(X) KK
Ja har ni eller haft en KK? Vad tycker ni om det osv, är det bra eller dåligt att ha?

Jag har haft en, bra förutom att jag ville ha sex oftare än han. =)
#1 Du får ha fler då ;)

#2 Har sambo nu så tror inte han blir glad om jag skaffar en massa kk ;)
#3 Haha =) nej deklart…

#4 Jag är nöjd med han så. ^^

Jag hade en KK ett tag innan jag träffade min kille, men vi bodde sjukt långt ifrån varandra så det funkade väl inte riktigt perfekt… men då vi väl sågs var det nice! :D Inga direkta känslor alls inblandade, så väldigt odramatiskt och bra bara.
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
haft nån.. suger kuk. Egoistiska äckel. Kände mig som en hora som inte få betalt. Dumpade dem. (hade dem inte samtisigt)
Inga kommentarer.
Har haft, och slutade med att jag fick känslor för honom haha.
Fast berättade det aldrig, men vi snackade om vad det var vi hade och kom fram till att vi inte ville ha nåt förhållande, men behövde närhet ibland. Så på det sättet är det ju positivt, om man inte är redo för ett förhållande men vill ha regelbundet sex (utan att ligga med massor av olika människor). Dock finns ju risken att nån får känslor för den andra.
Verkligen inte xD
Jag tycker att sex ska vara mellan två personer som älskar varandra otroligt mycket, det ska vara med kännslor och det ska ha en mening.
Personligen tycker jag inte att man ska ha sex bara för det är skönt eller så.
Jag tycker det ska vara ett sätt att utrycka sin kärlek för någon, skulle jag ha sex med en kille bara för någon annan anledning än att utrycka min kärlek, så skulle jag känna mig lite som en hora =S
Och jag skulle säkert till och med känna mig smutsig.
#9 Skulle du känna dig horig och smutsig eller tycker du att det rent av är horigt och smutsigt att ha sex för nöjes skull?
Jag har inte, har aldrig haft och kommer troligtvis aldrig att ha.
Det är väl varken fel eller rätt att ha KK, men jag skulle aldrig kunna ha sex då jag faller antagligen för denne, vilket slutar i katastrof.
Föredrar att vara själv. :)
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_
#10 Jag skulle känna mig horig och smutsig.
#12 Skulle jag med.
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