Disneymusik
På klotterplanket skrevs det om Disneylåtar och då undrar jag vilken som är er favorit? Skriv gärna låttitel och vilken film den är med i :)
Min favorit är nog Solsken från Ringaren i Notre dame. Älskar också Esmeraldas bön (även om jag är ateist, haha). Sen är Del av din värd (Lilla sjöjungfrun) en favorit. 
Colors of the wind från pocahontas <3 :P
Har många haha kan absolut inte välja :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Säger som Frida! :P
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Dem låtarna i Tarzan är sååå fina! :)
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Circle of life, Hakuna Matara, He lives in you, My lullaby och One of us från Lejonkungen 1&2. Både på svenska och engelska. En vän som jag & Prins Ali från Aladdin. (ÄLSKAR anden!) Färger i en vind/ Colors of the wind, Är på väg från Björnbröder… Asså jag älskar disney så finns sååå många jag glömt.. Men Lejonkungen är ju favoriten av allt! (Sen måste jag nämna Spirit och Prinsen av Egypten också, trots att det är Dreamworks - men musiken är FANTASTISK!)
Johanna - Instagram
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Färger i en vind (Colors of the wind) i Pocahontas och Jag vill (I'll try) i Peter Pan!
Kan länka då många missat den ^^
låtarna i lejonkunden, i tarzan och björnbröder, kommer inte ihåg namnen på dom extra bra låtarna men dom flesta i dom filmerna är bra :)
Sen håller jag med #5 dära, spirit har också riktigt bra låtar!
Tycker också om solsken från "Ringaren". Jag tycker också om låtarna i "Trassel". Är dålig på vad låtarna heter, men låten hunden sjunger i "Oliver och gänget". Musiken i Herkules är också Awesome. :D
Jag älskar verkligen alla gamla disneyfilmer och dess låtar. Haha kan inte heller välja :')
Åå Tarzan låtarna, de svenska!!
ALLA TYP! <3
Kan inte välja :D
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