Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettsex-och-samlevnad
Läst 8156 ggr
makeupbox
1

(X) Han får inte upp den

Tjoho!
Jag har precis inlett mitt första seriösa förhållande. Blir 17 år snart och har haft killar innan men inte på detta seriösa stadium. Känns hur bra som helst.Skrattande

Dock har vi kommit till en liten tröskel som vi båda tycker är lite jobbig och det är sexet. Jag är ej oskuld utan har haft det några gånger med i mina ögon betydelselösa killar. Han har haft sex 1 gång på fyllan men man kan typ säga att han är oskuld..

Vi har försökt att ha sex tre-fyra gånger nu men det har aldrig gått för sig då han inte får upp den! Vi ligger alltid och hånglar innan och sedan när jag är på väg ned men handen så stressar han snabbt ned med handen för att ''den'' inte är vaken. Jag vet att han då precis innan haft bånge men att han antagligen spänner sig så slocknar den eller så har den bara inte varit uppe innan.
Det har varit orsaker som han skyllt på: jag är för full, jag är för trött osv..

Vet inte vad jag ska göra riktigt.. Han säger att han är som nervös för att han aldrig haft det med någon han älskat.
Vad ska jag göra? har ni knep?
Bästa kanske bara är att vänta ut det, tills han känner sig mer redo och trygg för det lär ju vara det som saknas även om han säger att det inte är det..
Mina kompisar tycker att jag ska gå ned på honom som alternativ för att väcka den men det har jag svårt med och inget han sagt eller antyt att jag ska göra..

Hur skulle ni göra??
Jag tycker sexet är ganska viktigt ..
Allt mellan oss är hur bra som helst i övrigt mellan oss.

Geru
0

Stress kan absolut göra att det blir svårt.

Hångel, förspel eller som du själv säger, få den att ställa sig;)

Annars är det rätt svårt att säga varför det inte skulle gå, och det kan vara bra att prata med honom om det.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

drika
0

Du kan ju testa att gå ner p åhonom om du kan tänka dig göra det själv annars finns det en hel del grejjer att testa för att den ska stå mer eller bättre. Fråga tips på en sexaffär:)

Hälsningar

Fredrika

[Loca Diaz]
0

Ni kanske ska lära känna varandras kroppar och göra er mer bekväm med varandra :) Vet en som hade svårt för det med de tjejer han hade försökt med tidigare men med sin nya tjej som var mer seriös gick det. Vet inte vad jag vill säga med det här men det sitter nog där uppe. Låt han få leka med dig kanske? Man behöver inte vara hård för att ge dig njutning och ser han dig njuta slappnar han förhoppningsvis av och blir kanske lite upphetsad av att ge dig :) Jag har en kille som får upp den bara genom att titta på den. Haha nej men, raka motsatsen iaf så jag vet inte!r inte van.

[Loca Diaz]
0

Han kanske inte är redo? (Sexet på fyllen kanske inte riktigt räknas, särskilt inte känslomässigt?)

makeupbox
0

Jo men precis, för han har ju inte haft det ''på riktigt'' så det sitter nog bara i hans huvud. Vi har pratat om det en del nu i veckan och jag har sagt att jag gör bara det han tycker känns rätt. Det finns ingen press överhuvudtaget till något. Han säger att han vill men är nervös för att det känns som en stor grej även fast det inte är det och att han vet att efter första gången kommer det att gå bra.
Jag har själv bara varit med killar innan som varit ''erfarna'' så jag har verkligne ingen erfarenhet utav detta men jag försöker bara få honom trygg i mig och att det inte finns någon prestige. Jag har ju trots allt valt att vara med honom av en anledning.

Denna kommentar har tagits bort.
Gia91an
1

6# det var väl en otroligt onödig kommentar? -.-'

TS, Tror du gör rätt som berättar att det inte finns någon press! Hade samma problem med ett ex och det gällde lite att få honom att förstränga det genom att inte prata om att "det inte går".

Tror att du har en sund inställning på det hela och att det säkert kommer att gå jättebra om ett tag om ni tar det lugnt!

Lycka till!

[MiniPim]
6

#7 varför va det det?

Reggen
1

#7 onödig? får man inte längre säga vad man tycker?

PiganX
6

#7 Varför tycker du det? Jag vet inte om #6 skämtade eller inte, men i vilket fall som helst så finns det ju faktiskt människor som döljer sin riktiga läggning genom att vara tillsammans med någon av motsatt kön. Och nu kan ju inte jag säga att det är så i TS fall, skulle jag gissa vad hans "problem" beror på så skulle jag säga nervositet. Men man vet ju faktiskt aldrig, han vet kanske inte ens själv?

[MiniPim]
15

dessutom är det ingen fel på att vara bög

Gia91an
2

Jag menar inte på något sätt att det är något fel med att vara bög. -.-'

Jag tycker mest att man inte ska anta att killen är det bara för att han inte får upp den. Ett problem faktiskt många har.

Håller för övrigt med 10# att nervositet antagligen spelar in en massa.

PiganX
0

#12 Nej, det förstod jag. Men jag tycker inte att #9 verkar "anta" att TS pojkvän är bög. Jag ser det mer som att #9 är frågande, och gav en tips på vad det kan bero på.

[MiniPim]
0

#12 men tänk på att folk kan tolka det olika då och bli inte så arg! Fattar fortfarande inte hur den va onödig

Reggen
0

#11 va fick du det ifrån? jag har inte skrivit att det är något fel på att vara homosexuell. själv är jag trans så? och ibland är det så att killar försöker dölja sin läggning, det har jag gjort i många år.

[MikeW]
2

Jag kunde faktigst inte heller få upp den när jag skulle ha sex med en tjej. Och det var för att jag är bög.
Så att han är bög kan vara en möjlighet. Jag säger inte att han är det, fast säger bara att det kan vara en möjlighet.

TS, ett bra sätt att göra så han får upp den är nog att ge han en avsugning först.
Det är så otroligt skönt med en avsugning att man inte kan hjälpa att få stånd.

[MiniPim]
0

#15 öhm va? Så du tycker nu att det är fel?

Reggen
0

#17 "dessutom är det ingen fel på att vara bög". jag frågade va du fick det ifrån, jag har inte sagt att de är nåt fel på att va homo. va fick du det ifrån?

Smullis
1

#18 Hon har väl inte sagt att du sagt det heller..? :P

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

[MiniPim]
0

#18 jag skrev det ju ens inte till dig ._.