konstiga vanor
Har ni någon konstig vana som ni brukar göra, eller bara någon helt vanligt sak som ni gör ofta, som en vana? Själv har jag ganska många, som att t.ex. sover jag med kläder i min säng, samt några gosedjur för att känna trygghet (barnasinne) . Sen brukar jag även avsluta telefonsamtal med "puss hej" då jag oftast pratar med föräldrar när jag pratar i telefon. Brukar sms:a kompisarna ;)
XOXO
Liten Gris ♥
Åh jag har några… t.ex. skär jag alltid upp maten innan jag äter, som ett litet barn xD
#1 Det gör jag med x)
XOXO
Liten Gris ♥
#2 Haha vad kul ^^ Min sambo mobbar mig alltid för det! 
Tar alltid bort kanterna på brödet. Har gjort det sen jag var liten :P
Äter inte kanterna på pizza heller. Allt med kanter brukar jag oftast ta bort. Vet inte varför.
Vet en som äter pizza genom att börja på mitten och äta sig "utåt" i en cirkel haha.
Jag gör väl inget "konstigt" ;) bäddar alltid om min hund i min säng som att han vore ett barn, han ligger (ibland) med huvudet på en egen kudde, och ALLTID under täcket :) hehe (han älskar det, för han fryser ofta/han är naken, och han brukar gräva och peta på mig för att jag ska lyfta upp täcket åt han).
Jag måste ALLTID ha olika strumpor på mig haha. xD
Medarbetare på bildredigering! :)
Var ska jag börja, Haha!
Jag pratar med min katt, Inte bebisspråk utan vanligt. Jag berättar vad som hänt i skolan och lite vad jag ska göra under resten av dagen och annat, Berättar t.o.m skämmt för henne. Men för mig är det normalt. Har pratat med henne som en människa sedan vi hittade henne (Ut slängd på en väg när hon var 3 veckor gammal, Hemska människor det finns…) och nu är hon ca 7 månader! 
Brukar alltid ta en grej (T.ex sked eller talrik eller penna eller i princip vad som helst) men sedan måste jag lägga tillbaka saken och ta en annan (likadan eller så). Dock lite tvångstanke det dära, Sjukt jobbigt att behöva göra det :P
När jag sitter vid datorn men får tråkigt brukar jag alltid börja snurra på stolen (Snurrstol då) och snurrar oftast tills jag ramlar av stolen, Helknäppt, jag vet! 
Har massa andra som jag inte kommer ihåg nu.
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
#6 Du är inte den enda jag känner som gör så xD Jag har dock alltid samma O.o
Jag måste vända på alla speglar i mitt rum annars kan jag inte sova, samma sak när jag duschar, måste täcka för något över spegeln. Har väl sett för skräckfilmer antar jag.. 
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
#9 jag var likadan förut :O
Medarbetare på bildredigering! :)
#10 Hur ändrade du på det haha? :) Det verkar lönlöst för mig att ändra på det nu! Känner mig verkligen jätteosäker med en spegel i mitt rum 
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
om jag ska springa typ på toa eller om jag ska gå och sova eller äta så brukar jag springa och hoppa upp i luften och ibland galoppera som en häst :P haha, får typ nån kick jag ser jätte knäpp ut men jag gör det bara hemma (som tur är) :P
sen så tar jag alltid bort kanterna på brödet och pizzan.
Sen så brukar jag alltid pussa våran hund till och med på hans mun när jag kommer hem från skolan för han är alltid glad när man kommer så står han och gnyr och viftar på svansen :P
och så brukar jag också knäcka fingrarna typ hela tiden.
http://emmaskaninselar.blogg.se/
Jag har en ovana att somna med hörlurarna i. Innan kunde jag iallafall vänta tills jag hade lyssnat ut alla låtarna eller stänga av när jag blev trött, men nu känner jag inte ens att jag blir trött, utan somnar bara. :P
PJUM
#12 Jag äter heller aldrig kanterna på pizza.. men det är för de inte är goda (förutom på Pizza hut <3). xD
jag sitter jämt med fingrarna i munnen, väldigt ohygieniskt men jag måste hela tiden känna att jag har rena tänder annars vet jag inte vad jag gör… Borstar alltid tänderna jättehårt för att jag trodde att mina tänder var smutsiga, men sen hos tandläkaren visade det sig att jag bara hade skrovlig emalj så jag hade försökt borsta bort emaljen hahaha!
Jag dansar väldigt mycket och om jag bara sitter stilla eller så dansar jag alltid någon dans i mitt huvet, eller med tungan i munnen eller vadmusklerna eller nåt.. Svårt att förklara :p
om jag rör t.ex. vänster ben måste jag göra samma sak med höger ben annars blir det typ 'orättvist', jättejobbigt.
Alltid när jag går på plattor på marken, typ kakel osv leker jag inte nudda sträck…
de flesta av mina konstiga vanor sitter i sedan jag var liten, sjukt jobbigt haha!
Min sambo har en konstig vana att allt ska vara jämnt eller fyra gånger. T.ex. om jag slår till honom på armen ska jag göra det fyra gånger. xD Konstigt, men kul för mig, hihi 
Skär också maten innan jag börjar att äta den så att jag kan äta med endast gaffeln i höger hand.
#14 Jag äter BARA kanterna på pizzan! När de andra äter pizza så brukar jag alltid få kanterna att äta (själv tar jag oftast en sallad).
Jag brukar ibland gå i från laptopen med hörlurarna på mig. Jo, det som händer är att det blir ett ryck och datorn håller på o ramla i golvet ;)
#17 Jag med! Men jag är extremt högerhänt så det är SVÅRT att äta med vänster, haha
#15 det mesta är så med mig med ;P
XOXO
Liten Gris ♥
Kom på en till, brukar alltid leka med mina läpppiercingar… utan dem skulle de va ganska tomt. Har redan testat 😃
Sover alltid med musik på, när jag vaknar brukar håret vara in trasslat i hörlurarna.
Jag har alltid datorn på, även på natten.
Och börjar oftast äta en pizza från mitten, det är ju där allt goda finns xd
Brukar ligga och skaka på rumpan tills jag somnar haha, har ingen aning om varför jag gör det, hur det började eller varför jag inte kan sluta!!! 😃
~mikkan
#23 Haha xD
XOXO
Liten Gris ♥
En sak till jag missbrukar typ deo :P
http://emmaskaninselar.blogg.se/
Kommer inte på något som är konstigt igentligen som jag gör.
Vissa tycker att jag är konstig som inte gillar grönsaker t.ex men jag ser inget konstigt med det, det är bara sådan jag är, inget jag kan styra över :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#25 haha, det gör jag med xD
XOXO
Liten Gris ♥