Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 5656 ggr
Revolt
0

Vad får ni oftast komplimanger för?

Ja som rubriken lyder, vad får ni oftast kompilmager för? :)

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

Ratzo
3

Får inga komplimanger.

I can't drown my demons, they know how to swim.

Gurky
2

Att jag är snygg/snäll/smart.

Geru
1

Söt/snäll/smart/galen

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Millahh
1

Smart/snäll/rolig

Clariiz
1

Snygg, söt, humor & min rumpa.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Frida B
0

Mina ögon (folk säger ofta "vilka häftiga/coola ögon du har!") vilka jag är väldigt stolt över, hur bra hand jag har om djur och  min kropp (framförallt mina långa ben hehe)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

JossiMelon
0

Att jag är en "skön" typ och mina ansiktsdrag. :P

Revolt
0

Jag får ofta att jag är söt, och för min rumpa..

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

[innebandybitchen]
0

Leéndet, tänderna, min mage (har magrutor), min övriga kropp, att jag är bra på innebandy, att jag liknar emma watson, mitt långa lockiga hår som går till naveln, att jag är charmig och vacker. Typ det :p

[Tilde]
0

Att jag är snygg/söt/vacker/sexig (ja, vad nu folk kan hitta på), men får även många komplimanger för mitt hår - en gång var det t.om. en kvinna på bion som var tvungen att stanna mig efter filmen för att berömma mitt fina hår, haha!, mina ögon och min rumpa (även lite opassande kommentarer om mina bröst). Också min klädstil är ganska vanligt att folk ger komplimanger för :)

Sen tycker många killar att jag är smart och snäll också, liksom en sån kvinna man vill gifta sig med, haha! Det är lite kul Skäms

Den skummaste komplimangen jag har fått var nog när en kille sa att han älskar min näsa (för den gillar jag knappt själv), eller en man som sa att jag hade perfekta händer, hahaha!

Ztrawberries
0

Att jag är bra på att sjunga, snäll och fin rumpa (mina kompisar…^^)

Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård

[MiniPim]
0

har fint hår xD

Elwas
0

Att jag är söt, ibland för min kropp, mina naglar och mina ögonbryn. Och sedan säger ju mamma allt mellan himmel och jord till mig. ;)

[schäfernronja]
0

Att jag ser bra ut och så får jag mycket kommentarer om min rumpa.

Lyllis
0

Mina teckningar, mitt hår och mina kläder=) Jag vet inte om man kan säga att det är komplimang men att jag inte är "ovän" med nån.

Sarah!
0

Mitt hår och mina ögon, söt, fotar bra (eller måste det bara vara utseendemässigt?), min bruna hy och för att jag är smal och kan bli modell (fast jag är typ för smal tycker jag själv) blir fin på bilder och sånt :)

Mvh Sarah

Ta en titt på min Hundhemsida

Quenzi
0

När jag färgade håret svart, annars inget.

PJUM

[MikeW]
0

Fick komplimang förregår på eng lektionen. Hon sa:
Men jävlar vad bra du är på eng människa!
Så sa hon även att hon önskar hon var lika bra på eng som mig :P

Jesperlinden97
0

Söt, humor, och att jag sjunger bra :) 
Visst kan det vara kul med komplimangen, men jag känner att min mening med livet är att få andra att le ;)

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

PiganX
0

Får väl komplimanger då och då för mitt utseende, men får oftare komplimanger för min insida vilket jag uppskattar.

Cazzos
0

Att jag är söt :D

jeessiikaa
0

Att jag har fint hår och att jag är söt/fin. Uppskattar komplimanger om hur jag är eller att jag är bra på något mer än komplimanger om mitt utseende.

[Loca Diaz]
0

Det var jätte länge sedan jag fick komplimanger. Men min rumpa är omtyckt. Senast fick jag komplimanger om helheten - att jag var skit snygg (av flera stycken, en tjej önska att hon såg ut som mig!) och innan det var det min rumpa. Egenskaper vet jag inte. Att jag är bra på spanska och att jag är ärlig (säger vad jag tycker)

[Wijsa Kaberg]
2

Komplimanger jag får av kompisar: Jag har fint hår, snygg (lång med smala långa ben) klädstil osv

Komplimanger jag fått av killar: Söt, rolig, en kille smsa också att han tyckte jag var snygg. (efter han hade bytt skola, fegisen) Typ inga killar vågar säga att man tex är söt / snygg IRL Obestämd

theraphosa
0

Jag får komplimander för mina ögon, ansickte, håret, kropp och tatueringarna.

[Tuulikki]
0

Det jag oftast får höra är att jag är väldigt söt, har ett hjärta av guld, är knäpp och smart :)

Jesperlinden97
0

Den senaste tiden har jag fått komplimanger som ''Du är fruktansvärt underbar'' och ''du är snygg''. 
Jag undrar vad folk ser i mig som är så bra :o

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

[Sara-]1
0

att jag är söt,snygg,sexig, omtänksam,snäll :) Även för min blåögon och lockiga hår och mina långa ben!

