Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: böcker-film-och-musik
Läst 823 ggr
[hajohansson]
1

Melodifestivalen deltävling 3

Så, vad tycker ni? Vem var bäst? :) Själv gillade jag Janet Leon och State of drama bäst!

Fridaaaa
2

Kass som vanligt. Känns som att Sverige gör allt för att slippa ha det nästa år.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Hamsterlycka
1

Håller med om att Janet Leon och State of drama var bäst! Var ju en skandal att ens Carolina gick vidare, tycker hennes låtar är vidriga….

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

[cookies]
0

Tyckte den sög tooootalt.. Gillade ingen :(

:holmgreen:
1

Det känns lite som att sverige driver med hela systemet. Skickar schlager gubbar och sean banan till finalen liksom. Men jag tycker det är fett rätt :D Det blir lite roligare, det är lite hela grejen med mello. Dåliga bidrag, så ska det vara ^^

State of drama kändes lite om ett pojkband där alla i bandet ville vara hårdrockare, men de fick inte för att sångaren vill vara pojkbands snubbe. Dålig kombination. haha men hade låten varit lite hårdare så hade det kanske blivit bättre.. ^^

Den där Leon tjejen känns som en Svensk Beyonce, ett rough draft liksom, rent sång mässigt.

Brukar gilla fondell men inte den låten, det hände liksom inget.

Af ugglas låtar är ju så sjukt deprimerande, hon är en skön människa, men så deprimerande låtar. 

Det är de jag minns, resten glömde jag bort när jag lyssnade på dem för att de var så dåliga, då är det illa haha.. 😮

[pontusflicka]
0

Har ingen TV så undrar om det finns någonstans där man kan ladda ner melodifestivalen eller titta online? har alltid haft tv förr så har ingen aning :o

Fridaaaa
0

#5 finns på svtplay :)

[pontusflicka]
0

#6 Hittar det inte, sökt på melodifestivalen men kommer bara en massa klipp med presskonferens osv :o

Fridaaaa
0

#7 Hittade direkt när jag gick in på svtplays hemsida :)
Fanns på startsidan :D

[pontusflicka]
0

#8 Ja nu hittade jag det! tack så mycket :)

mikkan01
0

Minns inte så mkt av låtarna men….af ugglas alltså?! Alla hennes låtar går liksom i samma melodi och dom har ju aldrig riktigt…tagit henne någonstans. 😮

~mikkan

Fridaaaa
0

#9 vasegod :D