Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 8429 ggr
[rocklover]
0

vad attraheras du av?

rubriken säger allt

Anonym
0

Bockaskägg, rakat huvud, tatueringar och stora händer.

[Tilde]
15

En charmig personlighet :) En kille som är självsäker, glad, positiv och väluppfostrad, samt "manlig".

C4NCERiNHALE
4

En kille med skägg, tatueringar och piercingar. Väluppfostrad och självsäker. En kille med stil! :)

En tjej som är snäll, självsäker och kreativ. Aldrig fel med tatueringar och piercingar hos tjejer heller :)

Min portfoliohttp://ebphotography.portfoliobox.me/ 

Juliaskaniner
1

"Bad boys" Om man säger så. Men dom ska vara trevliga och inte utnyttja. piercingar Och tatueringar är snyggt, ganska kort hår, och inte hår överallt!! Verkligen inte skägg, osv,

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

CupcakeGod
2

Adam Levine :)

Fridaaaa
0

Bra självförtroende, tatueringar (ev piercing beroende på personen i fråga), ej överviktig (kan ej hjälpa det), och gärna vältränad (dock ej krav) :) Och inget skägg! Eller för mycket kroppsbehåring.
Även fräsch, alltså ingen slusk

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Arinya
0

Charmig, blå ögon, brunt hår, snäll, söt, stubb eller inget alls, fräsch, rolig, omtänksam, lagom kroppsbyggnad

Mimmi
1

Intelligens. Välmarkerade käk- och kindben. Välmarkerade ögonbryn. Stubb eller skägg (när det passar ansiktet och inte är moppefjun). Lång och tanig.

Iceland
5

Breda axlar, stora armar, ögon, sådant där charmigt sned leende, en personlighet som passar till med!

Sen har jag en tendens för att falla för den lite bonnigare typen som bor på landet, fiskar, jagar, men som ändå verkligen bryr sig om djuren Kyss

http://isabellarun.weebly.com/

oh-la
4

jag faller för intelligenta killar, gärna med universitetsutbildning i bagaget. stil och lite klass gillar jag. ambitioner, mål och framtidsplaner. jag gillar killar som är mer ordnade, men som inte är rädda för att hugga i och få lite skit under naglarna :P

utseende är svårare. kan inte sätta fingrarna på exakt vad jag tycker är snyggt. har träffat snygga killa som varit precis raka motsatsen till vad jag normalt sett gillar eftersom dom har ett självförtroende och en framtoning som attraherar mig. annars är jag en sucker för skägg eller stubb, fina ögon, humor och snygg kropp, även om jag kan räkna upp ett par personer som jag gillar som absolut inte ser ut så.

sedan är jag en sucker för killar med uniformsyrken… lite blåljuskåt som min sambo skulle säga. när han jobbade i ambulans och kom hem klädd i ambulanskläder ville jag svimma en smula. så jäkla hett. poliser blir jag också alltid lite kär i. sedan killar med statusyrken, typ läkare, jurister, civilingenjörer…

min sambo är en sammanställning av allt jag tycker om, så jag är verkligen lyckligt lottad. han är den snyggaste, hetaste, intelligentaste, roligaste människa jag känner. både ambulanssjuksköterska och nu läkarstudent, så han är verkligen allt jag någonsin velat ha. man får bara hoppas att han fortsätter tycka om mig och inte inser hur bra han egentligen är :P

Mooaaa
5

En lång kille med ett fint leende som kan vara hur oseriös som helst för att sedan bli en person man kan prata djupa saker med. Sedan är jag dösvag för killparfym och magrutor…

Thildalulu
3

HANNA ♥

hahael
3

THILDA ♥

Klart att laxen ska ha en jolle

Emshify
1

Jag gillar killar som är några år äldre än mig (runt 18). Tycker om riktigt långa killar som är sådär lagom vältränade (magrutor not necessary) och som har rätt stora händer. Det ska vara manligt, helt enkelt. ;) Men framförallt attraheras jag nog av fina ögon. :)

Sen tycker jag om killar som är roliga och har ordentligt med humor men som man också kan prata med om allt. Jag gillar killar som är charmiga, artiga och snälla, lite "gentleman" sådär. :3

Afturelding
0

Tatueringar, och skägg. Och långt hår. Det behöver inte vara jättelångt, men det ska helst vara längre än 1 dm :) På tjejer gillar jag dock riktigt långt hår, det är så fint. Jag tycker om manliga män och feminima kvinnor helt enkelt. Tatueringar tycker jag dock om på alla.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Dipsie'n'Poo
0

Längre än mig (jag är 163, så det är väl inte så svårt). Rufsigt hår, fina ögon och ett fint leende. Vältränad kropp och armar (dock inte för mycket). Stora välvårdade händer (dock inte för stora).
Social, charmig, TROGEN, djurvän, snäll, trevlig, ''manlig'', och gärna ''gentleman'' också. Glad
Han får gärna passa i allt, från kostym till mjukisbyxor och en enkel T-shirt.

