Idag var jag på bh jakt och begav mig till Change! Tänkte köpa en likadan bh som jag redan har fast i en annan färg (eftersom den är sååå skön och fin), men den fanns inte i min storlek… Bestämde mig då för att köpa en storlek större i kupa och den passade faktiskt ^^ Så nu kan jag börja sortera ut gamla bh:ar och skänka bort eller nått :)
Camelot, min leopardgecko, har blivit mycket tjockare sen jag fick honom! Super! Han ska paras om en månad eller så
Riktigt bra att han har lagt på sig vikt!
hade extrem träningsvärk (klarade nästan inte ens av att stå utan att skrika av smärta) o mamma tvingade mig till stan… -.- …jahapp, nu får jag allt skäll pga att min bror är en jävla latmask -.-
#1 Jag hade med behövt införskaffa nya Bhar ^^, Se sen när jag får CSN på måndag hur mycket det blir kvar till det :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
iiiihhhhhhhhhhhh!!!!!!! tjejen jag hamnade i bråk med skriver till mig!!!!! vill inget annat än att hon ska förlåta mig!!!!!neee….hon ändrade bara namn till "Nina is typing…"-.- hon är smart hon…. hur fan ska jag få henne att förlåta mig??!!-.-
#4 om hon inte förlåter dig så gör hon inte det, be om förlåtelse och gör inte om det felet du gjort förut och sen strunta i henne Så svarar hon när hon är redo
#4 Hon ska be om förlåtelse själv. Du ska inte "tigga" fram det eller hur man ska förklara det. Ett förlåt ska komma naturligt.
oj, hahahaha…hon skrev "förlåt mig" o jag missade det XD
#6 men det är väll inte hennes kompis som gjort fel utan hon själv? O.o
#8 :D vi båda gjorde fel :/
Åh, trött jag är. Satt och videoskypade med en kille till halv fem i morse, längtar till jag får träffa honom! Han va helt fantastisk. :)
Jag bara undrar lite sådär, hur får man tag på snälla och trevliga (och mogna) killar? I pincip alla killar jag vet är skitstövlar :P Har fått tag på ett par schyssta faktiskt, och dem har jag träffat på HABBO! Wtf alltså xd HAHAHAH
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
#11 För oss 18 åringar (vet inte hur gammal du är) så finns det ju badoo. Lamt kanske, men hittade min jättesöta pojk där.
Annars är de väl, när man umgås med kompisar som har med sina kompisar, fester. Äsch vad vet jag. Jag letar på internet eftersom jag är så blyg!
Vinterkräksjukan, den där awesome'a känslan när man inte spytt sedan imorse <33333
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#12 Jag är också blyg :c Och tyvärr inte 18 ._.
Får väl fortsätta min jakt på internet xd
#14 Hehe, ja. Man behöver inte ha så bråttom.
Har så sjukt tråkigt, vet inte vad jag ska göra.
#15 Sen finns det väl en del killar på onlinespel eller? :3
#16 haha ja precis, de gör de verkligen :p
Kan det bli tisdag nu? VI SKA HA SIMPROV och vara på badhuset hela dagen! så awesome ;D
#17 Haha :P Vet du några bra onlinespel då?
#19 Själv är jag galen i wow! ^^ Dock inte lätt att hitta en svensk kille där från din stad :p
#20 Jaha, jo det blir nog lite svårt haha :P
#21 haha ja, precis!
Varför har jag inte kollat på Games of Thrones förens nu?! åh vad bra det är!! har redan hunnit kollat 6 avsnitt.. men nu är det dags att sova eftersom man ska upp till skolan imorgon 
neeeeeej!!!!!!!! min sångröst är hemsk!!!!!!!! O.o några tips på hur man får bättre sångröst!!!?? någon!!!???O.o låter förjävligt !!!
Iiii! JAG E KÄR! OCH JÄTTEGLAD! :DDDDDDDDDDDD
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
#24 Tror man kan gå till en sån dam eller herre som tränar upp rösten!
#25 Ååh, va roligt! Saknar den känslan!
Mina byxor jag hade tänkt ha imorgon när jag träffa en kille för första gången… TRO FAN ATT DOM GÅ SÖNDER NU. ÅÅÅH MITT LIV.
#26 Aaa, bra känslor :D
Hehe hatar med plaget man vill ha kan man inte!
#27 Ja helt galna och mysiga känslor!
