Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 1273 ggr
Aboow
0

Vad kan det betyda?

Okej, detta kan bli ganska rörigt att förklara men jag hoppas att det går att förstå iaf :)

Min skola hade en friluftsdag för några dagar sen och då valde jag och min kompis att åka till skridskohallen. Vi hade inga skridskor så vi satt bara där och pratade, skrattade och kollade på när de andra åkte. En kille och hans kompis satt vid bordet bredvid och pratade lite. Jag fick ögonkomtakt med killen några gånger och han tittade mot vårat bord lite då och då. Jag tänkte inte så mycket mer på det då. Sen när jag kommer hem så står det att han har gillat några av mina statusar och sen har han lyssnat på mina spellistor. Vad tror ni att det kan betyda? xD

Fridaaaa
1

Låter som att han börjar bli lite intresserad av dig och kanske vill lära känna dig bättre? :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Aboow
0

#1 Okej, nu när han väl gjorde så så fick jag typ lite intresse.. Hur ska man visa det tillbaka då? xD Jag går i åttan i en del av skolan och han går i sjuan i en annan del av skolan.. :s Jag har vissa lektioner där och så men:P

[Tilde]
3

#2 Gilla någon av hans fb-statusar haha ;) Eller skriv bara hej någon gång :)

Aboow
0

#3 Gillade hans nya profilbild nu xD

Det jag funderar över är att han gillade ju några gamla statusar av mej så han borde allså ha sökt på mitt namn osv? :o

Ska följa med min kompis till hennes lektion på måndag i den delen av skolan och sitta utanför ett tag där då och hoppas på det bästa ;D

Justeee, vad kan man prata om då? :s

Fridaaaa
1

#4 Var bara dig själv, det kommer naturligt ska du se :)

Aboow
0

#5 Men vad kan man säga då? :s

Typ inleda ett samtal och sen även fortsätta prata xD

Fridaaaa
0

#6 Det kommer naturligt skrev jag ju ;) Man ska inte tänka massa innan, :)

Duvethon
5

Du skulle ju kunna fråga om han gillar skridskor eftersom att han var där? Eller är jag ute på hal is nu? ;)

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.