Dvs ganska mycket som de andra här ovanför. ^^

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

Jojaton
3

av min pojkvän. Flört

annars ögonen, är en riktig sucker för mörkhåriga killar med blå ögon, en fit kropp, humor, charm, ett härligt leende och skratt, någon som är lätt att prata om allt med, tatueringar, snygg klädstil osv. lite lagom nördig är också kul, för det är jag.

Johanna - Instagram

saandrra
2

Gillar "bad-boys", faller alltid för killar som är lite kaxigare, och som mina kompisar inte är speciellt förtjusta i :P Kan inte hjälpa det.. 
Lagomt mycket tatueringar är galet snyggt och tränad kropp (behöver inte direkt vara magrutor men ja, ni förstår säkert).
Leendet och att han kan skratta och vara oseriös men samtidigt ifall det behövs kunna vara seriös, kunna prata med allt om helt enkelt.
Dock får en kille ALDRIG vara kortare än mig, så alltså måste han vara över 176!

Geru
6

Personlighet är allt, och eftersom det finns 10 miljader människor finns det ju lika många personligheter. Men det är lite som att leta guld i en bäck, förr eller senare hittar man ett korn… eller en klimp.

Var dig själv, helt enkelt. Så mycket fejakade människor där ute så man håller ju på att få brist att andas:p

Bra självkännedom och så måste jag säga att intelligens är ett måste…

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

[MiniPim]
4

han måste vara oseriös ;)

[innebandybitchen]
1

Lång, fin nacke och rygg, KÄKBEN :*, ganska smal och vältränad, svaga magrutor, fina händer, fina ögon, fint hår. Till personligheten så ska han vara väldigt snäll och mogen, bra humor och kunna vara oseriös men även så seriös att man kan prata djupa saker med honom.

Gillar en kille som är perfeekt! Fick en kram av honom igår också :D

iJennie
0

Vackra ögon

/Kram Jennifer

Tova.O
0

Blond, fina ögon , bra humor och charmig :)

Och helst längre än mig. ^^

“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth

Clariiz
0

Jag attraheras mest av personen tror jag. Men om det verkligen ska vara utseende mässigt så blir jag galen var lite mer rockiga killar. Halvlång brunt urfsigt hår, och sådär härligt rockig men enkel klädstil.
Gärna stora armar och att man kan ana magrutor men inte det får inte bli för tydligt.. Älskar taturingar.

Sedan längd. Trots att jag "bara" är 162 cm själv så vill jag ha en lång pojke. Helst 185-188 men iaf minst 180. Så länge killen inte är typ 2 m så får han gärna vara riktigt lång!
Dock inte saml så han blir ranglig utan.. stor i hela kroppen :P Jag gillar att känna mig liten.

Dock kan jag bli attraherad av mycket annat också. Jag tycker min pojkvän är väldigt snygg och är väldigt attraherad av honom. Han är 185, biff och har ofta ca 5 mm lång mörkblont hår. Så jag är ju inte direkt låst ;)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

tonfisken
0

Utseendemässigt så attraheras jag av killar med mycket hår. Långt hår på huvet, skägg, hårigt bröst osv. precis som min pojkvän haha

Men självklart är personlighet viktigast :)

kattis_kattis
0

Jag attraheras av manliga, lite biffiga killar med brunt hår. De måste vara en "gentleman" men får gärna vara lite "självsäker" som jag kallar det. Tillexempel genom att hålla upp dörren för mig och sedan visa att han gillar mig genom att tafsa på mig och som kan, utan förvarning börja råhångla med mig för att visa att han gillar mig istället för att säga det.

Något annat som jag är svag för är skäggstubb och killparfym. XD

Frosstis
0

Justin Bieber och Jesse Metcalfe SkrattandeCoolKyss

Zorro_Tiger
1

Någon som är lite "badboy" om man säger så ;)  Som beskyddar mig och skulle göra vad som helst för mig. Magrutor är inte heller fel xP

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

thenewbreed
0

Tattoos, piercingar, dominant, omtänksam, ärlig, lojal, självsäker, vågar stå upp för vad han tycker och tänker, intelligent och kan ha avancerade samtal om i princip vad s om helst, realistisk och typ-.. aha det :)

Medarbetare på bildredigering! :)