Ja men herregud, kunde dom inte gått sönder EFTER jag träffat honom? xD
Nu ska jag spela The Sims, woop woop! :D
- Darren Criss
-.- swagers är extremt irriterande!!! -.- nu fattar jag vrf metalheads o swagers inte hänger med varann! -.- slå dig själv med en bok, N""a!hade gärna velat se dig ligga på marken o förblö…O.o fan, vad devil jag blir när jag lyssnar på Black metal O.o! borde sätta på Kent… :D
#28 fast bättrre att de gick sönder före än precis när du träffa honom ;)
#28 Hahahha ja gud så sant!
#32 Haha, får uppe n bild i huvudet vad pinit det skulle vara! xD
Vad glad jag blir! Igår fick jag reda på att jag kommer vara hundvakt var 3:e vecka. Jag som älskar hundar, vill dessutom tjäna lite småpengar! :)
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
#3 Jösses, vad röd jag hade blivit! :p
nyduschad och fin inför imorgon, är lite lite nervös. men vi har ju skypat och så! :3
Ååååh gud, nu är jag galet nervös.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
O.o fan dig som skickade "I´m a lesbian"! x(!!!!!! sjukt irriterande!!!O.owhy!?? WHY!!?? ;( -.- ;( !!! (nej, jag är inte lesbisk…-.- de flesta gillar att irritera mig genom att skicka irriterande låtar :( )
På bussen till simhallen för att göra simprov på 250 m! ;D Hoppas jag klarar det xD
åh gud åh gud åh gud åh gud…..nu är jag galet nervös, 4 timmar kvar bara.
Simprovet va lätt som en plätt :D
Nu har han åkt hem, gud va mysigt de va. Helt underbar människa.
#41 Gick det bra? :D
#42 Ja de gjorde de verkligen! Vi myste jättemkt och han kunde inte sluta säga hur fin jag va och vi pussades och kramades. Åh, kan inte sluta tänka på honom. Han tänker på mig med :)
#43 Men vad gulligt! Lycka till med honom!
Sjuk, IGEN!
Dom här senaste veckorna har varit helt pissiga…USCH!!
- Darren Criss
#44 Åh ja, så mysigt! Tack så mycket! :)
Stödmatar Alvin :( <3
Dags att ta tag i mitt liv. Går ut o speinger
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Kom att tänka på att till hösten börjar jag sjuan på kungs, Skolan som är mer likt ett slagfält änn en skola. Fylld av knäppa sjuor, Förrvirrade åttor och nior som ingen vet ett skit om. Hur ska jag klara mig där? Sjukt nerevös införa att börja i ny klass. Om jag och mina 2 bästisar inte kommer i samma klass, iaf en av dem, kommer jag inte klara det.
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
Hrmma nu. Har nästan sprungit ihjäl mig, benen är sjukt trötta o de smakar blod i munnen, nu sova. Längtar tills imorn när jag får springa igen!
IT'S TORSDAG, TORSDAG!!!
Idag kommer bli en AWESOME dag!!
Först ska jag till Bergagymnasiet med skolan
Sen ska jag ha bild (woop woop!)
Efter det ska vi ha profil, och då får jag reda på vilken roll jag får (!!!)
Sen efter det slutar jag, då drar jag till dramat på kulturskolan med några vänner, vi fikar emellan också ;)
Efter dramat är det dags för t-church PREMIÄR (Tonårsgrupp)
Åååh vad jag saknat dom!! Kommer som sagt bli fett med awesome!
Älskar mitt liv ibland <3
- Darren Criss
Idag åkte jag ifrån skolan, Orkade typ inte vara där mer. Tack och lov fattar läraren!
testade solarie första gången idag, blev kalustrofobisk :p
Så stolt över min bästis, Eller ja, ser henne mer som min syster!
Hennes pappa är fd knarkare. Senaste året (2012) har hon knappt haft någon kontakt med honom alls och nu har hon inte snackat med honom på ca 5 månader men kan ändå hålla sig så stark som hon är. Hon har inte velat prata med honom för han har inte tagit sitt ansvar som pappa. Hon älskar att vara med mig och min pappa om vi t.ex ska åka och handla, Man märker att hon tycker det är kul att få vara med en manlig vuxen.
