(X) Skriva av mig #2
Måste skriva av mig-tråden blev så lång, så här är en ny :)
Vissa människor tycker om att bråka med andra, fattar inte roligheterna?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Gjorde slut med min kille för jag måde extremt dåligt!
Nu känner jag mig faktiskt lättad!
Men han vart extremt ledsen så känner mig hemsk! :/
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
När jag får åldern inne tänker jag operera mig, för jag hatar hur jag ser ut. Jag gör ofta misslyckade saker men orkar inte bry mig. Orkar inte vara stark. Fick ju två diagnoser för inte så längesedan, autism och ADD. Går inte i skolan längre, uppehåll. Bara en sån sak. Ursäkta för rörig text.
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
#3 Och du som är så sjukt j*vla vacker!? Bara på profilbilden så ja, Vad ska man säga? Otroligt vacker är du iaf!
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
#4 Fast jag tycker ju inte det :( Det är först nu jag vågar visa hur jag ser ut och det är inte lätt. Har raderat alla mina bilder på fb pga detta :( Går aldrig utanför hemmet ocm det inte handlar om en skogspromenad eller liknande. Men tack så mycket för att du tycker det ♥
#5 Det borde du för alltså ja, Jag vet inte vad jag ska säga, Kan lova att det är fler som tycker det! <3
#6 ♥
Usch, killen jag börjat tycka om - som jag även berättade för - kanske lite för tidigt, han svarade iaf tillbaka att han unnat en del tankar till det jag sa och därför inte svarat när jag skrivit till honom. Men att han gärna träffas igen när denna månaden är slut för att då har hans kompis flyttat ut. Han ville då se om det fanns nåt mer än den "fina intimiteten". Men att han inte kommer ens vara nårbar, i princip.
Dock känner jag att det inte är helt sant, då jag ser honom online på 2 olika sidor - väldigt ofta. jag var och shoppade en dag och mina kompisar skulle nödvändigtvis gå förbi affären han jobbar i. Men han va inte där (han sa att han hade fått mer timmar på jobbet).
Natten till den 10 januari (den 9 alltså) så lade jag till honom på facebook. Men han har inte accepterat, dock accepterade han en annan tjej den 9.
Jag sa även till honom att höra av sig när han hade en stund över för at prata, men han svarade inte på det heller.
Orkar fan inte mer, mycket möjligt att allt han sagt är sant, men känns inte så.
Men som alltid när jag inte pratat med en människa på ett tag, ja då svalnar känslorna, vilket känns riktigt jobbigt.
Människor som trycker ner andra gör det därför att dem är osäkra på sig själva och dämpar sin smärta genom att trycka ner andra. Deras ord betyder ingenting, men det lagras långt inne i våra sinnen länge. Vi alla är olika. Det finns inga rätt eller fel på hur vi ska vara och se ut. Får du höra en kommentar om att du är ful, släpp den. Det är svårt, men vad är fult? Är fult bruna ögon? Blåa ögon? Blont hår? Rött hår? Smala ben? Stora ben? Nej. Det är det inte. Det finns inget som är fult, eftersom att vi alla är olika. Varför lyssna på en kommentar som inte är logisk?
- Ni alla är fina, just för att vi är olika. Kram på er. ♥
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Går sönder. Musiken spelas alltid i spellistan, men jag kan bara inte ta bort den, hur ont den än gör..
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Kära kära kusin, så gärna jag hade velat säga det till dig för typ 1-2 år sedan: Du är bara 15, De kommer springa snabbare än dig en dag. Du är bara 15, Tänk om ingen öppnar dörren så du kan gömma dig för dem. Ångrar att jag var en av dem som hjälpte dig, Visst trodde su att det var det bästa men jag, 10 år då, visste bättre än dig. Du var så sönder då och det fanns människor som försökte plocka upp bitarna efter dig ogen men ingen lyckades, Det var bara du som kunde göra det och sisodär 1 år senare hade du tagit dig upp ur skiten och du behövde inte oroa dig för att polisen och de andra skulle springa snabbare. Jag är så jävla stolt över dig kära kusin, Storebrodern jag aldrig haft, Jag är 12 och du 17, Bästa kompisar
jahapp..då har man råkat skicka ett medddelande (där det står ens största hemlighet) till en av skolans populäraste -.- börjar fundera på att skolka…. snälla, vrf hände detta mig!!!!???????
#12 Usch då :( Hur råkade du det? :P
#13 råkade skicka lite fel -.-
#14 Ouch..
#12 Populäraste tjej? Körs det sånt nu förtiden i skolorna? Knäppt :S
#16 -.- finns här (bor i en jävla håla….-.- )
#17 Löjligt enligt mig faktiskt :S
Alla är liksom lika mycket värda, att umgås med osv, :)
#16 ja tyvärr.. alltid en tjej som står i centrum, och får oftast all uppmärksamhet..
oftast de lättklädda, pinnsmala, storbystade och "lätta" tjejerna om du förstår vad jag menar :/
#18 tycker jag med..fast de som anses vara "populära" o "coola" är swagfags, fjortisar o mobbare -.- (hatar det här stället!!!!)
