Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettbilder
Läst 6158 ggr
dermot
5

Hur ser ert rum ut?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är alltid intressant att veta hur folk bor av någon anledning! :D Så jag tänkte skapa en bildtråd där alla som vill får visa sina rum och kanske ge idéer till andra. :)

Visa gärna bild eller försök förklara.

Så här ser det ut i mitt rum (står i dörrhålet när jag fotar så två hörnor kommer inte med:P) och jag ska måla/tapetsera om och vill gärna ha tips på hur det ska se ut! Inspirera mig! :D

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Tilde]
0

Fint rum du har, Annika :D Vårt rum är vitt… en stor säng, en stor garderob, spegel.. och ja, inte så mycket mer xD Jag vill gärna inreda lite mer, men Mads tycker det duger som det är. Tungan ute

I Sverige är mitt rum väldigt rosa xD hihi

Fridaaaa
0

#0 Mysigt och stort rum, Annika! :)
Jag ska städa vårat sovrum, så kan jag ta bild sen hehe ser ut som kriget just nu haha :D Vill dock måla om men vet inte vilken färg…

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Tilde]
1

Här är vårt lilla sovrum:

Fast vi håller mest till i vardagsrummet:

(ignorera de omogna klistermärkena, haha). Vi har dock massa terrarier där nu, så det ser inte lika öppet ut Flört

deleteduser
0

Bakom draperiet gömmer sig 4 gerbilburar och massa skräp GladOskyldig

dermot
0

Vad fint ni har det :D

#4 Åh mustaschen… <3 O.O

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Frosstis
0

Här är en ungefärlig bild på hur det ser ut.. målade om och sånt i somras. På denna bilden så ser det tomt ut, men hade inte satt upp lampor och gardiner och spegel o sådant :)

Frosstis
0

Hittade en nyare bild!

deleteduser
0

#5 haha jadu, har en liten förkärlek för mustacher ;)