inget viktigt....
Jag är helt jävla störd, sjuk i huvudet, taskig, elak, dum, efterbliven… You name it… Japp, så, ville bara få det ur mig, är inte direkt världens bästa vän, snarare tvärtemot. Förtjänar inte att ha det som jag har, men är ganska säker på att jag kommer lida lite senare. Men det förtjänar jag. *ville bara skriva sanningen, är ganska jobbigt när man är ensam om att veta något,ddenna gången är jag ensam om min sanning, tror jag…*
XOXO
Liten Gris ♥
Jag bara undrar, för får dig att tänka såhär? Själv tänker jag EXAKT samma sak just nu. Jag gar en superbra vän som l.gger ner ALL sin tid på mig, hon ger mig saker hela tiden m.m… Det känns som om jag aldrog gör något för henne. Jag förtj.nar inte att va hennes vän egentligen :I
#1 En av mina vänner tog min kille typ från mig, vi löste problemet direkt typ o blev tillbax till så det var innan, nu här jag fått tillbaka han och hon är jätteledsen, dessutom så får hon inte veta något förens på torsdag tror jag, vilket gör att jag mår så jääääääävla (ursäkta språket) dåligt över att "jag går bakom hennes rygg". Hon här gjort samma sak mot mig, men jag är inte den personen, och man ska aldrig ge igen på sina vänner…. Hon vet ju att han här dumpat henne, men inte att han o jag är ihop…
XOXO
Liten Gris ♥
#2 knepig situation : /