
3

Låter som om det verkar finnas intresse från hans sida :) Nästa steg vore att påbörja en konversation, eller i alla fall att hälsa. Hoppas det går bra för er två! Glad

Wickis
0

Haha :D

Det är just det som är svårt, han är ju ofta med sina vänner och om han nu tycker att det är pinsamt så kanske det blir lite awkward? :s

[Tilde]
2

#2 Äh, om du går förbi och hälsar kan han ju inte göra annat än att hälsa tillbaka :) Och ser du honom ensam kanske du kan börja prata lite med honom. Han kan ju inte vara med kompisarna heeeela tiden? Skrattande

Wickis
0

#3 Du har rätt.. Helt rätt. ;D

Han vågade ju vinka till och le aaaasmycket samtidigt som han öppnade dörren långsamt osv. Jag gör det nog bara mer pinsammare än var det är egentligen. Kan kolla på måndag eller onsdag då vi brukar ha salarna intill varandra och läraren brukar ju inte bry sej om man sätter sig utanför :D

[Tilde]
2

#4 Haha eller hur :) Det kommer nog att gå super! ^^

Wickis
0

omg jag kan inte, han har blivit ihop med en annan. whut

[Sniff]
0

Oj, det kändes lite oväntat. Det lät ju som att ni hade något på G! Är du säker på att han är ihop med någon annan?

Wickis
0

Japp helt säker, dom ändrade status på fb och la upp kyssbilder…