Dellanella
0

ögon, mun och att jag är söt :)

Puss :*

LillaBenice
0

Mitt hår mina ögon, har även fått höra att jag ser ut precis som en kvinna ska med former , brösten ov rumpan är perfekt för att varken se för mycke eller för lite ut, ohsådär :) så sntar att ja har perfekt kropp enöigt många i "raggarkulturen"

hahael
0

Mitt hår, min fysik och min ridkunighet det sista lät fult men många säger att jag har speciell hand med hästar och ofta får det att funka :) Fysiken är jag helt klart stoltast över! Att kunna saxa 1.50 i höjdhopp blev det vågen för xD Sen är mina ben något som många säger att dom tycker är fint <3 :')

Klart att laxen ska ha en jolle

IdaStranne
0

Mina stora vackra blåa ögon.
Min bruna raka hår,
mina smala kropp
fula men charmiga skratt
att jag är snäll, omtänksam och kärleks full
och för att jag ALLTID ställer upp för mina vänner <3

MVH en djur o kramgalen Ida Galen
lifewithapaw.blogg.se - Bloggar om djur, natur, fotografering och mitt iv

Medarbetare på Bortskänkes och Chihuahua

[rocklover]
0

#17 är du säker på det? ;)

iJennie
0

Haha, har ''aldrig'' fått komplimanger (kommer faktiskt inte ihåg senast). Lite synd då man vill känna sig uppskattad och bra (typ snäll osv.). Men, men man får hoppas i framtidenFlört

/Kram Jennifer

Jojaton
0

Håret, benen, kroppen överlag, mitt skratt - eller att jag är snygg.

Johanna - Instagram

Geek
0

Mina ögon

Mina ögonbryn

Mitt hår

Mina läppar

Mina tänder

Mina naglar

Min klädstil

"Du sjunger så bra"

Att jag är intelligent

Att jag är en bra skådespelare

Det finns säkert mer men jag kommer tyvärr inte på något just nu :/

Jetta
0

Mitt hår (speciellt när jag lockar det), rumpa, midja (den är så markerad) men allra mest för att jag är smart. Igår när vi hade julavslutning på skolan fick jag pris som bästa elev i matte och spanska och sedan fick jag höra från min klass att jag är bäst och den smartaste de känner osv.

Amandapanda
0

Typ… Mina ögon, Smart och Att jag är söt i lugg xD Hahaha typ allt ;PPP

Emshify
0

Att jag är allmänt vacker och "lång och ståtlig" (haha), mina ben, att jag har fin och len hy (låter kanske lite wierd, men den är faktiskt sjukt len, typ som en persika, haha! Och så har jag knappt några finnar eller andra hudproblem, så det är väldigt skönt), att jag är duktig i skolan/smart, att jag är duktig på att rida och sådär. :)

lilla jag
0

Utav vänner: Knäppis, så snäll du är, världens bästa, snygging, galning och en massa mer!!

Folk jag inte känner:vackert hår du har, Så fina ögon du har, så hjälpsam du är, fin å söt du är och till mamma säger dom att hon ska vara stålt över mig :)

Boyfiend: Sötis, love you, snygg, snäll, knäpp, galen och så vidare!! ;)

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

litengris
0

Får inga komplimanger.

XOXO

Liten Gris ♥
Jessicahagstrom94
0

att jag har olika ögonfärger

[cookies]
1

Att jag är snäll/omtänksam … :/

Smullis
0

Fått komplimanger för ganska mycket faktiskt :/ Allra vanligast är väl "snygg, smart, söt, vacker, rolig, galen, äkta" osv.

När jag är i köpcenter/stan, eller dylikt, med min mamma händer det att folk kommer fram till henne och säger hur fin/söt/snygg jag är..? Varför säger dom det till henne och inte mig? :P

Måste erkänna att jag tycker det är väldigt smickrande att få komplimanger  Nästan så att det blir pinsamt haha.

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

[Tilde]
0

#44 Beror på hur gammal du är. Man brukar säga till barnens föräldrar om de är söta.. och det kanske är lite märkligt med vuxna människor som går fram till en minderårig som är med sin mamma för att säga att hon är "snygg"? 

Smullis
0

#45 Jag är 14 år, 15 i juli :) Haha jo det är klart ^^

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Anoki
1

Får inte komplimanger

menokej
0

av de som är i min ålder: mitt smink, att jag är bra på att laga mat

av vuxna: att jag är väldigt smart, fint ansikte, vuxen för min ålder,  stark, bra personlighet osv.

man kan väl säga att jag ofta går hem hos mina föräldrars vänner haha….

Thildalulu
1

Jag tror fan att de folk säger mest är 'vad smal du är', jag blir inte direkt glad men det är oftast tänkt som en komplimang så.. Wä

hahael
0

#49 wäwä sötis <333

Klart att laxen ska ha en jolle