#19 # 20 Glad att vi inte hade så när jag gick högstadiet eller gymnasiet. Visst vi hade dem som klädde sig "snyggt", mycket smink osv, men de var inte liksom mer poppis :)
känner mig så tom….att det skulle sluta såhär visste jag aldrig………

Jag undrar ibland hur folk tänker. Fast det är lungt, jag är hellre ensam än med falska människor, jag kommer alltid komma längre än dig.
:( kan inte någon komma och skjuta mig?
Åh, att allt går fel. Går ut en stund..
Sätter på mig mjukisbyxor, lögger mig under täcket och lyssnar på deppmusik. Väntar på att mamma ska komma in o förstöra allt..
-.- vet ngn här hur man får tillbaka sin bästa kompis? vad fan har jag gjort?? vrf lämnade hon mig? för att jag ändrat stil? för att jag bytt gäng (de andra fick mig att må skit :/ )??
Lite smått orolig är man då jag och mina vänner har blivit hotade, kan ju säga att jag inte kommer vistas på stan ett tag. Nu menar jag hota, för jag känner folk som har fått ligga på sjukhus efter att de blivit misshandade av dem.. åh, vad ska man göra? roligt att ha en halv stad som vill slå en, pga av en person. Är rädd.. ;/
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
but it's ironic because that's how i live my life
I smile on the outside,
and everyone thinks i'm doing fine
but i'm always dying inside,
always one step away from the edge you know?
i can't be happy to be who i am
because i don't know who i am anymore
#29 hjärtat <3
Åh, orka. Mina byxor gick sönder. Mina älsklingsbyxor. Depp depp depp. Har inte råd med nya, ska gå med rumpan bar.
#31 Har gjort sönder 2 av mina favoritbyxor på knappt en vecka D:
#32 De värsta är nog när man bara har 3 par byxor och 1 par går sönder och man inte har råd att köpa nya. :p
#31 hade samma problem som du…;( min katt rev sönder mina favoritjeans :/ (just de jeansen har slutat att säljas i Sverige ;( )
#33 Ajaj :c Nä det är ingen höjdare :p
bärjar få lite panik just nu!!! O.o!!!!!!min katt har klöst sönder mina ben (han klöser på allt -.-) o nu när de har läkt har det blivit stora ärr!!åhhh…vi ska bada om några dagar, alla kommer tro att jag cuttar mig!! o sedan kommer läraren få se mina ben, ringa hem till min mamma (o säga att jag cuttar mig -.-), säga till kuratorn, o massor av skit!! allt detta pga mr.Tjocksmock (min katt Henry)!!!!!!! -.- åhh…
#34 Typiskt!
#35 Haha näe, verkligen inte! :p
#36 De lär väl tro dig ifall du säger att du inte skär dig? De kan ju knappast tvinga dig till något du inte gjort, så det är bara att klart och tydligt säga att du inte skadar dig själv. Eller använda vattenfast foundation ;)
Förlåt, Jag gjorde fel och ska aldrig aldrig göra om det, jag lovar och svär och jag SKA aldrig göra så igen men det är för att du är den jag äslkar och vill leva mitt liv med. Låt det inte bli såhär, Låt mig inte må såhär…Jävla, jävla skit.
Va en gentleman och ring mig så jag blir glad, Glöm allt och låt mig bli glad. Fan vad jag förstört allt. Jag vill bara hoppas och tro men det är inte jag, Det är väll någon jävla barbie i ditt liv, ditt liv där jag inte ingår.
Jag har tappat orken… Jag tänkte att 2013 säkert skulle bli ett bra år, men det hann inte gå en månad förens jag tappade orken igen… Jag har för mycket och jag klarar inte av det… Förra gången det blev såhär så kunde jag inte gå till skolan på 2 veckor, mamma blev så klart förbannad på att jag inte gick till skolan och det fick mig att må ännu sämre… Jag har egentligen inte tid att må dåligt.
PJUM
#40 :/
#30 bästa bästa bästa du <3
var tvungen att skriva av mig då tankarna bara slängde runt i huvudet på mig, allt som jag har fått veta idag och genom massa år! Saker som jag insåg!
När du får veta…
..att din bästa kompis vart våldtagen av sin bror när hon var liten.
…att din andra bästis pappa kan vara döende.
… att den du gillar inte mår bra heller.
…att din vän har velat tagit livet av sig.
… att måga av dinna vänner har skärt sig.
…att dåvarande bästis berättade att hennes systrar knarka och var krimenella och hon mår piss av det.
…att många av dinna väner mår dåligt för föräldrana har skiljt sig.
…att din vän känner sig mobbad i skolan
När du inser…
… vad bra du har haft det, hela din upp växt.
…att du måste vara en bra vän efter som de inte berättar det för vem som helst.
…att du måste hjälpa till! Mer än någonsin!
