Vad får dig att gråta?
Nu menar jag inte hemska saker, utan t.ex. när man kollar på TV. Min syster gråter alltid till sorgliga scener, men det jag börjar storgråta av är när folk är lyckliga! Till och med på program så som AFV när någon överraskar en person och den blir superglad så sitter jag och gråter i soffan medan min sambo skrattar åt deras ansiktsuttryck, haha. xD
Jag brukar gråta när kändisar göra bra saker ^^
Speciellt när Justin Bieber gör det..
Jag sitter & storbölar när han är så godhjärtad & snäll<3
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
börjar alltid gråta när jag hör denna låt:
Jag brukar inte gråta! Men annars gråter jag för djurplågeri.. Eller jag brukar ändå inte gråta, men ibland. Har ganska svårt för att gråta.
Men när jag ser på romantiska filmer så vill jag gråta men står emot, blir kär i typ alla snygga killar i sånna filmer xD Sen när typ tjejen måste välja mellan 2 personer och jag har det självklara svaret får man liksom panik och ba "MEN HALLÅÅÅÅ VÄLJ HONOM?!?!" och om de typ lämnar varandra för någon annan blir jag skitsur men asglad när de kmr tillbaka igen ♥ Det är typ sånt jag vill gråta för.. xD
Börjar alltid skratta/gråta när det är sorgligt för jag hatar att gråta i sorgliga scener. Senast jag började gråta var när de lämmnade för sista sesongen i Jersy Shore, Började värkligen storböla (Jag är typ beroende av det, HAHAHAHAHA) och typ värkligen storbölade mer än jag gjort på superlänge, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :((( Börjar nästan gråta av att bara tänka på det…
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
Jag har ganska nära till tårar, kan gråta för att jag är ledsen och kan gråta för att jag skrattar ^^
Jag storbölar för allting. Typ. Sånt där genetiskt jag fått från min mamma xD
Men sist när jag verkligen böla, var när Mark Sloan dog i Grey's Anatomy, satt fan i typ en halvtimme och grät för jag typ fick damp för att han inte skulle vara med mer. xC
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Jag brukar skratta åt roliga saker, och om det är jättekul börjar jag gråta jättemycket..Fast det är ju glädjetårar! ><
Men jag gråter typ aldrig annars.. åt djurplågeri så gråter jag en del. För det är det värsta jag vet.. x)
Jag börjar alltid gråta, varje gång jag hör den här låten.
Saknar dig mamma <3
jag börjar alltid gråta till filmen Hachiko. fybubblan vad jag grinar alltså!
#8 Kraam! ♥
#10 <3
Jag börjar gråta om jag ser djur som har det dåligt, idioter till folk som ens kan göra så.
Men mår även dåligt när jag ser barn lida, kanske fått t.ex en dödlig sjukdom osv :( Eller vissa sjukhusprogram :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Juste!
Grät också något enormt när jag hörde Turn To You med Justin Bieber. Kunde inte sluta att gråa :')
ibland på någon film när det händer något dramatiskt får jag typ damp vet inte om jag ska skratta eller gråta
alla djur är lika värda .. SÄG NEJ TILL ÄKTA PÄLS !!! / sagis 13 år
Jag brukar gråta när djur i filmer dör… Även om det är en farlig varg som försöker döda huvudpersonen 
Och ifall någon pratar om tex att deras djur ska opereras och dem är så oroliga så tänker jag mig själv i den situationen med något av mina djur och då börjar jag storböla. hehe 
Eller om någon säger något som "Jag älskar min mamma".. Då tänker jag på att jag faktiskt älskar min mamma också och hon är världens bästa och buhuhu 
Pungsparkar och sorgliga saker i serier/filmer, om jag inte mår dåligt, då kan det vara av andra anledningar.
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
#9 Ja usch, gråter med till Hachiko!
#17 jaa så himla sorglig!! 
sen blir jag ledsen när jag kollar på t.ex ett veterinärprogram och djuret dör och ägaren blir ledsen.. jag lever mig in i situationen och börjar gråta själv oftast.
börjar även gråta när det är program där folk räddar vanvårdare djur eller något liknande, usch…
Jag gråter om jag ser någon annan gråta, typ i filmer osånt. Marley & Jag är väll en film jag storgråter till, älskar filmen och har sett den massor av gånger och gråter lika mycket varje gång, därför skippar jag slutet numera haha!
Sist jag grät var idag när jag fick reda på att min vän har dött. Han fick en son för 2 månader sen :(
Jag gråter av wspa reklamen, varje gång den visas.
#21 Jag byter alltid kanal när den kommer, klarar inte att se den :S
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag gråter alltid till ett speciellt avsnitt av Vampire diaries. ska inte avslöja något då det säkert finns folk som inte sett det.. sen gråter jag alltid när jag lyssnar på denna låt: http://www.youtube.com/watch?v=aNzCDt2eidg som är med i det avsnittet.. åh dör så sorgligt det är. 
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Jag kan gråta till riktigt sorgliga scener, men även glada/gulliga stunder. Kom på mig själv med att gråta under ett avsnitt av The Walking Dead just för att det var så gulligt… (o_O)
Mest gråter jag om ett djur far illa i en film eller nyhet.
Jag gråter till vissa filmer och serier till exempel. Började storböla när Arthur dog i merlin till exempel XD
Mamma är ännu värre, hon stortjuter åt allt! Och lättskrämd är hon också, vi såg en actionfilm där skurken och hjälten smög på varandra och man visste inte vem som skulle hitta vem först, då fick hon plötsligt bråttom därifrån för att tvätta kläder! ^^
Såna här videor får mig att böla som ett litet barn
Och den här:
Gråter när det är någon dör på filmen eller liknande (har sett Titanic 2 ggr och grät båda gångerna när det sjönk och när Leonardo DiCaprio dog ute i vattnet)…
Det ''värre'' och ''verkligare'' är när jag tänker på att alla äldre i min omgivning kommer dö, och alla kaninerna…! :(
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Gråter varje gång jag hör Burning In the Skies, speciellt när jag ser videon. :') Gråter inte ofta om någon dör på film, men är det ett djur som dör blir jag jätteledsen. Sen kan jag ibland börja gråta för ingenting, oftast när jag ska sova. :P
PJUM
Kollade på He's just not that into you idag och började gråta när en kille friade till sin tjej… 
Jag gråter när jag lyssnar på deppig musik.. :)
T.ex Sofijah, eftersom mycket av det hon sjunger är så jag känner..
Denna filmen får mig att gråta, speciellt del 5.
Men det är en otroligt bra film som jag tycker man borde visa i alla skolor!
Har du tid? kolla på den!
I filmen Twilight new moon så grinar jag varje gång jag ser den med dendär scenen när Bella bestämmer sig för att hoppa från klippan ner i vattnet (hon ser Edward när hon gör något farligt) hon slår i klippväggen och blir typ medvetlös och hon flyter bredvid Edward under vattnet tills Jacob räddar henne :)
ibland kan jag bli tårögd av att sitta och kolla på mina djur, haha.. bara för dom är så söta och underbara!