På sommrarna kommer min låtsasmamma och låtsaslillebror "hem" från LA (De bor där men mamma kommer från Sverige men flyttade dit när hon var 19) och då gör vi mycket och är hoss några vi känner och så (Det är en kvinna och 2 killar som är som mina brorsor) nästan alltid med. Är så sjukt glad att ha henne och jag är så jäkla stolt över henne! <3
Känner mig så duktig! Går upp tidigt, äter frukost, går i skolan, kommer i tid till alla lektioner, lyssnar o de går bra, äter nått i skolan vid 11 typ, kommer hem typ 4, tar macka, vilar en stund, går ut o springer, kommer in, duschar, käkar kvällsmat, pysslar om kaninerna och lägger mig sen :) Fått ordning på allt :D allt som går just nu iaf ^^
Slutade kl 13 idag. Sjuukt skönt!
Fick dock inte prao-platsen på Arken Zoo då det var upptaget av någon från gymnasiet.
Men jag och min (ena) bästa kompis gick jätte mycket. Först från skolan till Arken Zoo (ca 2 km) sedan hem till mig (ca 1 km). Efter det till en annan bästa kompis som blivit opererad nyss (ca 2 km) och sedan hem till första bästa kompisen (ca 800 m) och sedan gick jag själv hem (ca 2 km). Yey, haha.
Bränt lite kalorier iaf :p
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Kul att en tjej på facebook laddar upp en bild på några asiater som plågar höns och skriver värsta långa "hatbrevet" till Kina, så är det en skylt på bilden med koranska bokstäver… lol.
Fatta att jag fick huvudrollen i dramat på vår skola?
Pjäsen är ''Aladdin och den underbara magiska lampan''
Och ni kan ju själv gissa vem jag ska spela? ;)
Woopeliwoopwoop!
Hatar att vara kär ibland, någon som håller med?
- Darren Criss
HAHAHA :)

Freeedaaag! det som är dåligt är att vi börjar med musik ny på morgonen som är det värsta ämnet.. Efter matte
#60 Musik är roligt!!
Vi har också det som första lektionen på fredagar! :)
- Darren Criss
Vi har inte musik alls tyvärr :( nästa termin får vi det. har inte musik och teknik i åttan, det är sorgligt :(
Är jätte glad att man inte har musik i 8:an!
Musik gillar jag minst! :)
Musik var mitt favoritämne! Så himla kul! 
#61 inte på min skola :( Haha :D #62 båda två ämnena avskyr jag xD #63 då är du som mig ;) #64 haha, på vår skola spelar vi blinka lilla stjärna där bara -.-
neee, nu går jag ut!!!
Mina fredagar är *tummen upp* :D
Har tre lektioner, alla innan lunch, så slutar 12.00 varje fredag. Det bästa är att alla tre lektionerna är i samma sal. Så vi behöver inte byta sal efter varje lektion på fredagar och det är as skönt! *LAT* :D
Min NO/mattelärare är bara helt skum, för igår så sa jag till honom att jag inte mådde bra (det går någon sjukdom i skolan och många är sjuka så hade antagligen blivit smittad), då sa han "Men kan du inte vara kvar och säga till om du mår sämre?", eftersom jag tycker han är läskig så vågade jag inte säga emot. men sen så blev jag så dålig att jag nästan svimmade (han såg det men brydde sig inte) så sa till han när lektionen var slut att jag mådde sämre, men det ända han sa var att "gå till skolsyster", då så undrade jag "men vad kan egentligen skolsystern göra mot min hosta/huvudvärk som jag inte kan göra hemma?", då blev han nästan sur och sa "Men gå bara till skolsyster!" så gick dit, men hon var ine ens där den dagen, så gick bara till en av dom andra lärarna för han skulle säkert bara komma med något annat dumt. -.-
PJUM
#68 Irriterande :/ Som du säger, vad ska skolsyster göra liksom?! Bättre att bara gå och säga till läraren att man mår dåligt och tänker gå hem. De kan ändå inte göra något åt saken. Men jag förstår att du inte vill säga emot när han sa så. Det han borde sagt var att du skulle gå hem. Föööör om man mår dåligt blir det svårare att hänga med på lektionerna, så då får man ändå inte ut något av att stanna kvar i skolan, därför kan man lika gärna gå hem och se till att bli frisk. :)
Hihi, har nu ett inofficiellt förhållande. Mysigt. :)
#70 Aww, Grattis! ^^
Blir så trött på lärarna och många andra vuxna som hör hur jag och mina två bästakompisar tilltalar varandra! Vi kan inte vara "snälla" mot varandra, Svårt att förklara men istället för "Vi kanske borde gå lite snabbare annars kommer vi fötsent <3" ïstället som vi säger: "MEN SPRING DÅ FÖR I HELVETE!!!". Och nej vi hatar inte varandra, Det är så vi säger att vi älskar varandra. Vi säger inte "Aww älskar dig gumman <3333333333333 ;***********************************************
************************************ <333333333333333333333333 X1000. Utan mer som jag skrev ovan, Det låter alltså som vi hatar varandra.