… att du inte klarar det skjälv.
… att du inte vet vad du ska göra.
…att den som behöver prata med någon nu, är du!
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
O.o fan vad aggressiv jag blev idag!!!! hoppade på en mobbare (gav henne en riktig smäll…O.o), sparkade sönder en vägg, sparkade lite till på en annan vägg, etc…vad fan!!!!! jag brukar inte gå runt o slå till folk/saker O.o….hehehehe…var nog inte så värst smart av mig att slå till henne offentligt…hela klassen kom för att kolla vad som hände, någon hämtade en lärare, några började gråta (varför?), jag försökte hoppa ut genom ett fönster, någon svimmade….fan vilket kaos det var!!!!!!!!!!! vet inte ens varför jag hoppade på henne…elr jo…jag vet ju hur det känns att vara mobbad o jag vet vad hon har gjort (har sett allt hon gjort…men var för feg för att stoppa det -.-)….
#44 du kan åka dit för misshandel och skadegörelse.
#45 ja, det kan jag och om jag nu skulle åka dit så får jag väl stå för det jag gjort.
#46 drygt med böter. Dumt gjort, du bör inte göra om det, man ska ha respekt för andra
#47 jag vet det..
den där tjejen jävlades med mig, hon har fått mig att må skit, självskada…jag har hållt mig lugn ända tills igår. hon gick fan över gränsen!!!!!!!!-.- vad fan ville hon mig från första början? varför var just jag offret? ingen annan har vågat mobba mig sedan jag bytte stil, blev starkare o stod ut…så varför just jag? -.-
#48 personer mobbar oftast för att dom behöver ha makt, eller helt enkelt mår dåligt själva. Då ska inte du gå så lågt till hennes nivå, att till och med hoppa på henne, ledsen, men det är sjukt gjort. Du kunde ha haft ihjäl henne eller brutit ben på henne. Och sparka sönder vägg, varför? Varför ska du förstöra andras saker pågrund av dina egna problem? Alla andra får betala skatt för att det ska lagas, om inte du får stå för det som jag faktisr hoppas. Oskyldiga personer ska inte behöva lida och betala pga dina problem. Förlåt om det låter elakt, men det är sant.
#49 Ursäkta mig men du får bara henne att må sämre, Varf håller du på.så mot henne!?
#49 väggen fixar jag -.- sedan kommer det ju att bli massor av annat skit som inte angår dig -.- hon mår bra, har all makt hon behöver så jag förstår inte varför hon går runt o mobbar folk?! visst, jag hoppade på henne men några tjejer tog tag i mig o drog bort mig från henne -.- vafan vet du om vad som hände!!!?? den där jävla väggen ligger i mitt rum (den är fixad nu -.-), den där tjejen skrek glåpord i mitt face (hon har hållt på med mig i över 2 år nu) så klart att jag fick nog!!!-.-!!!
Eftersom du skrev att du slog till henne och hoppade på henne så trodde jag ju att du gjorde det. Ville bara påpeka att det är misshandel och brist på respekt. Menade inget elakt som sagt, så ni behöver inte bli sura. :) #50 jag tror nog hon kan prata för sig själv om hur hon känner osv :)
#52 …ja, jag slog till henne (det var då alla andra tjejerna drog bort mig
)….har fortfarande en liten fläskläpp från igår….-.- hoppas hon fattar att man inte ska gå runt o mobba folk för nöjes skull-.- ja, jag vet att det var fel av mig att slå till henne (men som sagt så fick jag nog…orkade inte låtsas som ingenting när hon höll på att skrika glåpord i mitt face -.-)
#53 det går att be dem sluta. Man behöver inte slåss, misshandel är bland det vidrigaste jag vet, så fegt, omoget, idiotiskt och lågt. Hoppas aldrig du gör om det. Bra att du vet att det var du som gjorde fel. Hoppas det gick bra med henne, och att du aldrig mer slår nån. Kram, hejdå.
#54 så du tror inte att jag har försökt så henne att sluta? -.- hur många gånger jag än ber henne att lägga ner, så gör hon aldrig det -.- yepp, lärarna vet om att hon går runt o mobbar folk men de gör inget -.- jag har pratat med flera st lärare men hon lägger aldrig ned. jag har t.o.m pratat med rektorn!! detta har pågått i över 2 år!!!-.- snart byter jag väl skola som den förra tjejen gjorde :/ synd eftersom jag har jordens underbaraste vänner här :/
kram, hejdå
#52 Säg inte till mig vad jag ska göra och inte göra, Ok? Rocklover är min vänn och du ska inte hålla på så som du gör mot henne, Det är bara omoget av dig!Blir så sjukt arg på hur du håller på, "Idiotisk omoget fegt" BLA-BLA-BLA säger jag bara, Du triggar henne bara. LÄGG NER!
#56 men lugn nu! Jag sa bara att jag tror hon kan prata för sig själv. Jag sa bara sanningen och det var som sagt inte menat elakt. Vi har sagt hejdå. Du ska inte säg till mig vad jag ska göra och inte heller.
