Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: sex-och-samlevnad
Läst 1913 ggr
MagicHat
0

(X) Är jag onormal? Hjälp mig!

Hej! Jag är en tolv-åring, och jag ska går rakt på sak :)

Jag onanerar ofta. Har hållt på i ett halvår ungefär.

. Jag "låtsas" att jag har sex med mitt täcke. Dock med kläderna på. Det låter konstigt, jag vet. Det är inte så att jag "planerar" det. Det bara händer. Som om en kraft tar tag i mig. Jag vill inte. Har sagt åt mig många gånger att "det här var den sista gången", o "du kommer skämmas över dig själv när du blir äldre. Men ändå, händer det.

Är detta bara jag? Är det bara hormoner eller liknade? För jag känner mig så, äcklig, onormal o konstig…

[134643]
10

Det är helt normalt haha, många onanerar, och så gott som alla har testat. Det är bara bra ifall du kommit på ett sätt som funkar för dig, så du är inte onormal alls! ^^

lisora
1

det är nog väldigt normalt, och jag tror verkligen inte att du kommer skämmas över dig själv när du blir äldre. Tror istället att du kommer förstå att det är helt normalt och någonting som alla gör :-)

[WickedAlly]
5

Att onanera hjälper en även att lära känna sin egen kropp och sexualitet, hjälper sen när man sedan är med en partner för om man inte själv vet vad man gillar så kan ju inte ens pojkvän eller flickvän veta det heller :)

Jag skäms inte det minsta, det är skönt och jag gillar det helt enkelt :)

MagicHat
1

#1 #2 #3 Tack så mycket, där stärkte ni verkligen mitt självförtroende :). Det har liksom snackats väldigt mycket skit om onanering (i den klass jag går i). Så tack, verkligen :)

[WickedAlly]
7

#4 Gissar på att du är långt ifrån ensam i klassen om att onanera, det har kanske blivit lite "förbjudet" av någon anledning och många snackar nog om det som något dåligt för att ingen ska misstänka att de själva gör det ;)

CupcakeGod
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kolla på videon :)

MagicHat
1

#5 Du har nog rätt. När jag tänker så verkar det väldigt troligt :). #6 Haha, så bäst!! Mycket bättre att vara sig själv än att försöka vara som den som försöker vara som en annan osv.. Bara man är sig själv så ;)