(X)vara hans kk
tjoo Simon min gammla pojkvän han har en ny flickvän nu som jag inte gillar alldrig har jag gjort det heller -.- men ja han tar på mig och vill att jag ska sitta i hans knä men hatar att göra det och när jag gör det efter några hot om att säga åt Amanda ska komma (Rädd hör henne som in i helvete) så får han stånd och det är så jävla irriterande han har ju en tjej men ska hålla på med ALLA andra. jag gillar han fortfarande och är med han när jag kan.
jag har sagt åt han att han ska sluta hålla på med mig och tänka på hans tjej men han sa bara om hon inte får veta något så mår hon inte dåligt av det. då blev jag irriterad och sa att det inte är rätt mot henne.
och då sa han att han vill att jag skulle vara hans KK och det vill jag inte för hennes skull. jag vill förstöra allt mellan dom genom att säga det han gör på mig och alla andra tjejer men jag skulle få dåligt samvete och Simon skulle slå sönder mig… jag vet inte vad jag ska göra så att han slutar hålla på med alla andra tjejer och hålla på med hans tjej.
alla som jag pratar med håller med om att han håller på med alla andra tjejer lika lycket som med hans tjej, i alla fall med mig
hjälp 

Säg till honom på skarpen! Hjälper inte det så är det enda du kan göra att säga till hans flickvän. Hon förtjänar att veta hur han håller på.
blev inte bättre mer sämre jag sa det till en kompis som sa det till hans tjej och nu HATAR han mig han kallar mig jävla störda idiot OCH han ljuger för hans tjej ja han säger att han inte har sagt det till mig men det har han ju!?
Hur kan man gilla en sån kille? Låt bli att träffa han bara? Det är hans val om han vill "hålla på med alla tjejer" och vara otrogen lika mkt som att hans tjej får avgöra om hon litar på han eller "ryktena" (som stämmer?) Lägg dig inte i om du inte vill hamna i bråk eller konflikt med han.
ja jag frågar hans tjej det men hon säger att jag ljuger och att simon är simon är det bästa som har hänt henne..
ja jag försöker jag har idag sagt åt han att han ska skita i mig. han var inte i skolan på hela veckan para på måndag och idag fredag.
ban skulle vara mer elak mot mig genom att krama alla som var runt mig och hålla på med dom bara för att jag var där. jag kommer spricka och då kommer jag skälla ut han så det bara rycker om det!
jag har hamnat i bråg 10 i 7an nu bara så :/ lite till tills jag har fått respekt eller självförtroende
#4 - Eh, "lite till tills jag fått respekt och självförtroende" Så du spöar andra för att få bättre självförtroende och respekt? Vinn respekten på ett ärligt sätt och schysst istället.
ja det gör jag men asså dom som är dum mot mig är jag dum tillbaka!
#6 Slår dem dig då? I så fall ska du anmäla. Att slå några bara för att dem är dumma, är galet fel sätt att ge respekt osv. Man slår bara i självförsvar om någon slår dig, inte annars.
Och ang killen: sluta umgås med honom det är det bästa.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#6 - Våld löser ingenting. Så länge dem inte slår dig först har du ingen rätt att slå tillbaka, ord bemöts med ord. Säg till någon vuxen istället för att ta det i egna händer, du sjunker lägre än dem i och med att du försöker vinna "respekt" genom att slåss.
Man får inte respekt för att man är våldsam. Särskilt inte hos mig iaf. och sånna går det inte bra för när man blir äldre i gymnasiet, jobb eller högskola.
#9 Man kan inte dra alla över en kam, gällande den saker. finns många som slagits i ungdomen som har barn, familj och jobb sen osv :) Det är helt individuellt. men man ska såklart inte slåss oavsett :)
#10 Såklart på det viset men jag menar om de blir omtyckt, slåss de och är dum för att få respekt i den åldern tror jag inte de får så många bra vänner.
#11 Alla kan ändra på sig :)
#12 Jag vet. Men jag menade om ex. TS fortsätter vara våldsam/dum för att vinna respekt mot sina klasskamrater i gymnasiet kommer det nog inte gå så bra om man vill vinna respekt ;)
Jag menar inte att hon kommer vara så livet ut! Det är helt klart en fas i livet.
men dom hotar mig och säger en massa dumma saker. dom från behandlingshemmet
#14 - Ord bemöts med ord, inte med slag. Du har ingen rätt att slå dem bara för att de är dumma mot dig, ta hjälp av en vuxen istället.
Om de hotar dig får du ta det med behandlingshemmets personal, förövrigt mår ni nog lika dåligt hela drösen om ni behöver vara på behandlingshem, så ta hjälp istället för att slåss. Det hjälper inte i längden och du kommer må bättre utav det om du får hjälp med att bygga upp självkänslan på ett bra sätt istället.
#14 Om dem hotar dig har du ändå inte rätt att slå dem. Ord mot ord, inte våld mot ord. Du kan åka dit för misshandel osv om de vill anmäla det, för det räknas inte som självförsvar att slå bara för att de säger dumma saker och hotar.
berätta för någon som kan hjälpa dig istället, så tt det löser sig.
våld är extremt önödigt och du sänker dig till lägre nivå än dem som tar till med våld.
dom hotar mig med att om jag pratar med simon och dom då ska dom slå mig. och att jag är idiot mm
#17 - Läser du vad vi skriver? Oavsett om de hotar dig och kallar dig idiot har du ingen rätt att slå dem! Prata med behandlingspersonalen eller någon vuxen, de har ingen rätt att hota dig och du har ingen rätt att slå dem.