#57 Som jag sa, Säg inte till mig vad jag ska göra. Nej nej, Vi säger så va?
Orkar inte diskutera med sånna människor, hej då.
#58 nu tycker jag du är riktigt fånig. Jag har inte sagt något mer. "Sånna människor" vad menar du med det? Hur kan du dömma mig när du inte vet vem jag är ens? Och om du lägger dig i får du faktiskt räkna med att jag svarar. Hejdå.
Såå trött på snön.. blir så depp..
#60 Samma här!
PJUM
Kass dag!
Fast ännu värre med "blask" som de är idag.. Blivit nerskvätt av 3 bilar, att dom inte kan ta de lugnt….
Äta middag med hans föräldrar imorgon. Fan, har aldrig träffat en killes föräldrar på de sättet innan. Ååååh…
_"Oh this town kills you when you're young"
_Stämmer in väldigt bra på den här stan.. Sorgligt nog..
Alldeles för unga dör. Självmord, överdoser, osvosvosv. Vart är världen påväg? Man ska INTE förlora vänner när man är ung, man ska dö när man är gammal & har levt livet klart.. Man ska aldrig någonsin ens vela dö..
Vila i frid kompis, kommer aldrig glömma dig Eddie ♥
Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.
#65 Vila i frid Eddie :( Beklagar *styrkekramar* ♥
#65 Var Eddie än är nu så finns han alltid med er! Styrkekramar i massor! <3
#65 Massa kramar tilll dig!♥
#65 Jag förlorade också en vän till självmord i helgen, så jag vet hur det känns. Men han är lycklig nu, och du har en alldeles egen skyddsängel som vakar över dig <3
♥ ♥ ♥ Till er alla!
Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.
Blir så tom. Alla sviker, utnyttjar, ljuger osv.. Allt bara stuper nerför igen, när allting blev så bra… Well, I guess it's a goodbye.. Forever..
Jag kommer aldrig kunna förlåta honom…
PJUM
-.- sätter på Katatonia o släpper ut mina känslor -.- orkar fan inte hålla känslorna inne -.-
Allting trillar tillbaka..
Rocklover, jg vill inte vara elak. Fast du skriver så varje dag, du svär och verkar skryta o att du har slått någon. Jag tycker det känns så! Visst, detta är en skriva av dig tråd fast du gör det hela tiden och verkar skryta om allt du gjort. Tack för mig. Väljer att vara anonym och det har jag stor rätt till!
#75 precis så jag menar.. Det har du! :)
#71 bästa <333
Så rädda att förlora dem, Mina fina fina vänner som betyder mer än någon någonsin kommer förstå, Utan dem skulle jag varit död nu, Det kan jag lova…
#77 du är bäst, mitt fina hjärta!
Blir så fruktansvärt arg och ledsen.. hur fjantig får man bli?
Skrev till pojkvännen att jag skulle spela kort med min bror, min pappa och min brors kompis, fick till svar "inge krogen? :) <3" av min pojkvän. för att sammanfatta allt jag sa ca 5 gånger, sa jag: nej vi ska bara spela kort och jag orkar inte ens dra ner på krogen och jag ska inte ens dricka :) <3" och så sa jag till och med att vi är hemma hos mig.
Då sitter människan och säger "känner dig." och då blir jag sur, vad har han för rätt att sitta och säga att jag alltid drar ner på krogen när jag vart där 3-4 ggr sen jag fyllde 18 i augusti? Så blir jag kallad hora och jag ska tydligen hålla käft så nu blir det inte till att prata med han på ett bra tag. Undra hur detta kommer gå.
Vilken normal pojkvän blir sur för att jag ska sitta hemma och spela kort med dom? Hur länge ska jag orka med detta…
#80 Jag hade talat med honom och vill han inte ändra på sin dåliga attityd så hade jag dessvärre dumpat honom, jag hade inte tolererat sånt alls :S
#81 Mjo, så fort det handlar om att jag ska umgås med lite personer så tror han att det betyder fest och då blir han sur. :(
#82 Det är ju inte riktigt rätt att bli sur på dig för att du inte vill festa osv :/
#83 tvärtom, han blir sur om jag ens nämner något som han kopplar om till en fest. om han är med går det bra, men när han inte är med så får inte jag umgås med folk och "festa", fast jag är ju hemma och har inte druckit något så vad är han sur över liksom..? :s
to be on the edge of
breaking down
And no one's there to
save you
#85 hjärtat <3
Jg borde tacka gud att jag ens lever, med tanke på allt jag gjort. Helt sjukt att jag överlevt.. Ingen behöver fråga vad jag har gjort. Jag har gjort allt dumt, allt jag inte ska göra, allt jag inte får göra. Kommer inte på nått jag inte gjort just nu. Men jag ska börja sköta mig. Att vara utan dig kväver mig, dödar mig. Även om jag mår sämre med dig, så når jag bättre med dig. Allt är så komplicerat.