"Problemet" är att lärare ochvi hatar varandra andra vuxna tror på allvar att, HAHA :( !
Imorgon ska jag tävla med kaninerna! :D MiniPims första start i lätt dessutom..
orkar inte sitta inne mer! tar o går ut :) :) :) :) :) :) :)
Ahahhahaha!! Ayli och hennes kompis moa åkte pulka och körde in i lekstugan! Jag kollade från fönstret xD
#74 hahahaha sånt är kul xD
Det är som att alla mina kompisar mysterist försvunnit. Forever alone girl
Sometimes love comes around and it knocks you down
Just get back up when it knocks you down
Oj, fuck. Sötepojk (som jag inte är i ett riktigt föhållande med än) är galet full och smsade "Jag älskar dig <3"
Är så inte redo att säga detsamma. :s
Bra kväll i övrigt!
Någon som kan säga en reklamfilm el. liknande som innehåller en stereotypisk familj eller tydligt markerade könsroller? :)
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Spotify funkar igen, yee! Ikväll ska jag hänga med redhed och snacka med miiin (säger vi) pöjk! <3 Längtat en hel vecka efter att höra hans röst, Hur ska jag klara att ha det såhär, haha :( ?
Köpt både balklänning och studentklänning nu. Är lättad. :p
Aj, så fruktansvärt ont jag har i magen.. Jag som hade planerat en heldag med kaninerna.. Surt :(
#78 åh standard! Typ pinsammaste, speciellt när man inte vill skicka "desamma" tillbaka. Jag brukar inte svara och hoppas på att han glömt det en dag senare..
#74 HAHAHAHAHAHAHA, orkar inte.
- Darren Criss
Vaknade låångt innan väckarklockan, hrm..
Tydligen så räcker det inte med 3 hamstrar och en busig kattunge, Nä nu ska vi passa 2 undulater och 1 marsvin i mer än en månad! Hur ska det här gå? :P
#84 Hahaha… XD
#83 Haha men de är ju bara elakt, om jag hade slutat svara efter de (vi smsade ju med jämna mellanrum den kvällen) så hade han ju fattat.
Sa dock att jag inte va redo att säga de utan vill träffas lite mer. :p
#88 haha jo jag kanske är lite elak av mig
nä men brukar inte känna för att säga desamma, hitills har jag dock bara varit med om killar som skrivit sånt som jag aldrig tror skulle skriva/mena det i nyktert tillstånd så det har inte varit så svårt att låta bli att svara, känns inte som om dom brytt sig så jätte mycket 
#89 Hehe jaha! Nä men denna menar det för han har nog vart nära på att säga de fler gånger fast när han va nykter.
Sitter med lite nice ultrasvart hårfärg i håret. :)
Jag längtar tills söndag !!! 
#91 Jag längtar till imorgon, fredag och söndag jag med! :)
På söndag ska jag nämligen hämta min balklänning! :D
#92 Åh vad kul! :D Du får gärna visa upp den sen! ^^
#93 Absolut! :)
#11 Don't be ashamed, I've been there too :( #71 Det kallas tough love ;) Jag har varit sjuk sen lördag och är fortfarande hemma :( Hade nästan 40 graders feber i måndags (fick symptom i lördags, först via halsont, sen huvudvärk) och igår hade febern blivit mildare men hade fortfarande ont i huvudet och mitt blod stiger upp till huvudet sjukt långsamt så det typ bultar i pannan på mig :(( Nu mår jag bättre dock. Min halsont (sveda/irrittion & torrhet) utvecklades till rethosta och slem (ursäkta lol) i måndags på kvällen, men hostar inte lika mycket nu, är bara slemmig som en j*vla snigel D:
Spruta idag igen.. Och fy! NO provet gick åt pipsvägrn så jag är 98% säker på att jag får underkänt.
