akward :c
Jag håller på att tänka tillbaka på tjugohundratolv.. Detta borde jag kanske inte göra då jag är jätteledsen nu av allt skit som hänt, speciellt över detta:
Vi hade en vikarie i historia, han är (han jobbar på skolan) skitsnygg, han är ca. 20 år. Jo, nu var det så att jag skulle gå till skolsköterskan för någon anledning, så jag reste mig upp och gick min väg.
"Jag kommer tillbaka om ca 10 minuter, bror på hur lång tid det tar". Så av någon anledning så gav jag honom en konstig blick och gick min väg. Han visste inte att jag skulle till skolsköterskan. Med min beskrivning ^^ av vad jag skulle göra i 10 minuter så tror han ju att jag skulle ……
Ja, hoppas att ni fattar.. Annars så kan du misstolka min beskrivning..
Detta var en förjävlig händelse och jag var tvungen att skriva av mig då detta var så JÄVLA akward att det eldar upp mig innifrån.. Det är dåligt skrivet men jag som sagt var tvungen att skriva av mig.
(Jag är heller inte så bra på att stava men det är inget som direkt förväntas av mig.)
Har du någon kommentar om detta så får du jättegjärna skriva i kommentarerna!
Har han frågat dig vad du menade med din blick? Han kanske inte tänkte så mycket på det och kommit över det nu.
Jag har aldrig sagt ett ord till honom.. Blicken är egentligen inte alls så viktig.. Jag hoppas verkligen att han glömt det eller något, han är förresten 6 år äldre än mig så det hela blir ju så mycket äckligare då…
#2 Om han tar upp det nån gång (om du träffar honom) så kan du ju bara säga att det var ett missförstånd och du "råkade" ge honom den blicken! Don't worry!
#2 Varför blev det "äckligare" pga åldern om jag får fråga? 
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus