Vill sluta känna såhär..
Som vissa av er vet har min mamma begått självmord och min pappa suttit i fängelse och jag har haft det lite trassligt i min uppväxt. Men det är det att jag känner sådan stor skuld över allt. Det känns som att det är mitt fel, att hon gjorde det för att hon inte älskade mig. För att hon inte orkade med mig.. Jag har börjat blivit glad igen i skolan och så, och denna veckan har jag skrattat och varit glad. Men idag så när jag log så liksom kom jag på mig själv med att göra det och fick hur mycket skuldkänslor som helst. Hur fan kan jag le när min mamma är död? Hur kan jag le för att hon hatade mig? Jag fick seriöst panik och började skrikgråta i caféterian på skolan. ALLA KOLLADE PÅ MIG. Mina kompisar fick sitta och hålla om mig och jag satt där hur länge som helst och bara grät.
Jag har en väldigt bra kompis som ser när jag behöver prata och så säger hon att jag ska säga allt jag tänker till henne, när jag har gjort det så får ännu mer ångest, jag mår inte bra av att prata ut. Och alltid när jag frågar folk vad jag ska göra när jag mår dåligt så säger dom att jag ska prata med någon, men det hjälper ju inte?! Så vad ska jag göra då..
Ursäkta rörig text men jag kan inte skriva ordentligt när jag är ledsen
:( verkligen synd att du känner så här..vet inte vad jag ska göra :/ vill att du ska le (och vara glad :) ) vi kanske inte känner varann men du är säkert helt underbar!!!!!!!
#1 Tack, det går väl över snart.. tiden läker alla sår