Så mysigt att gå runt och pyssla med djuren och "snacka" lite med dem när man är sjuk
Mår egentligen inte bra. Någon timma efter sprutan fick jag extrem huvudvärk och "måilla" grej.. Fast jag tänker inte åka hem.. Slutade med idrott och det var vollyboll, nu mår jag fortfarande dåligt och ska ha piano.. Sen ska en kompis med hem! Underbart :D men jag är glad ändå…
Den här dagen kan dra åt helvete…
- Darren Criss
Blöööh, jobbat sen 8 idag fram till nu, ovant - råkade nicka till några gånger när jag filmade unga politiker. Pinsamt. Kunde dock inte hjälpas. Det blir lätt så när man måste fokusera på ett litet objekt i 7 timmar.
"du bryr dig mer om katterna än mig" lät det nyss på pojkvännen. Moget & snällt sagt när allt man gjort är att ha varit en bra flickvän för honom. Ja, jag bryr mig om mina katter fruktansvärt mycket och ja, jag leker med dem hur mycket jag vill. vad är problemet? bara för han är allergisk behöver han inte bete sig så.
har för övrigt helg nu, tills på onsdag. det gillas.
Känner en person vars ögonbryn får henne att se ut som en gammal kärring.
(pissed mode)
denna underbara känsla att vara riktogt kääär!!
Varje gång man det där pirret i magen av att kramar honom, pratar med honom eller bara när han tar dina händer i hans!
JAG Ä LYCKLIG!!
#103 Härligt! 
Vågar inte ringa till vetten om prao… Men måste, det är inte mycket kvar nu!
Åh, idag ska han komma hit och sova, ska bli så kul! :)
FRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDAAAAAAG! 

förlåt kände att jag var tvungen att dela med mig av den här trevliga känslan 

Mobbnig är hemskt. Det är en tjej som är ny på våran skola, oc några hade skrivit "du suger..***" på hennes skåp.. Alltså tjockskallar -.-
Nu blir det tacos och sen gladiatorerna. 👌 (y)
Hemmagjord pizza i ugnen :D
Allt som allt har det varit en super dag, Ridningen och första dagen i skolan efter att jag varit sjuk och hemma och så! Glad och nyduschad, Haha ^^
Blev nobbad hos vetten.
Nästa plan, antingen veterinär som är svår att ta sig till utan bil eller konditori i stan!
Mår inte alls bra, förkyld och megatrött efter en full praktikvecka :/ Hoppas jag är piggare imorgon, så jag orkar med det jag ska :)
#109 jag åt också tacos och såg på gladiatorerna ;) 👌
#113 Vad fint du målar! Riktigt proffsigt, har du hållt på länge? :)
#116 Tack så mycket
Jag har ritat sen jag var liten, men upptckte hur kul det är att måla på gymnasiet under 1-3 lektioner då vi målade med akvarell. Annars har jag inte övat alls. xD
Melodifestivalen drar igång idag.
Men har lyssnat på låtarna, så kommer inte se programmet ikväll, kassa allesammans enligt mig :/ Melodifestivalen blir mer och mer ett stort skämt alltså :S
Hihi, nu ska jag åka och jobba min första kväll på katthemmet :)
Det äe en limousin här!
I ett förhållande nu. :>
Ikväll ska jag hänga med min pöjk och jag är så G-L-A-D! Kolla på melodifestivalen med honom och så, Jäkla mys asså <3
#122 Grattis :)
#124 Åh, tack tack! :)
Det mesta gick åt skogen, Om det inte hade varit för deras jäkla kanin och hon där djurplågaren de snackade med…
#126 vadå vad hände? ;o
Aa, Killarna jag skulle till satt som vanligt framför datorn. De skypade med någon tjej som spelade samma spel som dem och i bakgrunden hörde man hela tiden en skällande och gnällande liten hund, Och det ända hon gjorde var att skrika/säga "Tyst!". Sedan så satt jag i sängen bakom och laddade min IPhone (spelade samtidigt) och så hoppar deras kanin upp i sängen och jag är LIVRÄDD för kaniner så jag tar en kudde och håler emellan kaninen och mej och sedan så försöker jag komma bort därifrån så fort som möjligt och de vrålar på mig att jag sla ta bort kaninen och sladden (laddaren) men jag vågar inte gå inärheten och då blir de skitsura på mig :(
#128 Visste de om att du är rädd för kaniner? I så fall var inte snällt av dem att ha den lös där.