Känner mig otillräcklig.
Fan vad ledsen och arg jag är. Allt är skit, jävla ångest, jävla familj, jävla liv helvete. Vill kasta mig från en bro och försvinna från allting! Jag hatar mitt liv och kommer alltid att göra, hela jag är fuckad. Jag valde inte mitt liv, varför blev det såhär? Detta helvete, bara för mig.
Snälla döda mig, nu
Så piss förbannad på människor som säger att "Åhh jag vill flytta till Hollywood eller Los Angeles när jag blir stor och åhh och…BLA BLA BLA!" Men nej, Det vill ni så f*n heller, Ni har aldrig ens varit där (Jag blir arg på de som säger att de vill flytta dit när de inte ens varit där) och ni vet inte ett skit om hur det är där! Jag har ett hem där, Min låtsasmamma och låtsaslillbror och deras hund bor 1 timme söder om Los Angels och jag har bott där och vet hur det är. Om man inte varit där men ändå säger att man vill dit så tänker jag bara "Nej det vill du så f*n heller!" Blir så TRÖTT på detta!
#90 Men Gud!! Folk kanske visst vill bo där, varför blir du irriterad på det??
#90 Bara för att man aldrig varit där så betyder det inte att man inte vill flytta dit.
Det är samma sak som att åka på semester för första gången i t.ex. Kina. Bara för att man aldrig varit där så ska man inte åka dit? Det är ju därför man åker, eller hur?!
Jag har prickar över hela min mage…
#93 o.O
#95 Lycka till 
#86 så glad att jag har dig <3
I told them to be happy when I'm most certainly not
I told them things will get better when I doubt that they ever will
I told them to have hope when I've lost all of mine
I told them to always stay strong when I'm slowly breaking as days go by
#94 och när jag kliar så blir det hål o.o
#95 du är så omogen <3
#95 önskar dig all lycka. :-)
#97 och jag är så glad att jag har dig!
#95 Verkligen moget. Negrar är inte mindre värda än alla andra, vilket man kan tolka din text som att du tycker…
Ända gången jag mår bra av att deppa, lämna mig aldrig. <3
#95 Det viktigaste är nog att du inte glömmer att mata dom. ;) Lycka till! :D
PJUM
måste bara skmriva av mig lite…
igår kväll kunde jag inte bli lyckligare men idag….känner mig så nere, hur kunde det bli så här? -.- orkar fan inget mer…jag vet, jag gjorde fel och slog till dig men vi har löst det nu, du behöver inte sprida något rykte och vända hela klassen (och nästan hela skolan) mot mig….tack, för att du sprider falska rykten om mig och vänder alla mina vänner (och några till…) mot mig. tror du inte att jag redan mår dåligt? du förtjänar inte ens att bli hatad, bara flytta långt, långt bort från mig! jag vill aldrig mer se dig igen!!! varför gör du så här mot mig!!!??? vad har jag gjort dig!!!!??? jag har stått ut än så länge men…jag tror inte att jag orkar mer..-.- …….orkar inget mer…sätter mig i mörkret och lyssnar på lite musik……….
91 & 92: Ni får tycka vad ni vill, Står för att jag blir förbannad på det! 
Håller med Zorro_Tiger lite ändå, jag stör mig också på när människor så heeemskt gärna vill flytta till något ställe de aldrig varit på. Känns ju som om man bör ha lite mer koll på det, bara min åsikt dock. :)
Dom kan ha läst om det, sett film, känner nån som bor där eller nått, eller helt enkelt tycker det är fint där.
Have you ever been low?
Have you ever had a friend that let you down so
When the truth came out,
Were you the last to know?
Have you been waiting in the cold?
'Cause what you did was low!
MVH
SchappisenWilton
To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked,
When you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down,
And no one's there to save you
No you don't know what it's like
Welcome to my life…
MVH
SchappisenWilton
#105 Det är det jag menar, De har ingen kolla alls på hur det är där!
Godnatt gubben… För evigt.. <3
PJUM
Snorar ihjäl mig…. #110 vem/vad? :(( kram!
Känns som om någon rycker och sliter av allting inom mig, drar upp stora sår som jag trodde nästan läkt, och skapae nya egna..
I come home in the morning light, and my mother says "When you're gonna live your life right? " Oh mother dear, we're not the fortunate ones… and girls, they wanna have fun!!
some boys take a girl and hide her from the rest of the world, I wanna be the one to walk in the sun, oh girls, they wanna have fun!!!'
giiiirls just wannna have fun!!!
#111 Mitt ena marsvin.
PJUM
#114 Aw
Rip sov gott lille vän♥ *styrkekramar* 
#114 nej vad tråkigt :( vila i frid!
#115 #116 Tack 
PJUM
#106 En film, Skojar du eller? De har fortfarande inte varit där och de vet inte hur de är att vara där!
#118 NEJ TÄNK FÖR ATT JAG INTE SKOJAR!!
