Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 2532 ggr
[Airo]
0

Ska jag?

Hehe.. det är så att jag var på öppet hus på Viskastrand i Borås med familjen.. frågade efter linjen måleri på bygg och anläggning då jag ska välja den linjen.. var två killar som var lediga för att visa runt. Jag kallar de för O och A..

O tänkte visa mig runt först, men A var snabb och sa "jag kan visa dig runt" och log. Så han drog med mig och visade runt hos målarna. Min familj hamnade lite efter, och när de kom ikapp drog han iväg mig lika snabbt igen. Han visade mig mer än vad han skulle - han visade mig alla linjer hos bygg & anläggning.

Märkte rätt ofta att han blev lite rödaktig i ansiktet när han pratade med mig, och han kollade rätt mycket på mig..

Han sa även "är det något mer du vill veta? fast verkar som att du redan vet det mesta..", och ändå hade jag inte sagt sådär jättemycket. Försökte han typ.. flörta/stöta på mig eller någonting? haha.

Han går i 2an.. så han är antagligen 95a, eller så har han gått om något år..

Tyckte han såg väldigt bra ut, charmig var han.. hehe.. letade upp honom på facebook, men vet inte om jag ska lägga till honom? Jag menar, tänk om han accepterar och frågar "vem är du?"?

Vad ska jag svara då liksom? "en du guida runt hos målarna, som kanske är lite intresserad av dig?" eller? hahahaha x3

Juliaskaniner
3

Ja! adda, och om han frågar så säger du bara, du guidade mig på dedär stället ;) 
spännande :D

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Smullis
2

Låter nästan som han var lite intresserad på något vis! :) Vet han vad du heter?

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

[Airo]
0

#1 Har faktiskt addat nu.. ;) Får se om han accepterar (a) undra om han kommer ihåg mig bara.. tror dock inte det var så många tjejer mer än mig och kanske en till som var intresserade av måleri.. typ bara killar som går där..

#2 Det sa min morsa också, haha! Jag vet inte riktigt, men han skulle visa mig någon annan linje, och resten av familjen stannade vid min brors klass (vid anläggning), så morsan sa "vi stannar här Victoria", så antar att han hörde det för han log lite smått mot mig när hon hade sagt det..

Smullis
0

#3 Okej! Hoppas han accepterar då! ;)

[Airo]
0

#4 Hehe, hoppas jag med ;) ska dock bli kul att se hans reaktion om han ens skriver till mig.

Om han accepterar och är inne på fb, ska jag skriva typ "hej :)" då eller? xD

Smullis
0

#5 Jag har läst på många olika ställen att killar gillar när tjejerna också tar initiativ, då det ofta är tvärt om. Jag skulle nog skrivit "Hej (:"

[Airo]
0

#6 Hehe, ja. Får väl skriva det lite snabbt om han accepterar! Undra vart det leder till.. Flört

Märkte även att han var lite nervös, haha. Plus att han gick rätt snabbt, så jag hamnade lite i efterkälken - har träningsvärk i ljumskarna också, så gör ju inte saken bättre xD -, men när han märkte att jag var lite bakom honom så typ saktade han ner och kollade bakåt på mig och log, och blev lite röd i ansiktet.. Oskyldig

Tror inte han har flickvän, för han verkade väldigt säker på att visa just mig runt? om man jämför med vad han sa i början menar jag.

Smullis
0

#7 Ja det kan man ju undra ;) Ja hur som helst, han visar intresse :P Tror inte heller att han har flickvän, han är nog singel och sökande ;) Har han accepterat ännu? (:

[Airo]
0

#8 Hehe, som sagt.. hoppas på det bästa ;)

Nope, inte än D: hoppas han gör det under dagen ;)

[Taxie]
0

Lite OT Jag är tjej och går måleri i 2an. Trivs jättebra med yrket och att det inte bara är massa tjejer i klassen även fast jag har pojkvän. Trivs bättre med killkompisar :)

[cookies]
0

Om han säger "vem är du?" när du har lagt till honom, flörta lite med honom tillbaka :P Tror dock inte han kommer det ;)

[Airo]
0

#10 Hehe, det är bara 4 som går måleri på Viskastrand sa han. Rätt lite om man tänker efter. Trivs också dock bättre med killkompisar :)

Frågan är bara om jag kan höja med 20p så jag har 195 så jag kommer in..

#11 Hehe, frågan är ju vad jag ska svara i sådana fall, om jag nu ska flörta lite? ;) hade varit kul att se om han kommer ihåg mig, så har lust att skriva "det var väl du som guidade mig runt Viskastrand? ;)".. kan man göra det? xD

Han har dock inte accat än..

Smullis
0

#12 Ja, så kan du absolut skriva! (; Det är ett bra sätt att mjuka upp diskutionen på! :P Äsch vilken segis då xP

Smullis
0

Diskussion ehm..

[Airo]
0

#13 Hehe, då ska jag hålla det i huvudet.. ;D

Ja, men eller hur! o: hahaha! han får gärna acca snart ju ;)

[Airo]
1

Antar att han inte vill acceptera min vänförfrågan.. såg på hans profil att han blev vän med 5 nya senast igår.. men han har ändå inte svarat på min..

Michaela-N
6

Det kan vara så att han inte varit inloggad sen tidigare men skickat förfrågan till andra som accepterat hans förfrågan.

[Airo]
0

#17 Hm.. sant. Tänkte inte på det xD hoppas det i sådana fall.

[muff]
0

har han accepterat din förfrågan än? Hur går det? :))

Jesperlinden97
0

#19 TS har tagit bort sin användare :)

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

[muff]
0

Oj haha sorry