[Loca Diaz]
0

Ren, lukta gott! Självständig. Väluppfostrad, bra språk/ton (inte massa fula och otrevliga ordval, jag svär, men med måtta, inte låta överlägsen/kaxig/sur). Lång, lagom med muskler/stora armar, aning till magrutor, bredaxlad, gärna vara lite "familjekär". Tycker om tatueringar (gärna jätte mkt, typ över hela armarna). Enkel klädstil, ex. jeans, t-shirt/"morfarströja" och en stickad kofta och halsband. Duktig på något, ex. musik/gitarr/trummor, eller händig snickare/mekaniker, friluftstliv/fiske kanske, eller annat som matlagning. Gärna kunna hjälpa till i hemmet/ingen latmask (jag avskyr när någon bara slappar och låter alla andra göra allt typ) Tyst

Mörka busiga ögon och mörkt busigt hår (lite smårufsigt, allt från 1 cm till öronen, dock inte så långt att det går till axlarna). Dock är min pokjvän blond och har blåa ögon, så jag tycker det är fint med båda, men dras mer till mörkt. Glad

Big NO är spetsiga fula "gubbskor" och slickat hår… blir inte ens intresserad då hahah!

dermot
1

Jag är svag blonda killar. Det är nog det enda utseendemässigt, men han får gärna ha vackra ögon och framför allt vara snäll och trevlig, ha god hand med djur och som kan prata om allt eller inget!

Personligheten är det viktigaste, jag kan bara inte sätta ord på vad för sorts personlighet jag gillar - det är nog väldigt svårt om inte omöjligt att säga tills man hittat honom. :P

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

CaptainBunchie
0

Är nog mycket varierande med detta, så antar att jag egentligen inte borde skriva så mycket då det mesta följer med personligheten.

Men skägg/stubb, intelligens, gärna brunt hår med passande frisyr, vackra ögon (helst gröna/blå), inte för lång, inte för vältränad/smal/tjock, något äldre… En person som är lite "hej jag är smartare än de flesta men jag skryter inte om det" och lite sådär lagom manlig men kan endå vara lite smått omogen ibland. Listan kan ju göras lång.

Eller ja, Cryaotic (ChaoticMonki, halvkänd youtuber från Florida på 23 år.), om man vill säga det kort. Ingen direkt vet hans utseende eller riktiga namn, men det finns så otroligt många som sitter och dregglar över denne unga man och hans sexiga röst och härliga personlighet.

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

Sarah!
1

Jag älskar killar med vackra och klara ögonOskyldig Sedan ska han vara lång, kunna vara allvarlig men samtidigt ha en bra humor, vara sig själv, vara ärlig, vara manlig i både utseendet och sätten och vara väluppfostrad, jag ska kunna prata om allt med honom och lite så ska min drömkille vara. Och ha stor respekt för mig.

Sedan är jag svag för killar med brunt hår och magrutorFlört

Mvh Sarah

Ta en titt på min Hundhemsida

[MikeW]
1

Någon som är sig själv oavsätt vad, någon som alldrig låter någon annan trycka ner en. Ger alldrig upp, ett bra sinne för humor. Någon som är snäll mot alla och sig själv, en väldigt positiv människa som gör allt för alla och sätter sig själv sist. En person som skulle ge sitt liv för sina vänner.
Sen bryr jag mig inte så mycket om utseende. Personlighet är viktigast för mig.

Quenzi
0

Utseende, typ "fluffigt" hår, fast inte krulligt, utan rakt, typ 3-10 cm långt ungefär. :P

Fast personligheten är det viktigaste, han får gärna ha humor, vara snäll, social och lite halvblyg, intresse för djur vore ett pluss. ;)

PJUM

[Taxie]
0

Jag gillar sexig manlig kropp, kort hår och bruna ögon. Dem ska inte ha mustasch, skägg, brösthår eller rygghår och vara rakad där nere ;) Håriga ben går bra men inte för håriga armar. Gillar inte för håriga killar.. men dem ska ändå se manliga ut. Ha bra humor, omtänksamma och romantiska. Tatueringar kan väl vara bonus men har inte träffat ett sånt ragg än. Lär ju inte hända på länge då min pojkvän och jag har stadigt förhållande sedan 3 år :)

Wickis
3

'Skate-stil', snapback, brun/gröna ögon, kort brun/svart hår och en typ snygg swag gångstil. Haha det låter ganska weird men åhh<3 xD

Fridaaaa
0

#36 Vad anser du är manligt då? :) För manligt är olika för olika personer :P

[Zlarviig]
1

Jag kan inte direkt förklara, men jag kan visa några exempel! Oskyldig

http://images.fanpop.com/images/image_uploads/Chris-Evans-chris-evans-157794_341_399.jpg Kyss

http://images.pictureshunt.com/pics/k/kellan_lutz-3595.jpg Flört 

Och sist men VERKLIGEN INTE minst: Världens bästa Jompan! http://cineminha.com.br/_img/_celebridades_fotos/johnny_depp_002.jpg Ahhh! *dräglar* Cool

Han ska var självsäker, rolig, mysig, snäll, glad osv… Tungan ute

[Taxie]
0

Jag anser i alla fall när man har lite hår på kroppen och har manlig kroppsform.  Glad

haha dedär är lite svårt ^^

Fridaaaa
0

#40 Hehe okej :D
Ja jag var mest nyfiken :P Just för att man ser olika saker på vad manligt är hihi :D
Ja lite hår på kroppen tycker jag är manligt, dock inte mycket, dock vill jag ej ha skägg på min sambo, tycker skägg det är avtändande :P

[Airo]
0

En lång kille med fint leende och fina ögon.. och piercingar. Charmig personlighet, glad, seriös men ändå barnslig ibland, snäll, omtänksam, retlig. Inte blyg.

