Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 894 ggr
litengris
0

sjukt roliga vänner

Har ni några eller någon vän som det bara inte går att låta bli att le när du är med dem? Såfall, kan du väl berätta lite om h*n och vad ni brukar göra när ni träffas. Själv är det Tuva och Linus för mig. Linus är ett år äldre än mig o Tuva är två år äldre. När jag är med dem kan jag slappna av och vara mig själv. De har sjuk humor båda två och skrattar väldigt ofta, vilket smittar av sig på mig. Oftast brukar vi vara i stan o bara prata och sånt, vad vi än gör så har vi ALLTID kul. Självklart är det ofta andra som är med oss och inte alltid jag är med dem, men just de två får min dag att lysa. Jag har flera goa vänner som är roliga, men inte på samma sätt.

XOXO

Liten Gris ♥
[Tilde]
0

Det skulle väl vara min sambo, han är galen.  Första gången vi träffades klättrade han längst upp i ett jättehögt träd och tog på ett elstängsel xD Snacka om ett rejält första intryck! haha

Han är så fånig ibland också, går inte att låta bli att vara glad när man är med honom, min lilla solstråle :)

litengris
0

#1 haha, låter som något Linus kunde gjort ;P

XOXO

Liten Gris ♥
Lavèn
0

Jag vill nog säga killarna i klassen, de kan vara så sjukt roliga ibland på olika sätt:)

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

Gaiezza
0

Min vän Amanda. Vi skrattar åt allt och har alltid allmänt roligt.

Bacon, svaret är bacon. 

Zorro_Tiger
0

Jag har ju mina 2 bästa kompisar, Jag överdriver inte när jag sger att jag kissat på mig x antal gånger för jag skrattat så mycket så jag inte kunnat resa mig för att gå till toaletten. Ingen smärta jag varit med om slår magontet när vi skrattat, Och då skrattar vi ännu mer! Vet inte hur man ska beskriva de där 2 galningarna :P Vi utgör en galen trio, m ni sett Jersy Shore kan man säga att jag är Snooki, Julia H (Julia) är Jwoww och Fride (Frida) är Sammi. De är helt underbara, Jag vet att de ALLTID ställer upp för mig, ALLTID <3

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"