Jag tycker du ska ge fan i att vara så sjukt taskig, blir så förbannad på folk som dig?! Dom har rätt att vilja flytta EXAKT vart F**N dom vill. Det finns dokumentärer om städer och ställen.
#118 varförså sur? Om du inte vet finns det flera fakta filmer där man kan se hur folk har det i olika länder och så, Julia har rätt. Blir irriterad på att du blir irriterad på sånt :)))) Julia du är awesome ;) kom ihåg det
#119 Kram på dig Julia! 

#120 aynaz du är awesome! :) #121 kram frida!
Jaha, Ska det inte komma någon Medarbetare eller sånt och ta bort mig från sidan nu eller? Jag trodde jag hade hittat en plats där jag kunde vara mig själv men nej, ännu en gång blev jag sviken, Tack så jävla lite!
Och Julia, Jag är inte ett dugg taskig så du ska bara hålla tyst med dina lögner om folk du inte ens vet vem det är!
#123 Tänk på hur du skriver, du skriver inte speciellt snällt nu.
Ingen tvingar dig att läsa eller besvara det julia skriver :)
#123 varför öerdriver du då? Tänk på hur du skriver saker, och va bwrädd på att det finns folk som svarar tillbaka med samma "ton". "En film skojar su eller" vem skulle inte missuppfatta det? Lägg ner istället för att skriva så. Ingen Medarbetare tar bort sig härifrån för det, nej men mn måste kunna ta emot sånna svar om man skrivit frågan så.
Men herregud! Jag hade en åsikt men som så börjar Julia hacka på den! Och jag har inte varit det minsta lilla elak.
#126 Du hackar ju på Julias åsikt, så du är inte oskyldig :)
Så flera personer här har fel då, att dina kommentarer inte var så snälla då?
Ingen här har en anning om vem jag är och HUR jag är. Detta jag har skrivit har varit att säga min åsikt, Jag har inte varit elak alls!
#128 Du kanske inte menar att vara det men man kan ta det som det på sättet du skrivit :) Man kan ta saker olika beroende på hur personen skriver osv, vanligt via nätet :)
Jag håller med frida och aynaz. Och vadå sprider lögner om folk jag inte känner?! Sluta anklaga mig för att verka oskyldig. Du har vart jätteelak. Och jag hackade inye på din åsikt, jag påpekade att dom kanske visst vet nått om staden, och att, jag iallafall, tycker folk har rätt att vilja flytta precis vart dom vill.
Ja, Du sa att jag var elak vilket är en lögn! Jag har inte alls varit elak.
#131 Men hon kanske uppfattade din text som det. Lätt hänt via nätet.
Så då kanske du kan utveckla det på ett annat sätt? =)
Aa, Många som uppfattar mig fel, Både på internet och IRL men det får de leva med isåfall, Jag har inte planerat och ändra på mig. Och visst, Jag är ganska kaxig och bitchig men aja, Det är sådan jag är och som sagt kommer jag inte ändra på mig!
#133 Men om du har den attityden, då kan du ju inte förvänta dig att folk ska förstå dig rätt heller :) Då kan det ju lätt bli såna här missuppfattningar?
Ingen kan begära att du ska ändra dig men man kan skriva annorlunda just i vissa situationer man måste anpassa sig efter situationen :)
Men om du inte tänker ändra dig och vara trevlig, så kan jag garantera dig att alla kommer uppfatta dig som otrevlig. Du erkände själv att du är bitchig och kaxig, hade det vart jag hade jag tyckt det var sjukt pinsamt och försökt ändra på mig. Är faktist riktigt arg nu. Känner samma som Aynaz, blir irriterad på att du blir irriterad på folk som råkar berätta deras drömställe att bo på.
Jag ändrar inte på mig, Jag är den jag är och för att några stycken på ett jäkla forum inte gillar mig! Och vaddå "erkände"? Jag är stolt över mig själv och min personlighet. Och förresten så vet ingen här hur det var när denna personen sade det. Hon sade bl.a "Ja man vill ju bo i Hollywood, Inte i någon äcklig jävla ghettostad" m.m!
#126 och julia skrev sin åsikt? vad förstår du inte? :)
#136 MEN SKRIV DÅ HUR DEN DÄR PERSONEN SKREV DET, så man inte missuppfattar det nästa gång
Aa, Kanske borde gjort det. Var bara så sjukt enormt kolosalt förbannad när jag skrev det. Berättar allt från början:
Jag och några kompisar sitter och snackar om vilka länder man viart i så säger jag då att jag har varit i Huntington Beach (Har varit där 2 ggr samanlagt 2 månader fast det sa jag inte för det vet ju dom) och eftersom min låtsasmamma och låtsaslillebror bor där så har ju jag varit med i vardagen där i 2 månader och vet betdligt mycket mer om hur det är att vara där en någon som aldrig varit där. Då kommer en annan tjej dit och så så berättade jag om något när vi hade varit i Hollywood. Då säger den tjejen "Aa, Dit SKA jag ju flytta, Till Hollywood då alltså. Inte till något jävla ghetto hålegrej" Alltså sade hon att min hemstad (eller vad man ska säga) var en jävla ghetto håla, Mår fortfarande dåligt över detta.