#17 Du har inte läst vad vi skrivit.
Du har inte rätt att slå dem bara för det. Du måste prata med någon personal eller liknande. Att du slår dem, gör bara att du sjunker till lägre nivå än dem och vill dem anmäla dig, kan det dem och de får rätt i det, eftersom du slog dem.
att hota är inte OK heller, men att slåss utan anlednign (för finns ingen anledning till det) är minst lika onödigt
men jag ska inte jag hotar med det
Det löser ingenting med att du hotar tillbaka.
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
#20 Men om du hotar tillbaka då kommer du ju ner på samma kassa nivå som dem? Prata med en vuxen istället. Jag tror det triggar dem mer, om du ger med samma mynt tillbaka :S
dina trådar verkar så oseriösa…
#22 mm jag ska prata med personalen men vet inte vad jag ska säga.
#23 ignorera -.-''
#24 säg sanningen såklart
jag har sagt till amanda en som bor där och hon säger att jag ljuger.
jag kan säga till dom att jonas bor där försökte att älda upp håret på en kompis.
#26 Men säg till personalen, att säga till andra boende kommer nog inte hjälpa.
Varför ska du säga det?
asså jag ka säga det till personalen
#28 Ok, för det lät inte som att du skulle det.
Skriv gärna vem du talar med, underlättar :)
ja jag vet jag är 'flummig' när jag är ledsen.
Kan upplevas som att det låter brutalt, men läste en tråd här om en kille som tydligen har tjej och håller på med alla andra, och tycker han (om han har ett sånt äckligt beteende) som tyvärr många har idag genom att just hålla på så och göra så mot sin partner, ja som sagt personligen tycker jag alla dessa människor förtjänar så hemskt mycket stryk för hur kan man ha sex/hålla på och försöka få någon annan i säng när man är i ett förhållande? kanske behövs en fet smäll i huvudet på dessa människor så de vaknar till och faktiskt inser vad de gör?
Vad hände med att faktiskt göra slut innan man påbörjar något nytt, ärlighet och det konservativa, vad jag vet så var inte detta lika vanligt på den gammla tiden. Men kanske är det bara jag som levt utanför verkligheten, vet inte. Tycker hursomhelst det är hemskt fel att ha sex/kyssas/whatsoever med någon när man är i ett förhållande.
Hade jag fått välja straff för någon som varit otrogen och gått bakom ryggen på sin partner genom att ha sex med någon annan så hade straffet varit en livstid utan sex. Att personen aldrig skulle få ha sex igen.
Jag må låta som en gammal, gammaldags kärring som hatar dagens ungdom, men förvånande nog, så ingår jag själv i dagens åldersgrupp, vad de kallar för ungdom och det är något jag skämms så in i helvete för när jag ser på dagens protituerad-liknande som klär sig halvnakna och ber om att bli våldtagna så önskar jag att jag tillhörde en annan generation. Hade jag sett en tjej, som gått halvnaken, spec vid denna årstiden, och senare hört att hon blivit våldtagen, hade jag skrattat. Vad fan förväntar sig folk? Klär de sig som prostituerade så blir de behandlade som prostituerade. Det är samma sak som att beter man sig elakt så blir man behandlad elakt. Beter man sig som en hprostituerad blir man behandlad som en. Denna text kommer säkert väcka en hel del aggro och konsekvenser. Men en sammanfattning är att jag är så sjukt förbannad, på folk som klagar, och klagar, när de själv ställer till sina problem. En tjej kom och klagade på att hon blev våldtagen, jag tänkte jaha, vad synd. Sen när jag såg att hon gått på fest med bara bh och shorts tänkte jag….. vad fan tänker du med? visst, man ska kunna gå hur man vill, men då får man också ta konsekvenserna. Och veta, att folk inte alltid är så snälla som man tror.
Och nä, detta betyder inte att någon ska sitta och ta min text som nån typ av personangrepp eller anse att jag har rätt eller fel. Vill bara skriva av mig och klaga, klaga för jag vet att många bara tycker det är äckligt. Ja både tjejer och killar. En normal tjej/kille vill inte ha ett äckel som viker ut sig. De vill ha någon de känner är deras, ha personen för sig själv och om man nu gllar att ligga runt så kan man fortsätta klä sig äckligt och komma överens med sin kille om något eller vara singel, men då är man enligt mig äcklig, äcklig, ÄCKLIG.
så, vad skönt det var att skriva av sig!!
#31 Att ge en stryk bara för att personen har varit otrogen, är till att sjunka till en minst lika låg nivå som att vara otrogen enligt mig :/
Visst detär inte OK att vara otrogen men det är inte OK att ge folk stryk heller :/
#32 oj detta skulel tillhöra skriva av mig tråden, råkade visst skriva i fel tråd haha… nej jag skulle aldrig ge någon stryk, men mitt tänkande är elakare än vad jag egentligen är. Skulle jag uppleva otrohet inom kompiskretsar, skulle jag förmodligen bara bli fundersam och inte göra så mycket mer. Men skulle tänka att personen förtjänar stryk, skulle dock aldrig ge den det….
#31 känner samma sak! jag tänker elaka saker väldigt väldigt elaka saker! men gör helt annulunda jag är snäll och rolig men kan bli dubbelt så arg och så.
jag tycker det är så jävla fel.