Men kan lugna dig med att kaniner är snälla djur :) De attackerar inte osv utan någon anledning ^^, Vet att det är svårt att tänka så om man är riktigt rädd. Hade såna tankar om ormar innan, när jag var rädd för dem, men lyckades tänka om och är nu inte rädd för ormar längre:)
Inte bra att dem vrålade, stackars kaninen och stackars dig :/
Någon som skulle kunna ge mig tips på en bra och riktigt läskig skräckfilm? Har sett dem flesta. Håller på att ta hem Sinister nu, hört att den ska vara riktigt bra! Någon som sett den? :)
#130 Skräckfilm är inte bra, det förstör ditt psyke!
Fast Evidence är ganska bra…
- Darren Criss
Pluggapluggapluggabowlalekgudstjänstkörenduschasova, min dag!
- Darren Criss
#131 Haha nejdå! Skräckfilm får en att försvinna ur verkligheten en stund :) Har redan sett Evidence! Bra film där :)
#130 Hmm svårt det beror på vad du gillar för slags skräckfilmer? :D
#128 aww :( Men va inte rädd för kaniner, finns nog inget snällare djur enligt mig :)
#134 Gillar dem flesta, speciellt när det handlar om hemsökta hus eller liknande. Jag har väl på ett ungefär sett alla "kända"/som det snackas mycket om. Btw så såg jag precis klart Sinister! Den var väldigt obehaglig, sitter nämligen ensam i min källare och kollar haha.
#136 okej ^^, Jag är så himla kräsen när det gäller skräckfilmer haha :D
#137 Vad gillar du för skräckfilmer då? 
#138 "från andra sidan" mfl :)
#139 Den såg jag i Fredags natt! Charlotte är väldigt obehaglig i den filmen haha
så himla trött idag :( eller ja, det är jag jämt nu för tiden.
vill ut och göra något men samtidigt orkar jag inte och det är ju inte direkt kul att göra något ensam.
#140 Haha okej ja den är bra! :D
#130 Om du gillar serier så kan jag tipsa om American horror story, jag har dock bara kollat på säsong 1. Riktigt bra! och jag är ganska lättskrämd så jag tyckte den var lite läskig ibland, men den är ju inte som en skräckfilm ^^
Lalala, hoppas jag får jobbet jag frågade efter idag. Annars måste jag gå till ett sjätte(!) ställe… 
Hemkommen från Jönköping nu då. Med en vacker balklänning!
#129 Mjo, Dom vet ju att kanin inte är mitt favoritdjur precis :P Men det gör inget att den är lös, Den är alltid lös när de är hemma. Men jag satt ju i sängen och den hoppadde upp där (vilket den aldrig annars gör!!!). ag kommer nog aldrig komma över min kaninrädsla, Speciellt inte för deras lille snöman (dEN ÄR VIT :3 ). Tycker de är läskiga, Speciellt när de bara skuttarrunt helt lungt uschuschusch. Men ta inte illa upp! :)
#135 Ingen speciellt lyckad kväll iaf :P Men som jag skrev innan så kommer jag nog aldrig komma över min rädsla. Har den samma med Grodor&Paddor fast 1000 ggr värre, Skriker bara jag ser en på bild, Bläää!
Är det någon som vet någon "här kommer jag och jag är bäst" låt? Låter helt knäppt men aja, Vill hitta någon ny låt som jag kan spela sönder ;)
#145 Bild?! :D
--
Nyduschad nu efter träning. ^^
http://video.se.msn.com/watch/video/reklamen-rorde-usa-till-tarar/1jj3qc7xo
Om jag säger att jag inte grät ljuger jag, Så otroligt fint :')
Gör pommes i ugnen och vegetariska köttbullar ^^
#151 du är jätte fin i den :)
#151 Ja, jättesöt :)
#152, #153 Tack så värst! :)
Naationella prov idag! Vi missar dock idrotten :( :(
det här med att söka helgjobb/kvällsjobb och sommarjobb är inte kul. pinsamt att åka dit och fråga ju.
#157 Håller med, de är fan i mig hur jobbigt som helst!
Fick hem nåt från nåt som jag vill hämta på posten nu, orkar dock inte gå! :3
#158 jaa! så pinsamt, enligt mej xD