Men aja, Jag är van att bli hackad och så på så jag uppfattar det ofta som folk hackar på mig.
Sista dagen med älsklingen idag…imorgon reser han iväg i sju dagar. Får träffa honom om 9-10 dagar, ingen kontakt tills dess. Så jävla ledsen nu.
#138 Ingen har hackat på dig. Nu tolkar du på ditt egna vis. Inget har har skrivit annorlunda jämfört mig dig, inte värre i alla fall :)
Ja, "erkände" för jag tycker att bitchig och kaxig är nästan samma sak som elak. Nu tycker jag inte du ska vända på allt för att det ska låta som att det är synd om dig, ingen har hackat på dig.
Men hon vill väll antagligen bo i Hollywood då, och det är ju inte precis du som äger "ghetto-ställen" (såg inte vad det hette) så varför ta illa upp? hon kanske helt enkelt inte gillar stället.
Du klagar på att vi tydligen hackar på henne, när du själv hackar på vad hon tycker och vill.
Dubbelmoral?.
i don't want to end my life i want to end my pain
#140 Jag tolkar det som om ni hackar på mig, Inte mer med det eller?
#141 Nej jag hackar inte på att hon vill flytta dit EGENTLIGEN, Det jag stör mig på är att hon kallar Huntington Beach (När hon visste att det var där mamma och brorsan bor) för en "ghettohåla" Skulle inte ni ta illa upp då?
#143 Nej :)
#143 Du ser ju lite emot dig själv nu. Du tycker att man hackat på dig, och det är OK att du tycker det, men när Julia och vissa andra tycker att du skrivit elakt osv då är det inte OK att dem tycker det?
Det blir ju samma sak som att du tycker att man hackar, som att Julia t.ex tycker att du skrev elakt :)
Men det är väl upp till henne om hon tycker att det är det? Alla har olika uppfattningar om saker och ting. Du tycker en sak ang det och hon en annan :) Det är liksom bara ett "område" ingen person man talar om :)
#145 Allt jag har skrivit står jag för och jag ångrar inget jag skrivit.
Nej men ni vet inte alls vad den staden/området betyder för mig! Det är tack vare att vi åkte dit som jag LEVER nu. Där hittar jag lika bra som här hemma, Jag har vänner där och den staden betyder allt för mig! När någon då kommer och säger att det är en jävla ghettohåla blir jag ledsen, Förstår ni inte det!? Jag mår fortfarande dåligt över det! Var det rätt av den tjejen att säga att det var en jävla ghettohåla då?
På senaste tiden har jag väldigt ofta känt att mina föräldrar bara bryr sig om två saker. Den första är min lillebror, han gör precis som han vill och de bryr sig inte speciellt mycket, den andra saken är vad andra tycker, jag måste göra precis som de säger hela tiden, när jag frågar varför så säger de bara att "tänk vad dina kompisar kommer tycka" jag försöker då tala om för dem att mina kompisar bryr sig inte över huvud taget om jag har röda eller gröna strumpor, eller vad det nu handlar om, det är ingen som bryr sig om vad jag tycker, eller vad jag känner, allting, ALLTING, handlar bara om min lillebror och vad andra tycker. Jag struntar fullständigt i vad andra tycker och varför tycker de om min lillebror mer än mig? Är det någonting fel med mig? Alla i min förra skola höll på att hacka på mig hela tiden, det hjälper liksom inte att mina föräldrar börjar med det, också! Fattar de inte det? Är de så att de faktiskt gillar min lillebror mer än mig, eller är det bara jag som tror det? Det värsta av allt är att när man pratar med dem om något sådant blir de jättearga av någon outgrundlig anledning, så jag har slutat försöka… Jag tycker helt ärligt att mitt liv bara är skit just nu…
MVH
SchappisenWilton
:/ skjut mig….var hos kuratorn (dålig idé :( ) hon lyssnade inte på vad jag sa……om jag t.ex sa "jag har blivit SLAGEN" så tog hon det som att jag ÄR slagen……….-.- varför gick jag ens dit!!!!?? klarar mig ju så bra utan henne…. snälla skjut mig!! mitt liv är ju ändå förstört….-.- hon är till för att hjälpa oss men jag tycker inte att hon hjälper oss särskilt mycket :/ okay…imorgon så är det SISTA gången jag pratar med henne (om jag inte går kommer det att bli ännu värre :/ )……
#146 det är en plats, ingen person, som frida sa. Och du hackade på hon som sa det. Hon sa sin åsikt om ett ställe och du blev irriterad på henne och skrev på ett öppet forum om henne. Jag tror vi har fattat att du står för allt och inte ångrar nått. Du var bitchig/elak, så stå för det. Det var du som gjorde fel, stå för det. Sluta säga emot, det är så det är.
