blyg o tsm med en kille
okey igåg så ville jag byta skolan och typ dö för dom på behandlingshemmet men på kvällen så kom det ett medelande som det stog hej på det var från Alexander. efter ett tag så fick han veta att jag gillade han väldigt mycket och att ha gillade mig så han tog mod till sig och frågade om vi kunde bli tsm och jag sa ja ^_^ jag var jätte glad bara att jag är blyg asså för han sa att han skulle ge mig en bamsekram :D men bara att jag är blyg för första kramen och första kyssen.
han är jätte roligt och jag tror att det kommer bli som dom säger på fb man springer runt och leker och så vi är sånna personer och jag hoppas på att det kommer bli så. och att vi kommer veta allt om varandra.
jag är sämst på kärleks skit. så skulle ni kunna ge mig några tips jag har till nästa onsdag på mig för då kommer han hem igen från gambia. och då ska jag va modig hjälp mig!
Var du inte tillsammans med en annan kille?
Eller har jag förstått det fel? :S
Men grattis iaf! :)
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
men asså det var för 2-4 veckor sen och han sa massa dumma saker att jag var ful fet dum i huvudet mm
Gratulerar Dock skulle jag inte bli ihop med någon som sagt så till mig. Men ditt val :)))
#3 Det var hennes f.d pojkvän som hade sagt sånt :)
#4 jaha förlåt xD
Hur gammal är ni?
Hmm tips på vad? Tycker du ska vara dig sjäälv, inget övderdrivet om massa komplimanger eller så. Har ni något gemensamt intresse?
undrar också som #6 verkligen hur gammal du är. Tycker bara att det utifrån dina inlägg känns som om du inte är så gammal.
Har för mig att hon är 14 :)
Frågar man chans som 14 åring… :S
nej man frågar om man vill va tsm eller ihop typ
Är inte det typ samma sak?
// jennifer
#10 Det är ju samma sak som att "fråga chans" :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
MEN ÅÅHH ;)
#13 Vad? Det är ju det :)
Tror det är så att man ''frågar chans'' när man är lite yngre! på filmer frågar dom aldrig chans utan bara börjar pussas.. o.o
#15 Allting är inte som på film ;) (fast det vet jag att du vet hehe)
men ibland kan det även gå till så ja ^^
#16 haha ja men det brukar oftast va så på filmer bara xD hahaha
kysste mig innan vi va tsm
men då har du ju redan haft din första kyss?
ja
Men jag är superförvirrad, först frågar ni inte chans, sen gör ni det. Och hur kan du va nervös inför första kyssen när ni redan haft den? Och vadå tips? Man ska va sig själv. Sen är det inte som "på facebook".
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
"Kärleksskit" är ingenting man behöver vara bra på, om man verkligen gillar varandra och funkar tillsammans så kommer det automatiskt.
Umgås med honom när han kommer hem bara, prata och försök ha roligt tillsammans så kommer du inte vara nervös eller blyg sedan.
Och dessutom ska man inte behöva känna sig blyg ellernförsöka vara så bra man kan när man är med sin kille, allt ska gå automatiskt
#23 Fast det är väll normalt att man kan vara lite blyg inför varandra? Innan man lärt känna varandra och så. Det är väll också en del av charmen tycker jag 
#24 men det verkar ju som art dom känt varandra innan
#24 Man brukar väl inte bli tillsammans innan man känner varandra hyfsat bra? Även om det är på lite "fråga chans"-nivå.
#21 men asså det var min förra kille som jag hade för en månad efter allt tänkande. och vad jag menade om fb var att man ska vara ärlig och vara som småbarn och leka och skratta men ändå vara seriös typ.
#26 asså vi gillar varandra och har pratat en del men han går i 8.3 och jag i 7.2 då jag fick hoppa ner en klass i 5an… så vi träffas inte så mycket då han går uppe (det är tre planer 71 81 91 är längst ner 72 82 92 är i mitten och 73 83 93 är längst upp) och jag tycker det är läskit där uppe och gillar inte att gå upp.
#26 Det är nog olika för alla kan jag tänka mig. I vissa fall så kanske man blir tillsammans ganska fort och lär känna varandra bättre i själva förhållandet. Sedan även fast man känner varandra bra så kan ju fortfarande den fysiska biten vara lite blygsam, spännande och nyfiket i början 
jag lär känna dom när vi är i ett förhållande inte utan för känns det som. som Adam min första han var blyg jag var blyg på slutet så kände han mig hela mig visste exakt vem jag jag när jag var blyg mm