Vågar jag?
Vågar jag kolla på skräckis ensam ikväll? Är ensam hemma så det är läskigt att sova sen när man hör konstiga ljud, haha xD Fast vi har en säkerhetsdörr med dubbellås, så ja… 
Men vad gör ett dubbellåsdörr för nytta om mördaren redan är inne?
mohahaha sweet dreams =)
/Fridaybrew
#1 Hahaha xD Jag tror jag skulle märka om någon var i lägenheten… då det är en lägenhet. 
Jag hade aldrig vågat, Bara om jag hade varit hos mammsen då hunden kan hoppa upp i sängen på kvällen isf, Känns mycket tryggare då, Haha!
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
=) bra du tog det på rätt sätt =) Ha en trevlig filmafton oavsett film =)
/Fridaybrew
#3 Åh ja, ännu en anledning att ha hund! :(
Det kanske är ett spöke!!!! Ett spöke som kommer till dig när du ska börja somna så kommer han att andas djupt och långsamt i ditt öra..
Sen när du somnar så kommer han till dig i dina drömmar där du är ensam i en skog, du är vid en övergiven hydda, mitt i natten. Månen kommer lysa sitt sken på dig medans du hör andetag som kommer närmare, och närmare.
Du kommer springa in i hyddan för skydd eftersom du vet att han är farlig, hyddans fönster har plankor över sig, dörren är förstörd och har djur blod på sig, dörren hänger och öppnas sakta när du närmar dig dörren. Du springer in för att annars kommer den läskiga mörka rösten komma till dig.
Du kommer vara inne i hyddan och se blod överallt på golvet, du ser ett förstört varg huvud som hänger uppe på väggen i den lilla hallen, ena ögat hänger och det andra är borta, käften ser ut som att den har smält iväg och den har blod på sig över allt.
Medans du sitter på golvet i skräck kommer du höra andetagen komma fram till dörren, du sitter vid dörren och har dina armar runt dina ben, du kommer springa in till rummet brevid och du ser två små flickor i vita klänningar, dom har båda långt svart hår. Dom ligger ner med huvudet först och håller varandra i handen. Dom är båda döda.
Du kommer höra hur dörren sprängs in, mannen skriker högt och du försöker hitta en utgång, fast det är för sent, du är instängd i rummet med dom två döda flickorna.
Du ser en svart skugga flyga förbi hall väggen, den är svartare än natten.
Du kommer försöka gömma dig i mörkret, fast det är försent, dom två flickorna ställer sig upp på sina ben och går mot dig sakta, du är i ett hörn berädd på att dö. Du ser flickorna komma närmre, och närme. Andetagen av mannen är så höga, det känns som att dom är inne i ditt huvud. Flickorna lägger sina händer på dina axlar och du tar ett djupt andetag. Du kommer vakna upp, fast du hör fortfarande mannen, som skrattar. Han kommer skratta och skratta, medans du ligger i sängen skräck slagen du hör hur hans röst går bort.
Du hör den mindre och mindre, du hör hanns skrattande försvinna sakta. Sen i mindre än en sekund kommer du se hanns fula ansikte.
Och nu vaknar du upp på riktigt.
Allt det kommer hända bara för du såg på en skräckfilm ensam på kvällen.
Sååå… Om du vågar, kolla på filmen! ;)
Sov så gott.. MOAHAHAHAHHAA!
(lol, sorry, jag har tråkigt xP)
Hahhahahha aldrig! En gång såg jag på dr Phil och var rädd för han så jag inte kunde sova.. (Ja jag vet att dr Phil inte är nån skräckfilm eller så men xD) Jag skulle inte våga ensam xD
#6 HHAHAHAAHAHA men gud <3 xD Vilken tur att jag inte tror på spöken då! 

#7 Hahahahaha Aynaz xD Hur kan du vara rädd för Dr Phil?? Det enda skrämmande med honom är hans orangea foundation xD
#8 xP
Jag kollar skräckis själv, när sambon varit iväg över natten (som tur är inte så ofta, är ensamt), mig rör det inte om jag har sällskap eller inte :P
Inte hittat någon läskig skräckis ännu. Inte som jag inte vågar titta på själv i alla fall :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vill ingen hålla mig sällskap på KiK?? :( Utifall det blir läskigt 
Skräckfilm är ju bara mysigt! :D
PJUM
#12 Brukade jag också tycka, men jag har blivit feg xD
Första bilden är lite suddig, sorray för det :P
HAHAHA mysigt xD Kul om jag faktiskt skulle drömma det du skrev :D
Det skulle vara hur jävla roligt som helst xD
Eller hur xD Mina drömmar brukar dessutom vara helt jäkla random, så det skulle väl sluta med något riktigt tönt-läskigt. 
#8 men han pratar med sånna som är konstiga :o sen kollar han på mig via TVN!! HAHAHA ORANGEA FOUNDATION? XD
Jag tycker det är ganska mysigt att kolla på skräckfilm ensam då man blir mera uppskrämd 
Annars är jag gärna social på kik Tilde! :)
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Jag kan knappt ens sova när jag tittat på hemsökta hus.. nä, då måste pojkvännen vara här! :o
#21 Hahaha ja men han är alltid orange i ansiktet och har bleka händer xD
#22 Nu är det för sent för skräckis, men kik:a får man gärna göra med mig i alla fall! :)
#23 Hahaha okej sååå feg är inte jag. 
#24 Vad heter du på kik då? 
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
#25 TwinkleDoll :)
#24 Haha bra det!
fast jag tycker sånt med hemsökta hus är läskigt, skulle lätt kunna sova efter typ en zombiefilm, haha.
#27 Jag är snarare tvärtom xD haha En gång när jag var hundvakt så var jag ute i trädgården med hunden mitt i natten… och så fick jag för mig att det skulle komma ett gäng zombies springande, så jag var tvungen att skynda in med hunden igen! 
#28 haha på så vis! :D jag får alltid panik när jag inbillar mig att någon tittar på mig xD