#146 Och jag tycker att du ska ge. Dig nu innan jag blir riktigt riktigt förbannad.
#150 Jag tycker ni alla borde ge er som håller på och tjafsar, ni kommer ingen vart och ingen av er verkar ha någon speciellt trevlig ton.
#151 ar försökt att avsluta, och nu är det avslutat, nej det är sant. Blir så sur när folk bemöter mig så att jag blir elak tillbaka.
#151 Faktiskt så ok, Pallar ändå inte tjafsa med personer som inte kan se något annat änn deras engna """"rätt"""". (Inte du Frida)
Idag är en dag då tårarna rinner. Tänker på min älskade vän, Eddie.. Saknar dig ♥♥
#154 Han finns och kommer ALLTID finnas vid din sida, Du har en egen skyddsängel och det ska du vara stolt över. Om det få dig att må bättre så tänk att Eddie aldrig ville att du skulle vara ledsen, Han vill att du ska må bra, Försök för hans skull <3
I tried to be all that you need
Tried to not ever let you down
Still I can see it in your eyes
It's not good enough
MVH
SchappisenWilton
Känns som att de flesta känner något likt hopplöshet. Eller nåt av det. Här. I ens omgivning. Och jag undrar innerligt ibland…. life cant be that bad… jag menar.. vi lever ju bara en gång, alla vi, och livet är väl värt att uppskattas.. att försöka göra det bästa av det. Undrar om många faktiskt egentligen tycker livet är så hopplöst som de säger.
Jag blir alltid lite småförundrad när jag stöter på självmordsbenägna människor. Efter att ha bott ihop med en döende tonårstjej som uppskattade att bara få komma ut i den friska luften tycker jag alltid det är så synd att folk kan se ner på att leva som vissa gör. Förstår att det är jobbigt. Men denna flickan led något så otroligt men älskade att leva. Det berörde mig faktiskt. Och jag kan lova att tre dagar med den flickan skulle beröra alla andra också. Jag tyckte i början att hon var heltokig, som tog upp ett löv och bara "kolla vad fint" kan man verkligen uppskatta ett löv? Men efter en vecka med henne blev jag rörd och förstod faktiskt… att denna tjejen älskade att leva. Och då tänkte jag att… tänk så många som skulle vilja ta sitt liv… medan hon kämpar för att leva… trots alla de motgångar hon hade, inom familj sjukdomar osv. Tror hon är död idag. Och det får mig att tänka bättre tankar kring livet. Jag vill absolut inte ta slut på det den flickan aldrig fick.
#157, det verkar nästan som om du inte ser någon skillnad på att inte gilla hur man har det och vilja begå självmord?? Vet inte om det är vad du tror, men vill bara påpeka att jag tycker att mina föräldrar bryr sig mer om min lillebror än om mig, jag vet inte om det är så, men detta är min uppfattning av det hela, men bara för det så har jag inte som helst planer på att begå självmord. Jag har funderat några gånger på att skära mig själv, men sedan insett att det inte leder till någonting. Jag har många gånger under en lång tid tyckt att mitt liv är hemskt, jag har alltid velat vara någon annan, någon som har det bättre än jag. Många av mina kompisar bryr sig bara om matriella saker, de vill ha en ny plattång eller dator och sådana saker, men jag skulle bli glad bara om mina föräldrar kunde tycka om mig bara lite mer än de gör. Många gånger har jag sagt till mig själv, inte bara om mina föräldrar utan om mina klasskompisar också, att det är ingen som bryr sig, och om det är någon som anser att de gör det så kan jag formulera om, det är ingen som visar att de bryr sig. Jag har tyckt att mitt liv är hemskt, ingenting jag vill ha, jag vet att det finns nog många som har det så mycket värre än jag och gärna skulle byta liv med mig, men jag anser fortfarande att mitt liv ibland är fruktansvärt, jag har fortfarande inga planer på självmord. Menar inte att vara sur eller så, men jag ville bara säga att det finns folk som hatar sitt liv, men fortfarande inte planerar självmord. :)
MVH
SchappisenWilton
#158 Nej men jag syftar på de som vill begå självmord.Att må dåligt och vilja begå självmord är två helt olika saker. Tycker bara att man ska uppskatta livet, det var allt jag sa, och att man ska ta vara på livet. Inte att man aldrig får må dåligt eller hata sitt liv, det är en självklarhet. Men jag anser bara att självmord är onödigt. Då de faktiskt påverkar så många och man inte vet vart man hamnar sen. Man kanske hamnar på ett ännu värre ställe, vem vet? min poäng var hursomhelst bara att man lever bara en gång och därför ska man ta vara på livet, oavsett hur mycket man hatar det osv. så ska man aldrig försöka bli av med det. (:
#159 väldigt svårt att uppskatta livet när man har hamnat där man vill avsluta allt tyvärr, då går det inte. För då hade ingen begått självmord heller :/
Finns en ny tråd ;)