Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 645 ggr
Anonym
0

måste skriva av mig

Jag är så himla trött på mitt liv, Jag trodde jag hade en riktig bästis men hon är långt ifrån en riktig bästis. Ända sedan hon vart ihop med en kille så har hon blivit mer populär i klassen, Det är nu väldigt många som frågar om hon vill vara med efter skolan eller sitta bredvid i klassrummet och sånt men det hon inte förstår är att hon fryser ut mig väldigt ofta, Hon utnyttjar så mycket att vara populär så hon bryr sig inte om mig! Hon tror jag älskar henne lika mycket som jag alltid gjort men det gör jag egentligen inte. Men jag har ingen annan i klassen som jag trivs och vara med. Och min idiotiska lärare märker inget för hon tror bara det är en kille som asperger i klassen som mår dåligt hon bryr sig ALDRIG om mig! Även fast jag också har svårt i skolan :( Vad ska jag göra orkar inte med det längre!?

[Mi-rand-a]
0

Prata med henne och om hon inte försöker bättra sig så tycker jag att du ska skita i henne även fast du inte har andra att va med för tillslut kommer de nån :)

Anonym
0

#1 Jag skulle vilja det men vet liksom inte hur jag ska göra det hon kommer säkert tycka jag överregerar och vet inte hur jag ska säga det.

[Airo]
0

Säg hur du känner. Alltid bäst att vara rak i ryggen och stå på sig själv. Hade jag varit du så hade jag sagt vad jag känner, och sedan "jag vill inte vara vänner längre om du låter detta stiga över ditt huvud."

Det är ingen riktig vän som gör så, kan jag ju säga.

Popularitet kan stiga en över huvudet om det är någon som verkligen velat vara populär tidigare.

Anonym
0

#3 Mm… Fast jag vågar inte, Jag vet jag är mesig men vi är så tajta så jag vet att hon kommer börja med att jag överregerar och hon älskar mig och sånt.