Gaiezza
2

Johnny Depp

Bacon, svaret är bacon. 

dermot
0

#43 High five!

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Ebba-Ö
1

Justin Bieber Oskyldig haha.

Men annars så, någon som är sig själv, är lite swaggig, som man kan prata om allt med, kan sjunga och spelar hockey, typ som Justin.

Wickis
0

Adidas tiro-byxor, tshirt och snapback<3 Grön/bruna ögon brunt hår och gärnaaa magrutoooor xD

theraphosa
1

Charm, vackra ögon, fin personlighet, possetiv, humor och tatueringar

Och alla dessa egenskaper har min fina kille =)

WilmaP
1

Åh det är så svårt! Jag kan falla för helt olika sorters killar när det gäller utséendet. Jag är inte så att jag attraheras särskillt av magrutor eller "modell-aktiga" och riktigt biffiga killar som de flesta gör. Tycker det är lite charmigt när man inte ser ut så som klassas som "perfekt". Tycker det är fint när killar är långa, inte jättelånga men längre än mig ska min vara. Fina drag i ansiktet, lite gulliga typ. Snygg klädstil också, dock gillar jag flera stilar på killar så det spelar väl inte så stor roll. Vårdad och fräsch i allmänhet, en snygg frisyr och inte snaggat.
När det gäller personligheten så faller jag ofta för killar som inte är "hetsiga" och vill spela över/verka vara så märkvärdiga utan mer lugna killar som inte är "badboys". Killar som man verkligen kan prata med allting om, som förstår en in i minsta detalj och alltid lyssnar och bryr sig. Det där skulle verkligen vara en perfekt kille enligt mig och en riktig bonus skulle vara om han älskade djur lika mycket som jag. Hela den kombinationen tvekar jag dock på att det finns någon men jag kan ju alltid drömma vidare :(

Gaiezza
0

#44 Han är nog det snyggaste jag sett!

Bacon, svaret är bacon. 

Cochon
0

Hmm, min pojkvänn får ju igång en ganska lätt. Cool

Men bortsett från det så är jag väldigt svag för tjejer med platt hår som har svart eller mega blondt med flera färgslingor. Sen om det kombineras med en typ emo aktig klädstil så dör jag lite grann. Tungan ute *funderar* Vad mer? Killar i linnen. Tjejer med snygga bröst och ett snyggt linne är ju inte heller fel, hihi. ^^ Min kille i kallingar och uppknäppt skjorta. *dreglar* xD Man är ju som man är, hihi men det är underbart. ^^ Lekfullhet! OHH! det är så hett! Skrattande

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Sarah!
1

#45 haha håller med digFlört

Mvh Sarah

Ta en titt på min Hundhemsida

Lavèn
3

Måste säga personligheten, men sen killar med lite längre svart hår!

Vet att det inte heter emo stil, men ni vet vad jag menar ^^

Eller asiater är jag svag för!

Fast den killen jag kär i är lixom inget av detta, så man vet aldrig ;D

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

Babydino
0

Jag gillar killar som är äldre än mig. Han får gärna ha lite kurvor. Ej skägg. Stubb är mysigt. Snagg är okej. Helst lite längre hår. Inte för biff. Inte tjock. Lagom Smal. Mogen - med tatch av pojk. Charmig. Söt. initiativ taggande. Skön. Inte en "yolo" person.

Anonym
0

Det enda utseendemässigt är att jag tycker att skjortor är grymt sexigt

Tokyo
0

#9 Man skulle nästan kunna tro att du beskrev min pappa, hahaha. :33

[Featherz]
0

Killar som är hygieniska, mogna, smarta, glada och busiga! En som man kan prata om allt med, och som gärna är ett par år äldre än mig :) Sen har jag en tendens att falla för mörkhåriga killar…

CupcakeGod
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

The Perfect Man <3

[innebandybitchen]
0

#57 Haha, bytte du plats på c'et och f'et? :D

CupcakeGod
0

#58 Herregud.. Särstavade

madde-platy
0

fint leende, vackra ögon, gärna lite skägg eller stubb. Sen en charmig personlighet och romantisk, då faller jag pladask hehe :P  dom fär gärna vara lite bondig eller vad man säger. Tycker inte om stadsbor så mkt.