Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettböcker-film-och-musik
Läst 3773 ggr
miwi96
4

Vi som lyssnade på Sofijah

Jag kom ihåg den tiden när alla lyssnade på sofijah, åren 08/09 har jag för mig det?

kom ihåg att jag gick i sexan då o alla ville ha låtarna för att kunna lyssna på dem och visst var låtarna bra o texterna lika så ;)

men du som lyssnade på sofijah under de åren händer det att du lyssnar på sofijah idag? Jag gör det iaf o tycker fortfarande att låtarna är bra :)

Fotograf av både Ridsport
Http://wickiwallgren.n.nu

Wallix´s Hamstrar

[Noxblood]
1

Sorry att jag frågar… Men vem eller vad är Sofijah? o.O

Fridaaaa
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#1 Sofijah är en person, som skriver musik och har en hel del låtar på youtube :)

------------------------

Förr lyssnade jag mycket på henne, inte direkt nu ^^

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

miwi96
0

#1 sök på youtube så får du se ;)

Wallix´s Hamstrar

Michaela-N
0

Åh, vilka minnen! Men det måste ha varit tidigare än 08-09?

miwi96
0

#2 okej, men kom ihåg hur man ville ha tag i låtarna till sin mobil för att kunna lyssna på dem, fick tag i några men sen visade sig att min kompis hade en hel del så jag tog dem hehe Tungan ute

Wallix´s Hamstrar

miwi96
0

#4 kan har varit 07/08 kanske, vet iaf att jag gick i 6:an å det gjorde jag 08/09 o då var det Sofijah som var det ända som spelades Flört

Wallix´s Hamstrar

Michaela-N
0

#6 Aha, jag hade för mig att det var 05-06 som hon var poppis men kanske minns helt fel :P

miwi96
0

#7 kan vara så också, vi i vårat samhälle kankse upptäckte henne senare :P men har för mig att de flesta låtar på youtube är utlagda 09 ;)

Wallix´s Hamstrar

Fridaaaa
0

Jag lyssnade på henne mycket 2005  tror jag det var :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Michaela-N
2

Jag slutade för låtarna var så deppiga, fanns liksom inget ljus i hennes låtar.

miwi96
0

#9 okej, då kanske det var vi som var efter då :P

#10 jo dem är ju det, finns väl bara ett få låtar som är ngt mer uppåt, men har bara hittat en dock..

Wallix´s Hamstrar

monstermash
0

Jag lyssnade på henne och jag kan lyssna på henne då och då nu också. Jag lyssnar inte så mycket på svensk hiphop öht längre, men hon har bra texter. Sångrösten har jag då aldrig tyckt vart jättebra däremot.

[Taxie]
0

Jag lyssnade på hennes musik år 08 och 09… nu tycker jag bara det är dålig musik. Lyssnade för att jag mådde dåligt efter allt som hänt under min uppväxt med alkholmissbruk och pyskisk sjukdom i hemmet :/

fanniiiiie
0

Lyssnade på henne väldigt mycket förut. Men aldrig någonsin nu haha Tungan ute

Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.

www.fanniieliasson.blogg.se

nottheonly
0

jag lyssnade också mycket på henne förut, men ingenting nu Glad

PiganX
0

Haha shit det var längesen! 07-08 lyssnade jag på henne haha, men inte nu nåmer.

Ratlings
0

Jag lyssnade inte själv, men många på behandlingshemmet gjorde det Tungan ute

// Lise
When nothing goes right, go left!

[hamster-expert]
0

har aldrig lyssnat särskilt mycket på hennes låtar, men lyssnade på Försöker förut. Men som #10 skrev så tycker jag också att de är för deppiga. Vill jag lyssna på något åt det deppiga hållet lyssnar jag hellre på Alina Devercerskis De e dark nu. Lyssnade på den typ 24/7 för ett tag sen. Krigar precis som du är också bra av hennes nya album.

Cazzos
0

Jag lyssnade inte på henne och var inget fan, men många av mina kompisar förr lyssnade på hennes låtar väldigt mycket.
Det var under 07/08 när fjortisperioden var som högst i mitt område. ^^

Jesperlinden97
2

Den där känslan när man ser detta inlägget och tänker på att vi snackade om detta i skolan i torsdags xd

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

[MiniPim]
0

jag lyssnade på någon låt ibland, fast dom är så sorgliga .___.

inte min stil

lisora
0

hahaha jag var besatt av den där "försöker". nu tycker jag dock att alla låter är… ja.. mindre bra ;P detta var år 2006 har jag för mig.

impo123
0

// jennifer

[Sara-]1
0

Jjagvar helt besatt  fly away för den passade så bra in på mitt liv när jag verkligen var deprimerad.. kan lyssna på den iblnad och minnas tillbaka hur jag mådde då och hur mkt jag växt sen dess :) haha kan foorfarande den låten utan till!

Iceland
0

Min kompis lyssnade mycket på henne. Så det blev att jag med gjorde det från tid till tid :)

Dock var jag lite mer inne på Anton och Affe ;) Hahaha

http://isabellarun.weebly.com/